تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820945149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي پژوهشكده تاريخ و سيره اهل ‌بيت(ع)«تاريخ سياسي شيعيان اثني عشري ايران» نقد و بررسي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: از سوي پژوهشكده تاريخ و سيره اهل ‌بيت(ع)«تاريخ سياسي شيعيان اثني عشري ايران» نقد و بررسي مي‌شود
گروه انديشه: جلسه نقد كتاب «تاريخ سياسي شيعيان اثني عشري ايران» اثر تركمني‌آذر، با حضور فاطمه جان‌احمدي و محمد حاج‌تقي، 17 بهمن‌ماه به همت پژوهشكده تاريخ و سيره اهل ‌بيت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي برگزار مي‌شود.
حجت‌الاسلام و المسلمين «علي شالباف»، مدير دفتر پژوهش پژوهشكده تاريخ و سيره اهل ‌بيت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي، در گفت‌وگو با سرويس انديشه خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي پيشين اين پژوهشكده گفت: در اين پژوهشكده تا به حال كتاب‌هاي فراواني منتشر شده و تحقيقاتي در دست انجام و تحقيقاتي نيز در دست نشر است. هم‌چنين چند نشست علمي نيز تا پايان سال برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام شالباف با بيان اين مطلب كه پژوهشكده تاريخ و سيره اهل ‌بيت(ع) تا به حال كتاب‌هاي متعددي منتشر كرده است، اذعان كرد: علاوه بر آن‌چه كه منتشر شد، كتاب‌هايي نيز در دست انتشار است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به كتاب «رويدادهاي تاريخ اسلام» با ترجمه گروهي از محققان زير نظر سيدعلي‌رضا واسعي، كتاب «محيط زيست و بهداشت در سنت و سيره نبوي» نوشته عبدالمجيد ناصري، كتاب «شيعه در هند» (جلد دوم) و ... اشاره كرد.

وي در ادامه سخنانش به تحقيقات در دست انجام اين پژوهشكده نيز اشاره كرد و افزود: از جمله تحقيقات در دست انجام، مي‌توان به «پژوهشي نو در تاريخ معصومان(ع)»، «سياست‌هاي مالي امام علي(ع)»، «رفتار ائمه(ع) با انديشه‌ها و انديشمندان» و «تاريخ تحول انديشه اعتقادي اماميه» اشاره كرد.

مدير دفتر پژوهش پژوهشكده تاريخ و سيره اهل ‌بيت(ع) هم‌چنين خبر از برگزاري دو جلسه نقد كتاب توسط اين پژوهشكده تا پايان سال جاري را داد و تصريح كرد: تا پايان سال جاري دو جلسه نقد كتاب خواهيم داشت كه يكي از آن‌ها مربوط به نقد كتاب «نقد منابع عاشورا» است كه با حضور دكتر بيات و حجت‌الاسلام هدايت‌پناه برگزار خواهد شد، اما زمان اين نشست متعاقبا اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام شالباف خاطرنشان كرد: نقد كتاب «تاريخ سياسي شيعيان اثني عشري ايران» اثر خانم تركمني‌آذر، ديگر نشست نقد كتابي است كه با حضور خانم دكتر فاطمه جان‌احمدي و دكتر محمد حاج‌تقي، 17 بهمن‌ماه سال جاري در محل سالن همايش‌هاي سازمان تبليغات اسلامي در قم برگزار خواهد شد.
 جمعه 4 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن