تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819377507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
علي آبادي: ديوان حكميت ورزشي ايجاد خواهد شد
رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني از تشكيل ديوان حكميت ورزشي در كشور خبر داد. مهندس محمد علي آبادي در گفت و گو با ايرنا افزود: اين ديوان به اختلافات و منازعاتي كه در ورزش كشور رخ مي دهد رسيدگي خواهد كرد. وي افزود: در حال حاضر جلسات مقدماتي جهت تشكيل اين ديوان در سازمان تربيت بدني شروع شده كه پس از تدوين اساسنامه آن از سوي معاونت حقوقي سازمان تربيت بدني، جهت تصويب نهايي به معاونت حقوقي هيات دولت ارسال خواهد شد.

روزبهاني: براي حضور در NBA تلاش مي كنم
بازيكن تيم بسكتبال ذوب آهن اصفهان گفت: براي حضور در ليگ حرفه اي آمريكا تلاش مي كنم. جابر روزبهاني در گفت وگو با ايسنا، با اشاره به حضور بازيكنان ايراني در ليگ هاي خارجي تصريح كرد: حضور بازيكنان ما در خارج از كشور به نفع بسكتبال است و من هم به بازي كردن در ليگ NBA فكر مي كنم.

بي باك: بهتر است در تكواندو فراموش شوم
قهرمان تكواندو جهان گفت: وقتي يك قهرمان با اين همه مدال كنار گذاشته مي شود، بهتر است فراموش شود. مهدي بي باك در گفت و گو با فارس اظهار داشت: ديگر صحبتي با كادر فني نداشتم و اكنون فقط براي تيم دانشگاه آزاد تمرين مي كنم. وي با اشاره به اينكه حضور در تيم ملي براي همه تكواندوكاران مهم است، خاطرنشان كرد: اين مربيان هستند كه بايد مرا بخواهند. نمي توانم خود را به آنها تحميل كنم.

ايويچ مديرفني پرسپوليس مي شود؟!
تومسيلاو ايويچ سرمربي سابق تيم ملي ايران براي پذيرفتن پست مديريت فني پرسپوليس صبح يكشنبه وارد ايران مي شود. بعد از مذاكرات پي در پي مديران پرسپوليس با تومسيلاوايويچ سرمربي يوگسلاو سابق تيم ملي ايران براي حضور در پرسپوليس سرانجام اين مربي براي پذيرفتن پست مديريت فني پرسپوليس با مديران اين باشگاه به توافق رسيد. شنيده ها حاكي از آن است كه دليل حضور قريب الوقوع اين مربي در ايران نيز مذاكره نهايي براي اين موضوع است. ايويچ صبح روز يكشنبه براي انجام مذاكرات نهايي به ايران مي آيد تا شايد در كنار پيرواني مديريت فني پرسپوليس را بر عهده بگيرد. سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در اين رابطه گفت: متاسفانه در برخي از رسانه ها حضور ايويچ در پرسپوليس به گونه اي مطرح شد كه اين مربي قرار است به عنوان مسئول اول فني به پرسپوليس بيايد در صورتي كه اين موضوع به هيچ عنوان صحت ندارد و قرار است اين مربي براي مشورت با من درباره اوضاع فني در ايران حضور پيدا كند.وي ادامه داد: ايويچ به پيشنهاد خود من وارد ايران خواهد شد تا من در خصوص مسايل فني با وي مشورت كرده و از تجربه او استفاده كنم.

زريبافان: ورزشگاه استقلال نياز به تغيير مالكيت دارد
رئيس مجمع باشگاه استقلال تسريع در روند احداث ورزرشگاه اختصاصي استقلال را منوط به تغيير مالكيت اين باشگاه از سوي سازمان تربيت بدني عنوان كرد. مسعود زريبافان با اعلام اين مطلب به مهر افزود: باشگاه استقلال به منظور تسريع فعاليت هاي عمراني براي احداث ورزشگاه بزرگ استقلال در مجاورت ورزشگاه آزادي، نياز به اعتبارات مالي مناسب دارد كه مقررشده بخشي از اين اعتبارات توسط سازمان تربيت بدني و بخشي نيز از طريق جذب سرمايه گذاري خصوصي توسط باشگاه تامين شود. زريبافان با بيان اينكه اعتبارات سازمان پاسخگوي هزينه هاي هنگفت عمراني براي احداث چنين مجموعه اي نيست، اظهار داشت: براي جذب سرمايه گذار خصوصي بايد نوع مالكيت باشگاه از وضعيت دولتي خارج شود و "استقلال" به نام يك باشگاه ثبت شود تا از اين طريق بتوانيم درجهت جذب سرمايه گذار خصوصي و يا حاميان مالي مناسب اقدام كنيم.رئيس مجمع باشگاه استقلال با اشاره به اينكه براي تغيير مالكيت باشگاه صحبت هاي مقدماتي را با رئيس سازمان تربيت بدني انجام شده است، تصريح كرد: در اين زمينه با مهندس علي آبادي درخصوص انتقال باشگاه و يا معرفي سرمايه گذار مناسب صحبت كرده ام و اميدوارم با درنظر گرفتن تمامي جوانب امر بتوانيم راهكاري اجرايي براي حل اين مشكل پيدا كنيم.

هاشمي نسب: تا پول نگيرم بازي نمي كنم
كاپيتان تيم فوتبال پيام مشهد گفت: تا زماني كه مطالباتم پرداخت نشود، حاضر نيستم براي تيم بازي كنم. مهدي هاشمي نسب در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: در حال حاضر حق و حقوقم مهمتر از هر چيزي در تيم پيام مشهد است. تا زماني كه مطالباتم پرداخت نشود براي تيم بازي نمي كنم. وي ادامه داد: تاكنون فقط 28 درصد از مبلغ قراردادم را دريافت كرده ام. در زمان خداداد عزيزي بازيكنان براي پرداخت شدن مطالباتشان اعتصاب مي كردند اما اكنون ظاهرا حتي اگر حقوقشان پرداخت نشود باز هم بازي مي كنند، نمي دانم شايد آنها به پول نياز ندارند اما من نمي توانم به صورت رايگان بازي كنم.
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن