تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803213686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خاتمي در گفتگوي مشروح با مهر:پيام رهبرانقلاب محرك جهان‌اسلام شد/ تقدير از عملكرد تركيه،سوريه ولبنان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خاتمي در گفتگوي مشروح با مهر:پيام رهبرانقلاب محرك جهان‌اسلام شد/ تقدير از عملكرد تركيه،سوريه ولبنان
آيت الله خاتمي مهمترين رمز پيروزي حماس را مقاومت با توكل به خدا خواند و دولتها و ملتهاي تركيه، سوريه و لبنان را در اعلام مواضع در برابر جنايات رژيم صهيونيستي سربلند خواند.

آيت الله سيد احمد خاتمي امام جمعه موقت تهران كه در خصوص بحران غزه و نقش مثبت ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران با خبرنگار مهر سخن مي گفت با بيان اين مطلب اظهار داشت: بنده معتقدم كه مجموعه نظام با رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب توانست به صورت كلان در موضوع غزه به خوبي وارد عمل شود و نتيجه مثبتي نيز از اين ديپلماسي بگيرد.

وي با اشاره به دو پيام عاشورايي رهبر معظم انقلاب در خصوص غزه، گفت: پيامهايي كه رهبر معظم انقلاب در خصوص غزه صادر كردند هر كدام نقش برجسته اي را در اين خصوص داشت و باعث شد تحركي در جهان اسلام و ايران اسلامي به وجود آورد.

ديپلماسي ايران در مورد غزه موفقيت آميز بود

اين عضو ارشد مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان كرد: دولت جمهوري اسلامي ايران توانست ديپلماسي موفقي را در خصوص غزه پشت سر بگذارد و تحرك فعالان سياسي دولت شايسته تجليل است. از سوي ديگر پيامهايي كه رئيس جمهور براي سران كشورهاي مختلف از جمله كشورهاي اسلامي و غيراسلامي فرستاد هر كدام تاثيرفراواني در اين زمينه داشت به خصوص كشورهايي در آمريكاي لاتين كه نمايندگان رژيم صهيونيستي را از كشورشان اخراج كردند.

آيت الله خاتمي ادامه داد: در موضوع ديپلماسي ايران رئيس مجلس شوراي اسلامي با انجام سفرهايي مختلف نيز توانست به خوبي ايفاي نقش كند و از سوي ديگر رئيس قوه قضائيه نيز با موضعگيريهاي دقيق در اين زمينه به وظيفه خود به خوبي عمل كرد.

امام جمعه موقت تهران ضمن تقديراز ملت غيور ايران در برپايي تظاهرات عليه رژيم صهيونيستي گفت: دانشجويان مذهبي و متدين و حوزه هاي علميه ما همراه با ملت ايران با حضورشان در صحنه توانستند عملكرد خوبي را از خود به نمايش بگذارند كه اين حركت آنها جاي تقدير و تشكردارد.

رسانه ها به وظيفه خود در مورد غزه به خوبي عمل كردند

وي همچنين ضمن تقدير از رسانه هاي جمعي و مطبوعات گفت: اطلاع رساني نظام در اين باره ستودني است چرا كه همه خبرگزاريهاي نظام و صدا وسيما و همچنين مطبوعات ارزشي نظام توانستند در اين باره به خوبي پا به ميدان بگذارند ونقش خود را در انعكاس اخبار غزه به درستي ايفا كنند.

آيت الله خاتمي تصريح كرد: البته اندك چهره هايي نيز مثل هميشه از ملت عقب ماندند در اين موضوع نيز به جاي اينكه طرفدار مردم مظلوم غزه باشند به طرفداري از رژيم صهيونيستي پرداختند كه بايد گفت اين تعداد اندك همچون دوران دفاع مقدس كه رزمندگان ما عمليات پيروزمندانه اي را انجام مي دادند و آنها نسخه سازش مي دادند امروز نيز نتوانستند در اين آزمون سربلند بيرون بيايند.

مقاومت ملت فلسطين اسرائيل را شكست داد

امام جمعه موقت تهران در پاسخ به اين سئوال كه چرا رژيم تا دندان مسلح صهيونيستي نتوانست در برابر گروههاي مقاومت اسلامي فلسطين به خصوص حماس مقاومت كند گفت: دليل اين امر را بايد در يك كلمه جستجو كرد و آن مقاومت است.

وي افزود: همانطور كه رژيم صهيونيستي در جنگ 33 روزه نتوانست در برابر حزب الله لبنان و گروههاي مقاومت لبناني پيروز شود دراين جنگ نيزديديم كه به طور مفتضحانه شكست خورد. امروز كشورهاي استكباري بايد بدانند كه ديگر سلاح و قدرت و كاخهاي شيشه اي براي آنها كارساز نخواهد شد چرا كه ملتهاي مسلمان با مقاومت جانانه خود مستكبران را به زير خواهند كشيد و آنها را از قدرت استكباريشان پايين خواهند آورد.

آيت الله خاتمي همچنين خاطرنشان كرد: غزه در عمل از عاشورا الهام گرفت. اين مقاومتي بود كه ايام عاشورا شروع شد و پيام عاشورايي داشت و آنچه مهم است گرفتن اين پيام است.

مصر با بستن گذرگاه رفح با اسرائيل هم پيمان شد

امام جمعه موقت تهران در خصوص خيانت برخي كشورهاي عربي در مورد غزه به خصوص كشور مصر نيز گفت: مصر با بستن گذرگاه رفح در اصل با اسرائيل هم پيمان شد و در حقيقت ننگ كمپ ديويد را بار ديگر به جان پذيرفت. البته بايد گفت كه ملت مصر ملتي غيور است ولي حاكم اين ملت خيانتكار است.

وي گفت: دولت مصر كه با رژيم صهيونيستي همراه شد بايد بداند كه خيانت براي هميشه براي آنها در تاريخ ثبت خواهد شد.

آيت الله خاتمي تصريح كرد: برخي كشورها با سكوتشان با رژيم صهيونيستي همراه شدند همچون عربستان كه با تحريك مفتي هاي دين به دنيا فروش دراين مورد موضع سكوت اختيار كرد و برخي از مفتي هاي اين كشور نيز با صدور احكام فاسد وحرام اجازه تظاهرت به مردم كشورشان را ندادند.

عضو مجلس خبرگان رهبري همچنين ضمن تقدير از كشورهايي كه در مورد غزه سريعا مواضع خود را اعلام كردند گفت: دولت و مردم تركيه وهمچنين سوريه و لبنان با مواضع صريح خود نسبت به جنايات رژيم صهيونيستي توانستند دراين آزمون سربلند بيرون بيايند.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن