تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801784071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينما در سال 2009/بزرگان سينما با تازه‌ترين فيلم‌هاي خود از راه مي‌رسند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سينما در سال 2009/بزرگان سينما با تازه‌ترين فيلم‌هاي خود از راه مي‌رسند
آثار جديد گروهي از بهترين فيلمسازان دنيا شامل جيمز كامرون، مارتين اسكورسيزي، پيتر جكسن و فيلم‌هاي جديد "هري پاتر" و "نابودگر" در سال 2009 به نمايش درمي‌آيد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد تصاوير سه بعدي يكي از ويژگي‌هاي بارز فيلم‌هاي سال جديد ميلادي است كه اين تكنيك در بسياري از فيلم‌ها از آثار ترسناك كوچك مانند "مقصد نهايي 4: سفر مرگ سه بعدي" و "والنتين خونين من سه بعدي" همين طور فيلم‌هاي پرهزينه نظير "آواتار" و "هيولاها در برابر بيگانگان" به كار رفته است.

بدون ترديد تماشاگران سينما بيش از هر فيلم ديگر در انتظار ديدن حماسه افسانه‌اي علمي و سه بعدي "آواتار" ساخته جيمز كامرون هستند كه اولين فيلم دراماتيك او پس از فيلم سال 1997 "تايتانيك" و پرفروشترين فيلم تاريخ سينماست.

جيمز كامرون در پشت صحنه فيلم سه‌بعدي "آواتار"

استوديو فاكس "آواتار" را از 18 دسامبر در دو قالب عادي و آيمكس در سينماها اكران مي‌كند. كامرون بيش از يك دهه روي اين پروژه كار كرد و داستان درباره يك تفنگدار سابق معلول است كه به سياره‌اي بسيار دور به نام پاندورا فرستاده و در نبرد مرگ و زندگي با ساكنان اين سياره گرفتار مي‌شود.

اين فيلم با تكنولوژي انقلابي موشن كپچر و سيستم‌هاي موسوم به "دوربين واقعي" ساخته شده است. وتا ديجيتال روي جلوه‌هاي رايانه‌اي فيلم كار مي‌كند و كامرون نويد "يك دنياي كاملا متفاوت با يك اكوسيستم كامل از گياهان و مخلوقات خيالي و ساكناني با فرهنگ و زبان غني" را داده است.

سام ورثينگتن بازيگر تازه كار استراليايي نقش اصلي "آواتار" را بازي مي‌كند و زو سالدانا، ميشل رودريگز، جيواني ريبيسي و سيگورني ويور ديگر بازيگران فيلم هستند. تريلر "جزيره شاتر" به كارگرداني مارتين اسكورسيزي با بازي لئوناردو دي‌كاپريو دوم اكتبر اكران مي‌شود.

دي كاپريو و مارك روفالو در اين فيلم نقش دو افسر امنيتي را به عهده دارند كه براي تحقيق درباره ناپديد شدن يك جنايتكار بستري در بيمارستان رواني به جزيره‌اي در ماساچوستس مي‌روند. يك توفان شديد و شورش مرگبار بيماران باعث مي‌شود آنها در جزيره گير بيفتند.

اسكورسيزي و دي‌كاپريو پيش از اين در فيلم برنده اسكار "مردگان" همكاري كردند كه اسكورسيزي به خاطر آن اسكار بهترين كارگرداني را برد. پيتر جكسن خالق سه‌گانه موفق "ارباب حلقه‌ها" 11 دسامبر با فيلم كم‌هزينه "استخوان‌هاي دوست‌داشتني" از راه مي‌رسد كه با اقتباس از رمان پرفروش آليس سيبولد ساخته شده است.

مارك والبرگ، ريچل وايس، سوزان ساراندون و سيرشه رونان در اين فيلم بازي مي‌كنند و داستان درباره دختري 14 ساله به نام سوزي است كه به قتل مي‌رسد، اما روح دختر بازمي‌گردد و خانواده و قاتل خود را زير نظر مي‌گيرد.

مايكل بي نيز سعي كرده با فيلم "ترانسفورماتورها: انتقام كشته‌شدگان" با بازي شايا لابوف از جيمز كامرون عقب نيفتد. استوديو پارامونت اين فيلم را 26 ژوئن براي دريم وركس اكران مي‌كند و "سفر ستاره‌اي" جي‌جي ايبرامز با بازي اريك بانا و سايمن پگ نيز از هشتم مه به سينماها مي‌آيد.

از ديگر كارگردانان مطرح با فيلم‌هاي بلاك‌باستر مي‌توان به رولند امريش اشاره كرد كه استوديو سوني "2012" او را 10 ژوئيه به بازار مي‌فرستد.

"نگهبانان" به كارگرداني زاك اسنايدر كه بر مبناي رمان گرافيكي آلن مور ساخته شده، ششم مارس در سينماها اكران مي‌شود. "هري پاتر و شاهزاده دورگه" استوديو برادران وارنر و ششمين فيلم مجموعه فيلم‌هاي هري پاتر كه ابتدا قرار بود نوامبر 2008 به نمايش درآيد، از 17 ژوئيه و در دل تابستان به سينماها مي‌آيد.

"هري پاتر و قديسان مرگبار" هفتمين و آخرين كتاب مجموعه موفق جي. كي. رولينگ در دو قسمت ساخته شده و به ترتيب نوامبر 2010 و مه 2011 نمايش داده مي‌شود. برادران وانر در عين حال حقوق پخش داخلي "نابودگر: رستگاري" چهارمين فيلم مجموعه "نابودگر" را در اختيار دارد.

مك‌جي روي صندلي كارگرداني اين فيلم نشسته و كريستين بيل، برايس دالاس هوارد و سان ورثينگتن بازيگر "آواتار" در آن نقش‌آفريني مي‌كنند.

استوديو فاكس با "سرچشمه‌هاي افراد ايكس: وولورين" از راه مي‌رسد كه پيش‌درآمدي درباره شخصيت هيو جكمن در مجموعه "افراد ايكس" است و گاوين هود كارگردان "تسوتسي" آن را ساخته است.

يونيورسال نيز به موفقيت چهارمين فيلم مجموعه "سريع و خشمگين" (سوم آوريل) اميدوار است. وين ديزل و پل واكر براي اولين بار پس از فيلم اول در كنار هم نقش‌آفريني كرده‌اند و جاستين لين كارگردان فيلم سوم آن را كارگرداني كرده است.

استوديو سوني اميدوار است با "فرشتگان و شياطين" دنباله‌ فيلم "رمز داوينچي" موفقيت خيره‌كننده آن فيلم در بازار جهاني را تكرار كند. اين فيلم به كارگرداني ران هوارد و با بازي تام هنكس از 15 مه اكران مي‌شود.

از فيلم‌هاي غيردنباله‌اي سال مي‌توان به "سرزمين سرگشتگي" براد سيلبرلينگ با بازي ويل فرل اشاره كرد كه روايتي سينمايي از يك مجموعه تلويزيوني موفق به همين نام در سال‌هاي 1970 است و يونيورسال آن را توزيع مي‌كند.

دنباله‌هاي دو فيلم موفق سال 2006 - "شب در موزه" (575 ميليون دلار) و "آلوين و سمورچه‌ها" (360 ميليون دلار) - سال 2009 نمايش داده مي‌شود. بن استيلر و ايمي آدامز در "شب در موزه: نبرد اسميتسونين" همبازي شده‌اند و فيلم آنها 22 مه از راه مي‌رسد. دنباله "آلوين و سمورچه‌ها" به كارگرداني بتي تامس با بازي جيسن لي نيز روز كريسمس به نمايش درمي‌آيد.

"ماه نو" به كارگرداني كريس وايس كه دنباله فيلم موفق "گرگ و ميش" است، 20 نوامبر و در هفته شكرگزاري اكران مي‌شود. "گروگانگيري در پلهم يك، دو، سه" (12 ژوئن) توني اسكات با حضور دنزل واشينگتن و جان تراولتا و روايت روزآمد "مرد گرگ‌نما" (ششم نوامبر) ساخته جو جانستن با حضور بنيچيو دل تورو در نقش مرد گرگ‌نما از ديگر بلاك‌باسترهاي در انتظار اكران سال 2009 هستند.

"شرلوك هلمز" (20 نوامبر) گاي ريچي با بازي رابرت داوني جونير و جود لاو و فانتزي سه‌بعدي "سرود كريسمس" رابرت زمه‌كيس با حضور جيم كري در هفت نقش نيز از فيلم‌هاي مستعد فروش هستند.

در حوزه فيلم‌هاي انيميشن استوديو پيكسار با فيلم "بالا" از راه مي‌رسد كه 29 مه افتتاح مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني پيت داكتر ("موسسه هيولاها") داستان يك بادكنك‌فروش 78 ساله است كه در سفري پرماجرا به آمريكاي جنوبي پرواز مي‌كند.

استوديو فاكس با "عصر يخ: ظهور دايناسورها" (سوم ژوئيه)، سومين فيلم مجموعه موفق "عصر يخ" وارد رقابت تابستاني مي‌شود. دريم وركس انيميشن فيلم سه‌بعدي "هيولاها در برابر بيگانگان" (27 مارس) را آماده دارد و سوني نيز با Cloudy With A Chance Of Meatballs از راه مي رسد كه 18 سپتامبر پخش مي‌شود.

"هري پاتر و شاهزاده دورگه" ششمين فيلم مجموعه هري پاتر 17 ژوئيه اكران مي‌شود

در اين بين، استوديو ديسني انيميشن قديمي را امتحان مي‌كند و فيلم دوبعدي "شاهزاده و قورباغه" را ماه دسامبر به سينما مي‌فرستد. G-Force به تهيه‌كنندگي جري بروكهايمر و ديگر فيلم انيميشن ديسني در سال 2009 نيمي انيميشن نيمي زنده است.

جدا از نام‌هاي بزرگ دنياي انيميشن چند تازه‌كار كنجكاوي‌برانگيز نيز حضور دارند. "جايي كه چيزهاي وحشي هستند" اسپايك جونز كه تلفيقي از فيلم زنده، انيميشن و تصاوير رايانه‌اي است و توليد آن سال‌ها طول كشيد، 16 اكتبر از طريق برادران وارنر به بازار مي‌آيد.

استوديو فاكس فيلم استاپ - موشن "آقاي فاكس شگفت‌انگيز" به كارگرداني وس اندرسن را 9 نوامبر اكران مي‌كند. جرج كلوني، كيت بلانشت و مريل استريپ صداپيشه‌هاي اين فيلم هستند. فيلم استاپ - موشن "كورالين" هنري سليك نيز ششم فوريه از طريق فوكوس فيچرز به نمايش درمي‌آيد.

سال 2009 در عين حال سال نمايش فيلم‌هاي كمدي رومانتيك است كه از جمله اين فيلم‌ها مي‌توان به "همه چيز درباره استيو" (فاكس، ششم مارس) با بازي ساندرا بولاك و تامس هيدن چرچ، "پيشنهاد ازدواج" با حضور بولاك و رايان رينولدز، "اشباح دوستان سابق" (برادران وانر، اول مه) با نقش‌آفريني متيو مكاناهي و جنيفر گارنر و "حقيقت زشت" (سوني، سوم آوريل) با بازي كاترين هيگل و جرارد باتلر اشاره كرد.

هيو گرانت و سارا جسيكا پاركر يك كمدي فعلا بي‌نام را براي سوني دارند كه 25 دسامبر به بازار مي‌آيد و بازيگراني معروف چون جنيفر آنيستن، اسكارلت جوهانسن، درو باريمور و بن افلك در فيلم He s Just Not That Into You بازي كرده‌اند كه ششم فوريه از طريق برادران وارنر اكران مي‌شود.

كمدي خانوادگي "آن را تصور كن" (پارامونت، 12 ژوئن) با بازي ادي مورفي، "سگ‌هاي پير" (ديسني، 27 نوامبر) با حضور جان تراولتا و رابين ويليامز از ديگر فيلم‌هاي پرستاره سال 2009 هستند.

مريل استريپ در سال جاري ميلادي دو فيلم كمدي مطرح دارد: "جولي و جوليا" (سوني، هفتم اوت) نورا افرون كه در آن به نقش يك آشپز معروف ظاهر شده و فيلمي فعلا بي‌نام به كارگرداني نانسي مايرز كه كريسمس به بازار مي‌آيد و در آن با الك بالدوين و استيو مارتين همبازي است.
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن