تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798487977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره‌برداري از طرح‌هاي عمراني و صنعتي در ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: بهره‌برداري از طرح‌هاي عمراني و صنعتي در ايلام


ايلام- خبرنگار اطلاعات: رئيس جمهوري گفت: اگر طرح تحوّل اقتصادي بطور كامل اجرا شود، تضمين مي‌دهم در سراسر ايران حتي يك فقير هم وجود نداشته باشد.

دكتر احمدي نژاد كه صبح ديروز دراجتماع مردم ايلام در ورزشگاه تختي اين شهر سخن مي‌گفت، با اشاره به مرحله دوّم طرح تحوّل اقتصادي افزود: البته اين طرح مخالف و دشمن هم دارد اگر عدالت برپا شود و ثروت عادلانه توزيع گردد، گروهاي خاص از ثروت و درآمدهاي هنگفت محروم خواهند شد. كشور ما كشوري ثروتمند است و داراي پتانسيل‌هاي خيلي بالايي است و اين ثروت بايد عادلانه توزيع شود، وي يكي از راه‌هاي اجراي طرح تحوّل اقتصادي را قانون ماليات دانست كه بايد بدرستي اجرا شود. نه اين‌كه كارمند يا كارگري مالياتش را بدهد، ولي آن‌كس كه10 ميليارد تومان درآمد ساليانه دارد از دادن ماليات خودداري كند و اگر ماليات‌ها به درستي دريافت شود، خرج مردم خواهد شد.

وي اضافه كرد: هم اكنون در حال تدوين برنامه‌هاي مرحله دوم طرح تحوّل اقتصادي هستيم و به محض آماده شدن برنامه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسيد.

در گام دوم دهك‌ ها را به 10قشر تقسيم كرديم كه رديف اول پايين‌ترين و رديف دهم بالاترين درآمدرا دارند دهك‌هاي دهم و نهم داراي درآمد بيشتري هستند و پول يارانه‌ها در زندگي آنها بي‌تأثير است و اگر دو دهك بالا انصراف بدهند، مي‌توانيم سهم آنها را بين دهك‌هاي اول تا ششم تقسيم كنيم تا زندگي آنها بهتر شود و اين كار بايد براساس يك برنامه‌ ملي و سراسري انجام شود. وي خطاب به كساني كه درآمد بالايي دارند، گفت: درست نيست كسي درآمد خوبي داشته باشد و ببيند همسايه‌اش براي جهيزيه دختر‌ش يا عروسي پسرش پول ندارد. ما اگر بين دهك‌هاي اول تا چهارم پس از انصراف دهك‌هاي بالا بتوانيم ماهي 50 تا 90 هزار تومان اضافه كنيم، اتفاق جديدي مي‌افتد، زيرا كسي كه مثلاً 360هزارتومان درآمد دارد به يكباره 50درصد درآمدش بالا مي‌رود و رفاه طبقات پايين‌تر بيشتر مي‌شود.

دكتر احمدي‌نژاد درآغاز سخنان خود ايلام را سرزمين مردان و زنان مجاهد و دلاور و مرزبانان غيور ايران عزيز و آرمانهاي بلند انقلاب دانست و گفت: ايلام قدمتگاه شهيدان. جانبازان و ايثارگران و آزادگان و مجاهدان درراه خدا است.

رئيس جمهوري سپس با اشاره به حماسه عاشورا و مكتب امام حسين(ع) و نگاهي به وضع امروز جهان گفت: درجامعه‌اي كه فساد حاكم باشد، تبعيض،‌ فاصله طبقاتي، فساد اخلاقي و نابساماني گسترش پيدا مي‌كند و در جامعه‌اي كه احكام الهي حاكم نباشد، انسانهاي فاسد نظير يزيد جاي انسان‌هاي علوي را پرخواهند كرد و امام حسين(ع) براي مقابله با حاكميت فساد و ظلم و تبعيض با برافراشته كردن پرچم امر به معروف و نهي از منكر، راه هدايت و راه صراط مستقيم بسوي خدا را انتخاب كرد.

رئيس جمهوري در ادامه گفت: ملت ايران در مدت 32 سال همه دشمنان را شرمنده و پشيمان كرده‌ است و استعمارگران با شعارهاي جديد و با اهداف تسلط بر منطقه و نجات رژيم صهيونيستي،‌ رفتارهاي جديدي را برگزيده‌اند و مي‌خواهند توسط دولت‌هاي منطقه بعضي دولت‌هاي ديگر را ضعيف يا ساقط كنند.

وي ساختن ايران و سازندگي را به بخش ديگر سخنان خود اختصاص داد و گفت: بالاترين عمل صالح و انقلابي، ايماني و ديني ساختن ايران است و همه بايد دست به دست هم بدهيم و ايران را بسازيم تا ايراني‌آباد و آزاد و عدالت محور داشته‌باشيم و بتوانيم براي بشريت الگو باشيم.

وي در خصوص سفرهاي قبلي هيأت دولت به ايلام گفت: در سه سفر گذشته در مجموع238 مصوبه داشتيم با 1215 پروژه كه از اين تعداد 114 مصوبه با 464 پروژه عملياتي شده است و 154 مصوبه با 429 پروژه نيز دردست اقدام است كه يا با كندي انجام مي‌شود و يا داراي موانعي براي انجام است و در مورد 50 مصوبه شامل 318 پروژه هنوز هيچ‌كاري صورت نگرفته‌است كه درجلسه هيأت دولت در استان در زمينه رفع موانع و مشكلات اقدام خواهدشد. وي در پايان مژده ايجاد اتصال راه‌آهن سراسري به استان ايلام را به مردم داد و گفت: مطالعات اين طرح تمام شده و اعتبار مورد نياز در بودجه سال 91 منظور خواهدشد.

حضور در ملكشاهي

رئيس جمهوري گفت: برخي از دولت‌هاي منطقه به خيال اين كه اگر با آمريكا و متحدانش همكاري، همراهي و برنامه‌‌هاي آن را اجرا كنند پابرجا مي‌مانند در دامي گرفتار شدند كه سرانجام توسط آمريكا ساقط مي‌شوند.دكتر احمدي‌نژاد بعدازظهر ديروز در ادامه دور چهارم سفرهاي استاني در جمع پرشور مردم شهرستان ملكشاهي افزود: با نگاهي به وضع كنوني دنيا مشاهده مي‌شود برخي كشورها در اطراف ايران دچار تلاطم شده و به تصور حفظ آرامش و قدرت به آمريكا و متحدانش متكي شده‌اند. وي با تحليلي از اوضاع كنوني جهان گفت: دولت‌ها و ملت‌هايي كه براي انجام امور خود به قدرتمندان و مستكبران متوسل مي‌شوند از هر ناحيه دچار ذلت خواهند شد.

سخنراني در جمع مردم مهران

رئيس جمهوري در ادامه سفر به استان ايلام ديروز در شهر مرزي مهران حضور يافت و در استاديوم تختي اين شهرستان با مردم مرزنشين منطقه ديدار كرد.

رئيس جمهوري در اجتماع مردم مهران ابتدا درباره علل و اهداف مقدس پيامبران بخصوص پيامبر بزرگ اسلام(ص) و دعوت ايشان به عدالت، سعادت و كمال مطالبي بيان كرد و سپس با اشاره به تحولات منطقه گفت: استكبار 30 سال از دولت‌هاي اطراف ما بهره برد و از بعضي از رؤساي اين دولت‌ها بهره‌كشي و بيگاري كرد و نفت و منافع آنها را بلعيد و به نفع آمريكا و رژيم صهيونيستي خدمت كرد ولي چون تاريخ مصرف رؤساي اين دولت‌ها را تمام شده ديد گفت بايد بروند كه يكي از اين حاكمان حاكم مصر بود.وي افزود: مگر صدام را چه كسي غير از آمريكا و متحدانش حمايت كردند. پس از اين كه اقتصاد عراق را متلاشي كردند با بهانه‌هاي واهي 9 سال در عراق ماندند و حالا پول نفت ملت‌هاي منطقه را مي‌گيرند و به آنها سلاح مي‌دهند.

وي در ادامه سخنانش ضمن برشمردن رشادتها و ايثارگري‌ها و فداكاري‌هاي مردم مهران در زمان جنگ تحميلي گفت: مردم مهران با مقاومت و ايستادگي همواره پاسدار مرزهاي استقلال و عزت ايران هستند و در سخت‌ترين لحظه‌هاي سرنوشت ايستادگي و مقاومت كردند. رزمندگان را پشتيباني كردند و هم بهترين فرزندانشان را نثار عزت و شرف مردم ايران كردند.

دكتر احمدي‌نژاد در خصوص مصوبات سفرهاي قبلي در شهرستان مهران گفت: هيأت دولت در سه سفر قبلي 152 پروژه براي مهران تصويب كرد كه 53 پروژه اجرا شد و 54 پروژه در مسير اجرا و در ابتداي كار است و در مورد 45 پروژه هم كاري انجام نشده است كه در جلسه هيأت دولت در استان ايلام در اين باره تصميم‌گيري مي‌شود.

رونمايي از گنبد طلايي مسجد جامع ايلام

گنبد طلايي مسجد جامع ايلام در آييني با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي كشور رونمايي شد.

مديركل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان ايلام در آيين رونمايي از گنبد مسجد جامع افزود: مرمت گنبد مسجد جامع ايلام با همكاري دستگاه‌هاي مرتبط با موضوع از يك سال گذشته آغاز شده بود. مسعود اسكندري افزود: براي اجراي اين مهم نيز 400 ميليون ريال اعتبار از محل اعتبارات سازمان ميراث فرهنگي اين استان هزينه شده است.

افتتاح پروژه گازرساني به 35 روستاي ايوان

طرح گازرساني به 35 روستاي شهرستان ايوان با حضور وزير نيرو افتتاح شد.

بيش از 150 ميليارد ريال براي اجراي اين طرح هزينه شده است.

وزير نيرو در شهرستان ايوان پس از حضور در مزار شهدا، كارخانه نورد و طرح لفاف‌هاي شفاف پلي‌استر را نيز افتتاح يا كلنگ‌زني كرد.

بهره‌برداري از 2 طرح كشاورزي

وزير نفت پس از ديدار با مردم شهرستان مرزي دهلران، در آيين بهره‌برداري از دو طرح مهم كشاورزي منطقه شامل نوسازي 20 هزار هكتار از زمين‌هاي كشاورزي منطقه دشت عباس و آبياري و زهكشي دشت «برتش»‌شركت كرد.

همچنين عمليات اجرايي دو شهرك صنعتي تخصصي آجر و آب معدني دهلران و پست 320 كيلو واتي دهلران نيز با حضور وزير نفت آغاز شد.

گشايش گنجينه (موزه) كشاورزي ايلام

موزه كشاورزي ايلام در آييني با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشگري كشور راه‌اندازي شد.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ايلام در اين آيين گفت: راه‌اندازي گنجينه كشاورزي در محل ساختمان كنوني جهاد كشاورزي (كاخ فلاحتي) جز مصوبات دور دوم سفرهاي استاني دولت بود كه اجرايي شده است.

به گفته وي، در اين گنجينه وسايل كشاورزي مراحل كاشت، داشت و برداشت در قالب ماكت، سندهاي كشاورزي تاريخي و وسايل كشاورزي با قدمت تاريخي در معرض ديد قرار گرفته است.

آغاز اجراي چند طرح در شيروان چرداول

وزير جهادكشاورزي در شهرستان شيروان چرداول در آيين شروع عمليات اجرايي تصفيه خانه فاضلاب شهري سرابله، واحدهاي صنعتي پلي‌استر و ماءالشعير، گازرساني به هشت روستا و آبياري تحت‌فشار شركت كرد و با حضور وي روكش آسفالت محور ارتباطي ايلام ـ حميل كرمانشاه به بهره‌برداري رسيد.





چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن