تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816970110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در حاشيه همايش دست اندركاران مبارزه با مواد مخدر شرق كشور:تشكيل كار گروههاي تخصصي جهت بررسي راهكارها و موانع برخورد قاطع با مواد مخدر و روان گردان


واضح آرشیو وب فارسی:موج: در حاشيه همايش دست اندركاران مبارزه با مواد مخدر شرق كشور:تشكيل كار گروههاي تخصصي جهت بررسي راهكارها و موانع برخورد قاطع با مواد مخدر و روان گردان
خبرگزاري موج - دادستان كل كشور در همايش منطقه اي دست اندركاران مبارزه با موادمخدر شرق كشور طي سخناني اظهار داشت: با حل مسأله موادمخدر 3/1 مشكلات قضائي انتظامي كشور كاسته مي شود .
به گزارش موج، آيت الله دري نجف آبادي با بيان اينكه بودجه هاي كشور خرج اين بلاي خانمان سوز مي شود، افزود: آيا ما نمي توانيم با اين مسأله بصورت همه جانبه برخورد كنيم؟ در اين شرايط حجم زندانهاي ما 45 تا 50 درصد مربوط به موادمخدر است انتظار رهبري از قوه قضائيه و ناجا تحقق يافتن سياستهاي كلي در امر مبارزه است ـ كنترل و مهار و ايجاد شرايط معكوس يك رسالت ملي است و امروز براي ما مسأله مبارزه با موادمخدر و قاچاق وظيفه بزرگ شرعي و قانوني است .
وي افزود: مبارزه با اين ماجراي خسارت بار و مسأله حياتي كه نسل جوان را قتل عام مي كندو بنيادهاي عميق ديني و معرفتي را متزلزل مي سازد بايد در صدر برنامه هاي مسئولان قرار گيرد و پيشگيري و مقابله و درمان با موادمخدر در راستاي چشم انداز 20 ساله و برنامه 5 ساله توسعه ـ در دهه چهارم انقلاب بايد سرلوحه آحاد ملت و مسئولان باشد .
وي در ادامه گفت: اگر بنا باشد جوانهاي ما آلوده به موادمخدر شوند چگونه مي توانيم الگويي ازنظام مردم سالاري ديني به جهان ارائه دهيم.
وي با انتقاد از اينكه قاطعيت در عمل از برخي دستگاهها مشاهده نمي شودافزود: بايد مرزها را با قاطعيت ببنديم ـ كادر ورزيده و متخصص ـ نفوذ اطلاعاتي قدرت مندانه در شبكه هاي جنايت آميز موادمخدر ـ همكاري و تعامل آگاهي ناجا و امنيت و اطلاعات در جهت شناسايي و برخورد با سوداگران مرگ ضروري است.
دادستان كل كشور گفت: كدام ملتي اجازه مي دهد دشمنان و سوداگران كيان و ناموس و جوانان آنها را به بازي بگيرند ـ بايد عوامل بيروني و دروني قاچاق موادمخدر و عقبه آن سياستهاي استعماري و ناتوي فرهنگي آن شناسايي شود؛ روند توليد فزاينده مواد مخدر و ترانزيت آن از مرزها وفعاليت مجرمانه باندهاي خبيث كه صرفاً براي آنها قدرت و پول مطرح است قابل تحمل نبوده و بايد شدت عمل بيشتري به خرج دهيم و سرشاخه هاي اصلي دنبال شوند چراكه اگر اين اقدام نشود شاخه هاي فرعي رشد مي كند ـ حساب و كتاب مالي آنها و ارتباط مالي شبكه ها بايد رصد شود ـ قاطعيت و صلابت و تشخيص و تعهد را به طور كامل مورد عنايت قرار دهيم و قوي تر برخورد شود .
دادستان كل كشور گفت: نبايد از مسئوليت فرار كنيم ـ وظيفه همه ما سنگين است، اين اجلاس براي اينست كه تصميمات قوي تر شود و مضاعف گردد؛ بايد برخوردها قاطع تر ـ تخصصي تر ـ دقت ها بيشتر شود ـ مرخصي بي مبنا به قاچاقچي معنا ندارد مردم از ما انتظار دارند كه تصميمات قوي تر مبذول گردد؛ همه ما مصمم هستيم كه نظرات مقام معظم رهبري با قاطعيت انجام شود و فصل جديدي در امر مبارزه ايجاد گردد .
وي افزود: پيشگيري و بهداشت مسأله مهمي است و بايد به مردم آگاهي داد كه در اين دام و بلاي خانمانسوز نيفتيم ـ ما مي خواهيم جوانهايي همچون علامه حلي وشهيد مطهري داشته باشيم پس نبايد اجازه دهيم اين سرطان و ايدز مهلك تهديدي نسبت به حرث و نسل ما ايجاد نمايد و كشور سرفراز ما را با چالش مواجه سازد .
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن