تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817111883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: اخبار كوتاه
مدير عامل مس: رضايتنامه رحمتي را امضا نمي كنم
مديرعامل باشگاه مس كرمان ديروز براي گفتگو در خصوص مهدي رحمتي در باشگاه پرسپوليس حاضر شد.برهاني نژاد خبر حضور در باشگاه پرسپوليس را رد كرد و اظهار داشت: من صبح در دفتر كارم بودم و پس از آن هم به نشست اعضاي اتحاديه فوتبال رفتم.برهاني نژاد درباره خبر درج نام رحمتي در فهرست بازيكنان پرسپوليس براي حضور در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا هم گفت: با اين موضوع كاري ندارم، اما مي دانم كه من بايد رضايتنامه رحمتي را صادر كنم و من اين كار را نخواهم كرد.

استقلال طلب كريمي را بايد بدهد
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص شكايت فيروز كريمي سرمربي سابق باشگاه استقلال تهران مبني بر عدم وصول يك فقره چك اين باشگاه در وجه وي به مبلغ 400 ميليون ريال اعلام كرد كه باشگاه استقلال مكلف است مبلغ مندرج در چك حق الزحمه وي را پرداخت كند.

محرومان هفته 23
اسامي محرومان تيمهاي فوتبال مسابقات ليگ برتر در چارچوب رقابتهاي هفته بيست و سوم از سوي سازمان ليگ اعلام شد.پيام خراسان: محمد مطوري، سيروس سنگچولي، روح ا... بهرامي
داماش گيلان: محمد مختاري
صباي قم: محمد نوري
ملوان بندرانزلي: مهدي چمن آرا
مس كرمان: رسول ميرطرقي
ذوب آهن اصفهان: قاسم حدادي فرد
پيكان قزوين: مرتضي عزيزمحمدي
پرسپوليس: ابراهيم توره
پاس همدان: حاجي زاده، مجيد غلام نژاد
برق شيراز: همت عابدين نژاد
استقلال تهران: آرش برهاني
استقلال اهواز: مصطفي بيژني
ابومسلم خراسان: مسعود حنطه(مربي)
گفتني است، برخلاف برخي اخبار مبني بر سه اخطاره بودن جان واريو، بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران اين بازيكن محروم نبوده و مي تواند در مسابقات هفته بيست و سوم شركت كند.

خوردبين : با ايويچ مذاكره كرديم
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مذاكراتي از طرف باشگاه با ايويچ انجام شده، اما تا اين لحظه هيچ چيز مشخص نشده و بايد منتظر بمانيم.محمود خوردبين عنوان كرد: طي هفته گذشته مذاكراتي با اين مربي براي همكاري با باشگاه انجام شده، اما تا اين لحظه فعلاً توافقي درباره حضور در ايران انجام نشده است.

كريمي روي سكو يا روي نيمكت
فيروز كريمي سرمربي صباي قم پس از جدايي از استقلال اعلام كرد، در هر تيمي باشد مقابل استقلال روي نيمكت نمي نشيند.اين در حالي است كه اين هفته صبا ميهمان استقلال تهران خواهد بود. البته در ديدار رفت دو تيم فيروز كريمي از كنار زمين بازي را دنبال كرد و در پاسخ به سؤالهاي خبرنگاران اين مورد را به بازي برگشت و حضور در كنار تماشاگران استقلال موكول كرده بود.در حالي كه چند روز تا ديدار حساس صباباتري و استقلال در ورزشگاه آزادي باقي مانده است وي هنوز اظهارنظري درباره ديدار مقابل استقلال نكرده، اما روز گذشته كريم ملاحي مديرعامل باشگاه صبا در پاسخ به سؤالي پيرامون اين قضيه تأكيد كرد كه در فوتبال حرفه اي چنين موضوعاتي امكان ندارد و فيروز كريمي از كنار زمين و لب خط تيم خود را هدايت مي كند. اما در طرف مقابل صادق ورمزيار، دستيار كريمي، از قول سرمربي اين تيم اعلام كرد: كريمي به قولش وفا مي كند و در آزادي از روي سكوها بازي را دنبال خواهد كرد.

شفق: به مشهد نمي روم
مديرعامل تراكتورسازي تبريز گفت: هر چند مالكيت باشگاه ابومسلم متعلق به ماست، اما اين دليل نمي شود كه كارها در تراكتورسازي معطل مانده و به اداره اين باشگاه تبريزي لطمه وارد شود.شفق با اعلام اينكه به هيچ عنوان قصد عزيمت به مشهد و اداره باشگاه ابومسلم را ندارد، تصريح كرد: از آنجايي كه من به هواداران تيم محبوب تراكتور و مسؤولان اين كارخانه قول داده ام تا زماني كه تيم را به ليگ برتر نياورم، از اين باشگاه نخواهم رفت.شفق ادامه داد: در اين ارتباط چندين نشست با مسؤولان فعلي ابومسلم برگزار شده كه اميدوارم به نتيجه مثبتي ختم شود، اما اگر به اين هدف نرسيديم، آن موقع تصميم ديگري خواهيم گرفت.

مانع بزرگ بر سرراه استقلالي شدن عنايتي
رضا عنايتي بازيكن ايراني باشگاه النصر كه به دليل مشكلات فراواني كه در اين مجموعه داشت، تصميم به جدايي از فوتبال امارات را گرفته بود و اكنون بحث بازگشتنش به تيم فوتبال استقلال داغ است، در راه بازگشت به ليگ برتر ايران مانع بزرگي را بر سر راه خود مي بيند.
اين بازيكن پس از مذاكره تلفني با اميرقلعه نويي اين پاسخ كه؛ «برو و رضايتنامه ات را بگير تا با تو قرارداد ببنديم.» را از سرمربي سابق خود شنيد.
قلعه نويي پيش از مذاكره با عنايتي، با واعظ آشتياني مديرعامل استقلال مذاكرات مفصلي را داشت و موافقت وي براي جذب عنايتي را گرفت، اما برغم توافقات استقلالي ها با عنايتي، اين بازيكن با مانع بزرگي روبروست.
وي از باشگاه اماراتي درخواست رضايتنامه كرده و آنها نيز به عنايتي گفته اند، باشگاه آينده ات را معرفي كن تا رضايتنامه ات را صادر كنيم؛ اين در حالي است كه اگر عنايتي باشگاه خواهان خودش را معرفي كند، اماراتي ها از آن باشگاه مبلغي خواهند گرفت و از آنجايي كه باشگاه استقلال و عنايتي نمي خواهند پولي بابت اخذ رضايتنامه به النصري ها بدهند، تا اين لحظه زير بار خواسته باشگاه اماراتي نرفته اند.

4 ايراني در تيم منتخب ستارگان فوتسال آسيا
مجله تكنيكال ريپورت (Technical Report) كه همه ساله به بررسي و انتخاب بهترين فوتساليستهاي سال آسيا مي پردازد در تازه ترين شماره خود نام سه بازيكن فوتسال ايران و سرمربي تيم ملي كشورمان را جزو بهترينهاي اين رشته در سال 2008 قرار داده است.بر اين اساس در تيم اصلي مصطفي نظري، محمد طاهري و وحيد شمسايي از ايران به همراه انو داسيوكه از ژاپن و جانتو پانوا از تايلند قرار دارند. سرمربيگري اين تيم برعهده حسين شمس است.
در تيم ذخيره ها نيز نام سه بازيكن ايراني ديده مي شود. محمد رضا حيدريان، محمد كشاورز و مجيد لطيفي به همراه لارچاي و سونكيت از تايلند و ژاناتو از چين به چشم مي خورد.سرمربيگري اين تيم برعهده فرانكو واسيلويرا سرمربي برزيلي تيم ملي چين و خوزه ماريا سرمربي تايلند است.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن