تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819906186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مقام حماس اعلام كرد: همكاري عباس با اسرائيل در جنگ غزه


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مقام حماس اعلام كرد: همكاري عباس با اسرائيل در جنگ غزه
جام جم آنلاين: يكي از مقامات برجسته حماس اعلام كرد، جاسوسان محمود عباس، رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين هنگام جنگ غزه ، اطلاعات راهبردي را در اختيار نظاميان اسرائيلي قرار مي دادند.


به گزارش پرس تي وي ، صالح بردويل، نماينده حماس در مجلس فلسطين گفت، جاسوسان محمود عباس، رئيس تشكيلات خود گردان فلسطين در جنگ غزه اطلاعات امنيتي در مورد محل زندگي رهبران حماس و تونلهاي غزه را در اختيار ارتش اسرائيل قرار دادند.

بردويل گفت، پيش از جنگ چند تن از جاسوسان در حالي در غزه دستگير شدند كه نقشه شهر، محل سكونت رهبران حماس و اماكن نظامي را در اختيار داشتند.

وي افزود، آنان در بازجويي اعتراف كردند زير نظر تشكيلات خودگردان فلسطين براي اسرائيل جاسوسي مي كردند.

بردويل تاكيد كرد، سعيد صيام، وزير امور داخلي دولت فلسطيني حماس، "نبيل ابو العمرين" و "نزار ريان"، از جمله رهبران حماس بودند كه در جنگ غزه به شهادت رسيدند.

اين مقام مقاومت افزود، براي حماس و نيروهاي مقاومت شهادت افتخار بزرگي است و شهادت رهبران حماس در جنگ غزه نشان مي دهد برخلاف ادعاي اسرائيل، رهبران حماس در مخفيگاه‌ها پنهان نشده بودند.

بردويل تصريح كرد: "اگر يك رهبر حماس در مقاومت براي دفاع از كشور و مردمش كشته شود، هزار رهبر جديد جاي وي را خواهند گرفت."

اين مقام حماس اسرائيل را بازنده جنگ غزه دانست و گفت: "ايهود اولمرت، نخست وزير اسرائيل با اعلام آتش بس يك جانبه در واقع به شكست اسرائيل در جنگ غزه اعتراف كرد."

در ابتدا برخي مقامات اسرائيلي هدف از حمله به غزه را بر اندازي حماس اعلام كردند اما پس از آنكه اسرائيل پس از 21 روز جنگ در دستيابي به اهداف مطرح شده ناكام ماند، هدف خود را به "تضعيف حماس" و پايان دادن به حملات موشكي نيروهاي مقاومت تغيير داد.

بردويل تصريح كرد، مردم فلسطين و نيروي مقاومت كه سد راه اسرائيل در رسيدن به اهدافش شدند، فاتحان اين جنگ هستند.

ارتش اسرائيل در جنگ غزه از 27 دسامبر 2008 ، دريكي از خونين ترين حملات نظامي اين رژيم در 60 سال اشغال فلسطين، غزه را هدف حملات هوايي ، زميني و توپخانه اي قرار داد و بيش از 1300 فلسطيني از جمله نزديك به 600 زن و كودك را شهيد و 5300 فلسطيني را زخمي كرد.

رژيم اسرائيل يك شنبه (18 ژانويه) به طور يك جانبه آتش بس موقت اعلام كرد و به دنبال اعلام مهلت يك هفته اي حماس، خروج نيروهاي خود را از نوار غزه آغاز كرد.
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن