تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815388231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قدرت اسلحه، نوامبر ديوانه، ساحل گمشده، موش، راز جنايت و ...


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قدرت اسلحه، نوامبر ديوانه، ساحل گمشده، موش، راز جنايت و ...
خبرگزاري فارس: شبكه‌هاي مختلف سيما براي روزهاي آخر هفته فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني مختلفي از سينماي ايران، چين، فرانسه، آلمان، آمريكا و ... را در نظر گرفته‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس، فيلم­­هاي سينمايي­ و تلويزيوني گزارش پليكان، طوفان 1، موش، طوفان 2، زنده باد ميهن، شكست، پلاك هفت، فرودگاه، بازرس مورس(جنايت در آكسفورد)، اين يك تصادف نيست، راز جنايت(قول و شرف)، قدرت اسلحه، قاضي گودنايت، نوامبر ديوانه، پرواز پنجم ژوئن، مرد تاريكي 3، رستم و سهراب، رمز، شمشير زن گمشده، تب ريزان و ساحل گمشده روزهاي پنجشنبه و جمعه 8 و 9 دي ماه از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش مي‌شود.

**«گزارش پليكان»

فيلم سينمايي « گزارش پليكان » به كارگرداني آلن جي پاكولا محصول سال 1993، پنجشنبه 8 دي ماه ساعت 22 از شبكـه يك سيما روي آنتن مي‌رود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي جوليا رابرتز و دنزل واشنگتن فيلم آمده است: در پي قتل قاضي روزنبرگ، دانشجوي جوان رشته حقوق «داربي شاو» به همراه نامزدش توماس كالاهان تحقيقاتي را براي يافتن قاتل او آغاز مي‌كنند. داربي با بررسي اسناد و مدارك متوجه مي‌شود كه كاخ سفيد، اف بي آي و شخص رئيس جمهور آمريكا با هم‌دستي يكديگر و استخدام يك تروريست نقشه اين قتل را به اجرا گذاشته‌اند.

**«طوفان ۱»
فيلم سينمايي « طوفان 1» به كارگرداني ديويد آبرامويتز و با بازي جيمز وان دربيك و تري پول پنجشنبه 8 دي ماه ساعت 24 از شبكـه يك سيما بازپخش مي‌شود.

**«موش»

فيلم تلويزيوني «موش» جمعه 9 دي ماه ساعت 16 از شبكه­ يك سيما پخش­ مي شود.
اوضاع ملتهب و سياسي عراق امروز، زندگي مشترك خالد و ضحي ـ عكاس و خبرنگار يك روزنامه محلي ـ را مثل همه مردم آن سرزمين مورد هجمه قرار مي‌دهد، اما عكس العمل برخلاف تئوري پيش بيني شده است.
شاهد احمدلو، يوسف تيموري، آتيلا پسياني و بهمن دان در فيلم تلويزيوني «موش» به كارگرداني شاهد احمدلو و تهيه‌كنندگي سعيد سعدي بازي كرده‌اند.

**«طوفان ۲»

فيلم سينمايي «طوفان2» به كارگرداني ديويد آبرامويتز جمعه 9 دي ماه ساعت 24 از شبكه­ يك سيما باز پخش­ مي‌شود.

**«زنده باد ميهن»

فيلم تلويزيوني «زنده باد ميهن» به كارگرداني و تهيه‌كنندگي محمد علي اسحاقي پنجشنبه 8 دي ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
داستان اين فيلم تلويزيوني در مورد فردي است كه در موقع زلزله بم داروهايي را به همراه يك نامه براي كمك به آسيب ديدگان زلزله بم مي‌فرستد. در سال‌هاي بعد بر اثر اتفاقي، بچه‌هاي مدرسه تصميم مي‌گيرند جواب نامه آن شخص را بدهند و او را به بم دعوت كنند.
جهانگير الماسي، بهزاد خداويسي، اعظم سليماني، رحيم آشوري و عباس كمال الديني در فيلم تلويزيوني «زنده باد ميهن» بازي كرده‌اند.

**«شكست»

شبكه دو سيما براي روزجمعه 9 دي ماه ساعت17:30فيلم سينمايي « شكست» به كارگرداني گر گوري هولبيت و تهيه‌كنندگي چارلز وينستوك، محصول سال 2007 را براي پخش درنظر گرفته است.
داستان فيلم با بازي آنتوني هاپكينز، ريان گاسلينگ و روزاموند پيكه در مورد تد كارآگاه با هوش اخراجي از پليس است كه متوجه مي‌شود جنيفر دخترش با معاون قديميش راب كه او را يكي از عوامل برملا شدن پرونده دزدي خود مي‌داند به طور پنهاني قصد ازدواج دارد. تد با فهميدن اين جريان اسلحه خود را پنهاني با راب عوض مي‌كند و هنگامي كه دخترش به خانه مي‌رسد و شليك مي‌كند.

**«پلاك هفت»

فيلم تلويزيوني «پلاك هفت» به كارگرداني محسن توكلي و تهيه‌كنندگي رضا آشتياني جمعه 9 دي ماه ساعت 23 از شبكه­ دو سيما روي آنتن مي‌رود.
منصور در محله قديمي شان، در ميان تضاد نسل گذشته و خود قرار گرفته است. او قصد دارد زورخانه قديمي پدرش را خراب كند و در اين راه سهراب، بنگاه دار محل هم چشم به اين زورخانه دارد. اين در حالي است كه پهلوان اكبر لوطي محل مخالف خراب كردن اين محل باستاني است.
ابوالفضل پورعرب ، هيلا اكراني ، اصغر همت ، محمود بنفشه خواه ، آزاده خورشيد دوست ، سعيد بحرالعلومي به­ عنوان بازيگران­ اصلي در فيلم تلويزيوني « پلاك هفت » بازي كرده­اند.

**«فرودگاه»

سه فيلم سينمايي «فرودگاه» به كارگرداني جورج سيتون محصول سال 1970 با بازي برتن كاستر و دين مارتين پنجشنبه 8 دي ماه ساعت 10:15 از شبكه سه سيما بازپخش خواهد شد.

**«بازرس مورس»

فيلم سينمايي «بازرس مورس (جنايت دراكسفورد)» به كارگرداني جان مدن، پنجشنبه 8 دي ماه ساعت 15:30 ازشبكه سه سيما پخش مي‌شود.
درخلاصه داستان اين فيلم با بازي جوهان توان و كوين واتلي آمده: دكتر وات در دانشگاهي در اكسفورد كشته مي‌شود. پليس متوجه مي‌شود كه خدمتكاري به نام بروكس و تعدادي از دانشجويان در كار مواد مخدر بوده‌اند.

**«اين يك تصادف نيست»

پنجشنبه 8 دي ماه ساعت 19 فيلم تلويزيوني «اين يك تصادف نيست» از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
اين فيلم با بازي سپند اميرسليماني، نادر سليماني و مهوش وقاري در مورد زندگي جواني است كه تمام افتخارش تصادف نكردن در حين رانندگي است. اما اين افتخار در شب عروسي جاي خود را به بهت و تعجب مي‌دهد و در يك شب بر اثر يك غفلت با يك موتور سيكلت تصادف كرده و از صحنه تصادف فرار كرده و به خانواده خود چيزي نمي‌گويد.
فيلم تلويزيوني «اين يك تصادف نيست» به كارگرداني بيژن شير مرز و تهيه كنندگي آمنه بشيري در سال جاري ساخته شده است.

**«راز جنايت»

پنجشنبه 8 دي ماه ساعت 23:30 فيلم سينمايي «رازجنايت ( قول و شرف)» به كارگرداني روبرت ماركوويتنز از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
اين فيلم داستان تعدادي نظامي آمريكايي در جنگ ويتنام را روايت مي‌كند كه در يك دهكده جناياتي انجام مي‌دهند و درآنجا به هم قول مي‌دهند كه اين راز را فاش نكنند، اما بعد ازچند سال اين راز توسط شخصي فاش شده و ارتش و دولت آمريكا زير سوال مي‌روند.
دون جانسون و جين تريپلهوند درفيلم سينمايي «رازجنايت (قول و شرف)» به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

**«قدرت اسلحه»

جمعه 9 دي ماه ساعت 10:15 فيلم سينمايي «قدرت اسلحه» به كارگرداني جوهان استوارج و با بازي جيمز گارنر و جيسون رابرتس از شبكه سه سيما باز پخش مي‌شود.

**«قاضي گودنايت»

جمعه 9 دي ماه ساعت 19، فيلم سينمايي «قاضي گودنايت» محصول سال 2011، از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم سينمايي «قاضي گودنايت» با بازي لوك پري و لارا گيلجريس آمده: جان در كودكي در حالي كه به همراه والدين خود در سفر است، مورد حمله عده‌اي راهزن قرار گرفته و پدر و مادرش را از دست مي‌دهد. همسر قاضي شهر كه هدف اصلي راهزنان بوده و كشته شده، او را بزرگ مي‌كند.

**«نوامبر ديوانه»
فيلم سينمايي «نوامبر ديوانه» محصول سال 1998 كشور روسيه، پنجشنبه 8 دي ماه ساعت 15:30 از شبكه چهار سيما بازپخش مي‌شود.

**«پرواز پنجم ژوئن»

فيلم سينمايي «پرواز پنجم ژوئن» جمعه 9 دي ماه ساعت 12 روي آنتن شبكه چهار سيما مي‌رود.
در اين فيلم مي‌بينيم: چهار هواپيما با سه مرد و يك زن، روز 5 ژوئن يك هواپيماي ايراني را با فرماندهي فريبرزاتابكي مي‌ربايند. 2 تن از مسافران كه بعداً معلوم مي‌شود، يكي از آنها افسر است هواپيما رباها را خلاء سلاح مي‌كند و هواپيما را به همان مقصدي كه هواپيما رباها مي‌خواهند هدايت مي‌كند.
مجيد جعفري، ناصرآقايي، آتيلا پسياني و تانيا جوهري در فيلم سينمايي «پرواز پنجم ژوئن» به كارگرداني عليرضا سميع آذرايفاي نقش كرده‌اند.

**«مرد تاريكي ۳»

فيلم سينمايي «مرد تاريكي 3» جمعه 9 دي ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4» از شبكه چهارسيما پخش مي­شود.
دانشمندي به نام پيتون در آزمايشگاه خود موفق به ساخت نوعي پوست با مواد شيميايي است. اين پوست هر چند زير نور تنها نود دقيقه دوام مي‌آورد، اما به شدت مورد توجه يك شركت تجاري قرار گرفته است و سارقين از طرف اين شركت تحقيقات پيتون را به دست مي‌آورند و آزمايشگاه را منهدم مي‌كنند.
آرنولد وسلو و جف فاهي در فيلم سينمايي «مرد تاريكي 3» محصول سال 1996 بازي كرده‌اند.

**«رستم و اسفنديار»

انيميشن «رستم و اسفنديار» به كارگرداني اسفنديار احمديه و از توليدات مركز صبا پنجشنبه 8 دي ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبكه تهران پخش مي‌شود.
اين انيميشن بر اساس داستاني ازشاهنامه فردوسي برگرفته از داستان‌هاي اصيل ساخته شده است.

**«رمز»

30 دقيقه بامداد روز جمعه 9 دي ماه، فيلم سينمايي «رمز» به كارگرداني وينچنزو ناتالي محصول سال 2002، از شبكه تهران باز پخش مي‌شود.

**«شمشيرزن گمشده»

فيلم سينمايي «شمشير زن گمشده» به كارگرداني فليكس چانگ و آلن مك ساعت 13:30 روز جمعه 9 دي ماه ازشبكه تهران پخش مي‌شود.
داستان فيلم شرح جوانمرديِ يكي از اسطوره‌ها و قهرمانان چين است كه شمشيرزني قهار و جنگجويي قدرتمند است. او درجريان جنگ‌هاي داخلي چين در لشكر يكي از حاكمان منطقه‌اي شمشير مي‌زند. او درجريان وقايعي از طرف حاكم منطقه‌اي ديگر كه از طرف حاكم منطقه ديگر كه از دوستان قديمي اين شمشيرزن است درخواستي به او مي‌رسد.
يو اي لي، هانگ چن و يانگ دانگ درفيلم سينمايي «شمشيرزن گمشده» به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

**«تب ريزان»

فيلم سينمايي «تب ريزان» پنجشنبه 8 دي ماه ساعت 23:45 از شبكه شما پخش مي‌شود.
داستان روايت جواني است به نام سياوش كه همراه پدر خود در صنعت كفش سازي اشتغال دارد، او تلاش مي‌كند تا بتواند فروشندگان كفش را جهت خريداري كفش‌هاي توليديشان ترغيب كند، اما اكثر فروشندگان تمايلي به خريداري كفش‌هاي توليد داخل ندارند.
خسرو دستگير، يوسف خداپرست و جواد قامتي ازبازيگران اصلي فيلم تلويزيوني «تب ريزان» به كارگرداني محمد رضا آزادگر و تهيه كنندگي فرزاد يحيوي مي‌باشند.

**«ساحل گمشده»

فيلم تلويزيوني «ساحل گمشده» به كارگرداني علي كلانتري و تهيه كنندگي غلامرضا صالحي، جمعه 9 دي ماه ساعت 13:30 از شبكه شما روي آنتن مي‌‌رود.
داستان فيلم با بازي علي بوريان، حميد مولانا و عباس موسوي از اين قرار است كه درميان آبي بيكران خليج فارس دختربچه‌اي به نام ساحل غرق مي‌شود. مادر (آيدا) و ناپدري (فرهاد) هر چه تلاش مي‌كند تا او را نجات دهند موفق به نجات او نمي‌شوند. ناخدا هامون جنازه ساحل را از دريا بيرون مي‌كشد، همسر سابق آيدا (بهنام) فرهاد را متهم به غرق شدن ساحل مي‌كند، چرا كه ساحل ثروت زيادي از جانب پدر بزرگش داشته و اين مي‌توانسته انگيزه خوبي براي فرهاد باشد.
انتهاي پيام/ك

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن