تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816978126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش سازمانهاي مردم نهاد در حمايت از مردم مظلوم غزه برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش "سازمانهاي مردم نهاد در حمايت از مردم مظلوم غزه" برگزار مي شود
رييس سازمان داوطلبان هلال احمر اعلام كرد : همايش سراسري سازمان‌هاي مردم نهاد در حمايت از مردم مظلوم غزه روز چهارشنبه دوم بهمن ماه در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار مي شود.


دكتر "شهاب‌الدين محمدي عراقي" در نشست خبري با اعلام اين مطلب افزود : اين همايش با هدف رساندن صداي مظلوميت مردم فلسطين و غزه به گوش جهانيان، حمايت همه جانبه در گفتار و عمل از مظلوميت مردمان غزه، ارائه گزارش سمن ها براي فعاليتهاي مرتبط با غزه وراهكارهاي عملي از سوي تشكل‌هاي غيردولتي براي ارائه خدمات به ساكنان غزه برگزار خواهد شد.
وي همچنين از تشكيل كارگروههاي تخصصي و تعامل در زمينه هاي مختلف براي هماهنگي كمك رساني به مردم غزه در اين همايش خبرداد و گفت : همايش ياد شده همچنين به مسائل بعد از جنگ نظير بهداشت ، تغذيه ، مسكن و آسيب ديدگان حملات در اين كارگروهها مي پردازد.
محمدي عراقي اضافه كرد : در اين همايش كه با حضور نمايندگان بيش از 400 تشكل غيردولتي در سراسر كشور برپا خواهد شد، تشكل‌هاي دعوت شده در حوزه‌هاي مختلف اجتماعي از جمله حقوق بشر، حقوق كودكان، حقوق زنان، مباحث انساني و همچنين بازسازي‌هاي عمراني و غيره به ارائه نظر خواهند پرداخت.
محمدي عراقي، با تشريح شرايط بحراني در مدت 23 روز حمله رژيم صهيونيستي به غزه گفت : همزمان با قطع شدن ارسال مواد سوختي و غذايي به غزه از 12 آذر ماه، هلال احمر ايران براي رسيدگي به اين موضوع فراخوان‌ها و اطلاعيه‌هاي براي جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي ارائه كرد.
وي ضمن يادآوري ارسال اولين محموله مواد غذايي و دارويي كمك به غزه توسط ايران كه يك ماه پيش و با ظرفيت حدود 30 تن از طريق هواپيما صورت گرفت، تصريح كرد: اين محموله به هلال احمر مصر تحويل داده شد و اكنون در نزديكي گذرگاه رفح قرار دارد تا به محض بازگشايي نوارغزه به غزه ارسال شود.
رييس سازمان دواطلبان هلال احمر با اشاره به عدم صدورمجوز براي ورود كشتي امداد ايران به بندر غزه گفت : در صورت ادامه ممانعت رژيم صهيونيستي از ورود اين كشتي به بندر ياد شده ، اين كشتي محموله خود را دريكي از بندرهاي نزديك به غزه تخليه مي كند .
رييس سازمان داوطلبان هلال احمر افزود : يك تيم پزشكي در اين كشتي آماده مداواي مجروحان غزه هستند.
محمدي عراقي با غيرقانوني خواندن اقدام رژيم صهيونيستي در متوقف كردن اين كشتي امدادي ايران ، كارآمدترين گزينه براي ارسال اين محموله را استفاده از فشار افكار عمومي جهاني ذكر كرد.
وي تعداد مجروحان جنگ 23 روزه غزه را بيش از پنج هزار نفر اعلام كرد و گفت: براساس برخي گزارشهاي دريافتي 150 نفر از مجروحان از طريق اردن و مصر براي مداوا به خارج از فلسطين اعزام شده‌اندو گفته مي شود كه شماري از آن‌ها نيز براي مداوا به كشور تركيه اعزام شده‌اند.
محمدي عراقي درخصوص امكان ارسال محموله هاي امدادي ديگري به غزه گفت: به محض آماده شدن شرايط امدادرساني،اين اقدام از طريق مسيرهاي زميني و هوايي پيش‌بيني شده، انجام خواهد شد.
1507/1599
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن