تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816715843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو شبكه ورزش ويژه‌هاي سي امي سال انقلاب اسلامي را اعلام كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو شبكه ورزش ويژه‌هاي سي امي سال انقلاب اسلامي را اعلام كرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

***راديو تهران

ـ ويژه برنامه هاي مستند راديو تهران در دهه فجر

از ششم بهمن ماه مجوز پخش دو ويژه برنامه مستند با عنوان «انقلاب به روايت راديو» و« انقلاب فرهنگي» صادر شد.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي شبكه راديويي تهران: رضا ساكي سردبير برنامه مستند "انقلاب فرهنگي" گفت: از آن جائي كه انقلاب ما يك انقلاب فرهنگي هم است در دهه ‌٤٠ و ‌٥٠ هنر ابزاري شد تا هنرمندان از طريق آن ائتلاف خود را به گوش آحاد ملت ايران برسانند مانند شعر، كاريكاتور، داستان، سينما، موسيقي و..... كه نقش بسزايي در پيروزي انقلاب داشتند.

وي تصريح كرد: بر همين اساس ما نيز در اين برنامه ضمن اشاره به انقلاب‌هاي بزرگ دنيا مانند انقلاب كبير فرانسه و انقلاب روسيه گفتگويي با صاحب‌نظران اين حوزه ها در خصوص تاثير هنر در پيروزي انقلاب اسلامي خواهيم داشت.

انقلاب فرهنگي در ‌١٥ قسمت از ساعت ‌٨:45 پخش مي شود كه گزارشگري آن را مائده علاقمند بر عهده دارد. در ادامه اين گزارش آمده است: برنامه ديگر با عنوان "انقلاب به روايت راديو" با تهيه كنندگي حامد خزايي پخش مي شود كه وي در توضيح برنامه گفت: ما از تاريخ ‌١٥ خرداد سال ‌٤٢ تا ‌٢٢ بهمن ‌٥٧ گلچيني از رويدادهاي مهم كه منجر به پيروزي انقلاب اسلامي شد به همراه بخشهاي از سخنرانيهاي پخش نشده حضرت امام(ره ) را انتخاب كرده و در برنامه گنجانده ايم.

وي افزود: شخصيتهاي انقلابي آن زمان همچون شهيد آيت ا... دستغيب، شهيد مطهري،د كتر شريعتي، شهيد مصطفي خميني و....... كه اين انقلاب متاثر از انديشه هاي مبارزه جويانه آنان است معرفي خواهند شد.

برنامه "انقلاب به روايت راديو" با صداي آلبرت كوچويي از ساعت ‌١١ به مدت ‌٣٠ دقيقه پخش مي شود.

ـ" با مسؤولان " بيمه مركزي ايران

برنامه با مسؤولان با هدف برقراري پل ارتباطي بين مردم و مسؤولان در جهت تحقق اهداف بلند مدت اقتصادي طراحي شده است . در طي برنامه هاي گذشته با دعوت از افراد ذيربط و كارشناس در مسائل مختلف سعي كرده است با موشكافي در مسائل و مشكلات جاري كشور را هكارهاي لازم را نيز براي رفع آنها ارائه كند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، برنامه با مسؤولان يك برنامه زنده از راديو تجارت است كه روزهاي دوشنبه هر هفته از ساعت ‌١٢ تا ‌١٤ روي موج اف ام رديف ‌١٠٢/٥ و ‌١٠٧/٢ ارائه مي شود . در برنامه اين هفته عملكرد بيمه مركزي ايران در سال نوآوري و شكوفائي به بحث و بررسي گذاشته مي شود . ميهمان برنامه عباس جبل عاملي عضو هيئت مديره و معاونت طرح و توسعه بيمه مركزي ايران است .

ـ گام برتر در بيو تكنولوژي كشاورزي

گام برتر برنامه ويژه سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران است كه هر روز يه مدت ‌٣٠ دقيقه از راديو تجارت پخش مي شود . اين برنامه كاري از واحد طرح و تامين شبكه است كه به بررسي دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي در زمينه هاي مختلف مي پردازد و نشان از توانمندي هاي جوانان متخصص و دانشمند ايراني است. گام برتر برنامه مستندي گزارشي است و عوامل برنامه با حضور در محل اجراي پروژه هاي عظيم اقتصادي به گفتگو درباره افتخارات ملي و كشوري مي پردازند . در برنامه روز دوشنبه قرار است بيو تكنولوژي در كشاورزي و فعاليت هاي انجام شده در اين زمينه و از دستاوردهاي جديد آن صحبت شود. ميهمان برنامه دكتر خيام نكوئي مدير بيو تكنولوژي جهاد كشاورزي است. گزارشگر برنامه حسين قوامي و سردبير تهيه آن با رضا عزتي است . اين برنامه از ساعت ‌١١تا ‌٣٠ :11 پخش مي‌شود.

ـ يك حركت ، هزار بركت با فرصت هاي سرمايه گذاري

برنامه يك حركت ، هزار بركت با هدف كار آفريني و دادن انگيزه و راهكارهاي لازم به جوانان ارائه مي شود و باعث اشتغالزايي در جامعه است . در اين برنامه زنده از صحبت هاي كارشناسي استفاده مي شود .. يك كار آفرين نمونه معرفي و از تجربه هاي مثبت آن الگو برداري مي شود . گزارش مردمي و معرفي كتاب و آخرين اخبار كار آفرينان نيز از بخش هاي ديگر برنامه است . در روز دوشنبه هفتم بهمن ماه موضوع برنامه در خصوص جشنواره فرصت هاي سرمايه گذاري است توضيحات لازم را در اين باره عباس علي پور دبير جشنواره مي دهد . برنامه يك حركت ، هزار بركت روزهاي زوج هفته از ساعت ‌١٦ تا ‌١٧ از راديو تجارت پخش مي شود .

ـ سيمرغ سه دهه انقلاب اسلامي

برنامه سيمرغ كاري از واحد طرح و تامين شبكه راديويي تجارت است كه بمناسبت سي امين سال پيروزي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران تهيه شده است . محور كلي برنامه بررسي عملكرد دولت و زير مجموعه ها در طي اين سي سال است . در اين برنامه وزارتخانه ها و سازمان هاي مختلف ميهمان و پاسخگوي وظايف شان خواهند بود . سيمرغ به مدت يك ساعت هر روز تا بيست و دوم بهمن ماه تقديم مي شود . و ساعت پخش آن از ساعت ‌٨ تا ‌٩ صبح است . دوشنبه هفتم بهمن ماه با حضور دكتر انصاري فر سخنگوي وزارت جهاد كشاورزي فعاليت بخش كشاورزي ايران در سه دهه انقلاب اسلامي مورد بررسي قرار مي گيرد

*** راديو سلامت

ـ فراسو( دوشنبه ‌٧ بهمن )

عنوان برنامه اي است از گروه صبحگاهي راديو سلامت كه هر روز به يكي از بيماريها و موضوعات پزشكي مي پردازد. اين برنامه يك شنبه با حضور دكتر يداللهي جراح و متخصص قلب و عروق و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران به موضوع عوامل موثر در پيشگيري از بروز حمله قلبي مي پردازد. فراسو ساعت ‌٨/١٥ پخش مي شود.

ـ صداي مشاور

عنوان برنامه اي است كه هر روز به يكي از بيماريها و موضوعات پزشكي ميپردازد . اين برنامه سه شنبه با حضور دكتر نبوي تخصص مغز و اعصاب و عضو هيات علمي جهاد دانشگاهي به موضوع درمان نوين آلزايمر مي پردازد . صداي مشاور هر روز ساعت ‌١١/٠٥ و به مدت ‌٤٠ دقيقه از زاديو سلامت پخش مي شود.

ـ فصل شكوفايي

عنوان برنامه اي است از گروه نيم روزي راديو سلامت كه به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به معرفي دستاوردهاي انقلاب در حوزه ليزر درماني ، طب هسته اي ، سلولهاي بنيادي و شبيه سازي مي‌پردازد.

ـ سفره سلامتي

عنوان برنامه اي است از گروه نيم روزي راديو سلامت كه به بررسي نوع تغذيه مناسب جوانان ، تغذيه سالمندان ، تغذيه ورزشكاران ، تغذيه مادران باردار و شيرده ميپردازد. سفره سلامتي هر روز به سردبيري دكتر خواجه اي ساعت ‌١٣/٣٠ پخش مي‌شود.

***صداي آشنا

ـ برنامه جديد «غزل ولي كوتاه»، با توجه به مبحث روانشناسي دوست‌داشتن، به بررسي درك ذات لايزال الهي مي‌پردازد.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي و امور مخاطبان شبكه جهاني صداي آشنا، اين برنامه به بررسي شيوه‌هاي دوست داشتن خود، و شناسايي آن به‌عنوان عاملي براي پيشگيري از مشكلات رواني، و هم‌چنين مقوله دوست داشتن ديگران مي‌پردازد، و از اين طريق به بررسي عشق به‌عنوان زمينه‌اي براي درك ذات لايزال الهي خواهد پرداخت. ركسانا حميدي سردبير، بهزاد بهادر تهيه‌كننده و الهام ملك‌محمدي گوينده‌ي اين برنامه‌اند.

«غزل ولي كوتاه» كاري از گروه جامعه وز نديگ، از كانال آمريكا هر روز ساعت ‌٤٥/٠٢ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٢٣‌/‌١٥ به وقت گرينويچ و تكراش ساعت ‌٤٥/١٥ به وقت تهران برابر با ساعت ‌١٥/١٢ به وقت گرينويچ، و از كانال آسيا و اقيانوسيه ساعت ‌١٥/٠٨ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٤٥/٠٤ به وقت گرينويچ، از شبكه‌ي جهاني صداي آشنا پخش خواهد شد.

ـ «زندگي روز ايران امروز» و نگاهي به پيشرفت‌هاي مختلف دنياي امروز

برنامه «زندگي روز ايران امروز» كاري از گروه جامعه و زندگي شبكه جهاني صداي آشنا، به بررسي وضعيت چگونگي پيشرفت‌هاي جامعه امروز ايران مي‌پردازد.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي و امور مخاطبان شبكه جهاني صداي آشنا، به بررسي وضعيت چگونگي پيشرفت‌هاي جامعه امروز ايران مي‌پردازد.

به گزارش روابط عمومي و امور مخاطبان شبكه جهاني صداي آشنا، اين برنامه با توجه به پيشرفت‌هاي جامعه امروز ايران درعرصه‌هاي مختلف، جنبه‌هاي مختلف تاثير فناوري و ساز‌وكارهاي زندگي مدرن امروز را در زندگي ايرانيان داخل كشور بررسي و تحليل مي‌كند.

رويا ولي‌زاده سردبير و تهه‌كننده و آلبرت كچويي كارشناس مجري اين برنامه‌اند.

«زندگي روز ايران امروز» هر روز ساعت ‌٣٠/٠٢ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٠٠/٢٣ به وقت گرينويچ از كانال آمريكا، و از كانال آسيا و اقيانوسيه ساعت ‌٠٠/٠٨ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٣٠/٠٤ به وقت گرينويچ و تكرارش ساعت ‌١٥/٢٢ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٤٥/١٧ به وقت گرينويچ، از شبكه‌ي جهاني صداي آشنا پخش خواهد شد.

*** راديو ورزش

ـ ويژه‌برنامه‌هاي شبكه راديويي ورزش در سي‌امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي

/گلباران/

جنگ شاد با حضور چهره‌ها و ستاره‌هاي ورزش كشور همراه با بخش‌هاي شادمانه عيد انقلاب هر روز از ساعت ‌٣٠/١٦ تا ‌١٨ به صورت زنده پخش مي‌شود.

/ارزش و ورزش/

صحبت‌ها و نظرات مقام معظم رهبري در خصوص جايگاه و منزلت ورزش در نظام ما اين برنامه هر روز به جز جمعه‌ها از ‌١٢ بهمن‌ماه از ساعت ‌٤٥/١٩ تا ‌٢٠ به صورت توليدي

/كرسي‌ها/

اين برنامه در خصوص انتصابات و جايگاه مسوولين ورزشي كشور در كرسي‌هاي بين‌المللي بعد از پيروزي انقلاب صحبت مي‌كند اين برنامه از ‌١٩ بهمن لغايت ‌٢٢ بهمن از ساعت ‌٤٥/١٤ تا ‌١٥

/هميشه با ورزش/

(ورزش و انقلاب)عنوان برنامه‌اي است كه به عملكرد سي‌سال ورزش ايران بعد از پيروزي انقلاب و مقايسه و جايگاه ورزش ايران قبل و بعد از انقلاب مي‌پردازد. گفت‌وگو با مسوولين ورزش، فراز و نشيب‌هاي ورزش ما بعد از انقلاب و جايگاه ورزشي ايران در جوامع بين‌المللي بعد از انقلاب اين برنامه هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت ‌١٨ تا ‌٣٠/١٩

/ما مي‌توانيم/

نگاهي به سير تكوين و پيشرفت ورزش بانوان پس از پيروزي انقلاب كه از جنبه‌هاي ملي، اخلاقي و فرهنگي مورد بررسي قرار مي‌گيرد اين برنامه روزهاي فرد از ساعت ‌٣٠/١٤ تا ‌٤٠/١٤

/ورزش در انديشه امام (ره)/

صحبت‌ها و فرمايشات حضرت امام خميني (ره) در خصوص مقام و منزلت ورزش در نظام ما، اين برنامه از ‌١٩ بهمن لغايت ‌٢٢ بهمن از ساعت ‌١٦ الي ‌٣٠/١٦ پخش مي‌شود.

/فردا دير است/

بررسي تحولات عمراني و ساخت اماكن ورزشي در طي سي‌سال گذشته در شهرستان‌ها و استان‌هاي كشور اين برنامه از ‌١٩ بهمن لغايت ‌٢٢ بهمن از ساعت ‌٢١ الي ‌٢٢

/نگاه نو/

نگاهي به دستاوردهاي اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و عملي و عدالت محور ورزش در ‌٣ دهه انقلاب روزهاي يكشنبه و چهارشنبه ساعت ‌٤٥/١٩ تا ‌٢٠

/لحظه‌هاي افتخار/

بازسازي مستند لحظات تاريخي ورزشي ايران در سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت ‌٣٠/١٩ تا ‌٤٥/١٩

/ياد ايام/

بازگويي خاطرات روزهاي پيروزي انقلاب اسلامي از زبان مبارزان ديروز و مسوولان امروز ورزش كشور جهت آشنايي نسل سوم انقلاب با ماهيت مبارزان ستم‌شاهي مردم شهيدپرور و غيور ايران اسلامي اين برنامه از اول بهمن تا ‌١٩ بهمن از ساعت ‌٤٥/١٤ تا ‌١٥ و از ‌١٩ بهمن تا ‌٢٢ بهمن از ساعت ‌٣٠/١٤تا ‌٤٥/١٤

انتهاي پيام
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن