تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820757567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مركز ملي مطالعات جهاني شدن در موضوع «مهدويت و مديريت جهاني» مقاله مي‌پذيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: مركز ملي مطالعات جهاني شدن در موضوع «مهدويت و مديريت جهاني» مقاله مي‌پذيرد
انديشه: دبيرخانه همايش‌ها و گفتمان‌هاي علمي مركز ملي مطالعات جهاني شدن در موضوعات عرفان در فرايند جهاني شدن، مذهب و جهاني شدن، مهدويت و مديريت جهاني و... مقالات و پژوهش‌هاي محققان را جهت تشكيل نشست‌هاي علمي پذيراست.
«علي رهبر سعادت»، دبير گفتمان‌هاي علمي مركز ملي مطالعات جهاني شدن، در گفت‌وگو با سرويس انديشه و علم خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، ضمن اعلام اين خبر اذعان كرد: مركز ملي جهاني شدن وابسته به نهاد رياست جمهوري به منظور آشنائي با متفكران، انديشمندان، پژوهشگران و افراد صاحب‌نظر در موضوع جهاني شدن و ارائه نقطه نظرات و تحقيقات جديد، در نظر دارد گفتمان‌هاي علمي خود را در سال 1388 هر دو هفته يكبار برگزار كند؛ لذا از تمامي دانشگاه‌ها، حوزه‌هاي علميه، مراكز علمي تحقيقاتي و افراد علاقمند به موضوعات جهاني شدن دعوت به عمل مي‌آورد تا تحقيقات خود را به دبيرخانه دائمي همايش‌ها و گفتمان‌هاي علمي ارسال فرمايند.

دبير گفتمان‌هاي علمي مركز ملي مطالعات جهاني شدن محورهاي گفتمان‌هاي علمي را از اين قرار دانست: عرفان در فرايند جهاني شدن، جهاني شدن و سينما، راهبرد جهاني شدن از منظر دنياي غرب و اسلام، جهاني شدن و محيط زيست، ميراث فرهنگي، هويت و جهاني شدن، فردگرائي، جمع‌گرائي و جهاني شدن، جهاني شدن و عدالت، نقش صلح و آرامش جهاني در فرايند جهاني شدن، خودباوري در فرايند جهاني شدن، جهاني شدن و تنوع فرهنگي، اخلاق در فرايند جهاني شدن از جمله محورهاي گفتمان‌هاي علمي است.

وي افزود: ديگر محورهايي كه علاقه‌مندان مي‌توانند پژوهش يا مقاله در آن زمينه ارائه دهند عبارتند از: سهم تعليم و تربيت در فرايند جهاني شدن، جوانان و نوجوانان ايراني پيام‌رسانان صلح جهاني، خانواده و جهاني شدن، جايگاه و نقش ايران در مديريت فرايند جهاني شدن، مذهب و جهاني شدن، نقش فن‌آوري ارتباطات در فرايند جهاني شدن، حقوق بشر و جهاني شدن، جهاني شدن، توسعه و فقر، جهاني شدن و امنيت، كتابخانه‌هاي بدون مرز، حركت به سوي فهم جهاني، تبليغات و جهاني شدن، حج و جهاني شدن، نقش نهادهاي مالي در توسعه اقتصادي ايران در فرايند جهاني شدن، نقش كشورهاي در حال توسعه در فرايند جهاني شدن و مهدويت و مديريت جهاني.

رهبري سعادت در مورد نحوه نگارش مقالات و تاريخ ارسال آثار گفت: علاقمندان به شركت در گفتمان‌هاي علمي مركز جهاني شدن بايد چكيده مقالات خود را حدودا 300 كلمه و اصل مقاله را كه حدوداً 10000 كلمه بايد باشد، در لوح فشرده با word 2003 و فونت 14 نازنين حداكثر تا تاريخ 30 بهمن‌ماه سال جاري به دبيرخانه گفتمان‌هاي علمي مركز ارسال كنند.

علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را به آدرس:‌ سعادت‌آباد،‌ خيابان 18، بلوار علامه شمالي، پلاك 69، مركز ملي جهاني شدن، صندوق پستي: 775-14395 ارسال كنند.
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن