تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809891321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پركارترين بازيگراني جشنواره فجر


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: پركارترين بازيگراني جشنواره فجر
آفتاب: شيلا خداداد و محمدرضا فروتن هر كدام با پنج فيلم پركارترين بازيگراني هستند كه احتمال حضور فيلم‌هايشان در بيست و هفتمين جشنواره فيلم فجر مي‌رود. در فاصله دو هفته مانده به برگزاري مهمترين رويداد سينمايي كشور و در شرايطي كه هنوز فهرست نهايي و قطعي فيلم‌هاي ايراني حاضر در جشنواره بيست و هفتم اعلام نشده، مروري بر فعاليت پركارترين‌ها در عين روتين بودن جذابيت خاص خود را دارد.

هر چند همگان اعتقاد دارند يك فيلم سينمايي محصول كار گروهي مجموعه‌اي از عوامل است، اما همواره بازيگران بيشتر مورد توجه قرار گرفته و فعاليت‌هاي آنها نيز پررنگتر جلوه مي‌كند. اولين بخش از مرور پركارترين‌هاي جشنواره بيست و هفتم فجر به بازيگراني اختصاص دارد كه به احتمالاً فيلم‌هايشان در فهرست نهايي حضور خواهد داشت.

بازيگران زن پنج فيلمي:
شيلا خداداد با پنج فيلم در صدر فهرست پركارترين بازيگران زن جشنواره قرار دارد. خداداد «اخراجي‌ها 2» مسعود ده‌نمكي،‌ «سايه وحشت» عماد اسدي،‌ «يك اشتباه كوچولو» محسن دامادي،‌ «پسر تهروني» كاظم راست‌گفتار و‌ «پاتو زمين نذار» ايرج قادري را در مراحل مختلف آماده‌سازي دارد كه احتمالاً به جشنواره بيست و هفتم مي‌رسند.

چهار فيلمي‌ها:
مهتاب كرامتي با چهار فيلم رده دوم اين فهرست را به خود اختصاص داده است. «ترديد» واروژ كريم‌مسيحي،‌ «دوزخ، برزخ، بهشت» بيژن ميرباقري، «شبانه‌روز» اميد بنكدار و كيوان عليمحمدي و «بيست» عبدالرضا كاهاني آثاري هستند كه كرامتي با ايفاي نقش محوري در آنها حضور دارد. اين بازيگر در بيست نقشي متفاوتي را به جهت گريم و شخصيت‌پردازي ايفا مي‌كند.

سه فيلمي‌ها:
رده سوم اين فهرست به بازيگراني اختصاص دارد كه با سه فيلم در جشنواره فجر امسال حضور دارند. چهار بازيگر زن اين فهرست را با توجه به اين نكته مرور مي‌كنيم كه برخي نقش اول و برخي نيز نقش‌هاي مكمل را در اين آثار بر عهده دارند.

باران كوثري در «پستچي سه بار در نمي‌زند» حسن فتحي، «حيران» شاليزه عارف‌پور و «مي‌زاك» حسينعلي ليالستاني با ايفاي سه نقش اول در صدر بازيگران سه فيلمي قرار گرفته است.

افسانه بايگان در فيلم‌هاي «سوپراستار» تهميه ميلاني، «بي‌‌پولي» حميد نعمت‌الله و‌ «چشمك» جهانگير جهانگيري سه نقش مكمل را بر عهده دارد.

مريلا زارعي نيز با «درباره الي» اصغر فرهادي، «يك اشتباه كوچولو» محسن دامادي و «خروس جنگي» مسعود اطيابي در جشنواره حضور دارد. او در فيلم اول يكي از شخصيت‌هاي متعدد، در فيلم دوم نقش مكمل و در فيلم اطيابي نقش اصلي را بر عهده دارد. با اشاره به اين نكته كه اگر فيلم فرهادي درگير حاشيه‌هاي حضور اخير گلشيفته فراهاني نشود، زارعي سه فيلمي مي‌شود.

مهناز افشار نيز در «شبانه‌روز»، «امشب شب مهتابه» محمدهادي كريمي و‌ «تسويه حساب» تهمينه ميلاني بازي كرده است. با توجه به اينكه در فيلم اول نقش اول يكي از اپيزودهاي چهارگانه، در فيلم دوم نقش محوري و در فيلم ميلاني هم كه احتمال حضور آن ضعيف است، نقش اصلي دارد.

دو فيلمي‌ها:
رده چهارم اين فهرست به بازيگراني با دو فيلم اختصاص دارد كه شامل 19 بازيگر زن در نقش‌هاي اصلي و مكمل است.

نيكي كريمي در «شبانه‌روز و بيداري» فرزاد موتمن نقش‌هاي محوري را بر عهده دارد. ترانه عليدوستي با «ترديد» واروژ كريم‌مسيحي و «درباره الي»، هنگامه قاضياني با «طاووس‌هاي بي‌پر» جواد مزدآبادي و «نيلوفر» سابين ژمايل و فاطمه معتمدآريا با «نيلوفر و مي‌زاك» در فهرست دو فيلمي‌ها جاي دارند.

رويا تيموريان با زادبوم ابوالحسن داودي (اگر مشكلات مالي فيلم حل شود) و پستچي سه بار در نمي‌زند، رويا نونهالي صداها فرزاد موتمن و نيلوفر، لادن مستوفي برخورد خيلي نزديك اسماعيل ميهن‌دوست وتسويه حساب و شقايق فراهاني با وقتي همه خوابيم بهرام بيضايي و بيداري در جشنواره حضور خواهند داشت.

پانته‌آ بهرام در «پستچي سه بار در نمي‌زند» و «صندلي خالي» سامان استركي حضور دارد كه در هر دو نقش‌هاي مكمل را بر عهده دارد. پگاه آهنگراني با زادبوم و صداها، الناز شاكردوست با پوسته مصطفي آل‌احمد و‌ دلخون محمدرضا رحماني و لادن طباطبايي با «شبانه‌روز و يك وجب از آسمان» سيدعلي وزيريان در اين فهرست جاي مي‌گيرند.

بهاره افشاري «بيرون آوردن مردگان جواد افشار و تسويه حساب»، چكامه چمن‌ماه «حريم رضا خطيبي و محافظ محمدجواد كاسه‌ساز»، طناز طباطبايي «صداها و پسر تهروني»، فلامك جنيدي «شبانه‌روز و پسر تهروني‌»، سودابه بيضايي «كودك و فرشته» مسعود نقاش‌زاده و محافظ، السا فيروزآذر «وقتي همه خوابيم» و «تسويه حساب» و ليلا زارع با «وقتي همه خوابيم و‌ پستچي سه بار در نمي‌زند» در جشنواره فجر بيست و هفتم حضور دارند.

بازيگران مرد پنج فيلمي:
محمدرضا فروتن با پنج فيلم در صدر فهرست پركارترين بازيگران مرد جشنواره بيست و هفتم فجر قرار دارد. «پستچي سه بار در نمي‌زند،‌ شبانه‌روز،‌ عيار 14 پرويز شهبازي، پاي پياده» فريدون حسن‌پور و «مي‌زاك» آثاري هستند كه فروتن در آنها نقش محوري دارد.

نكته قابل توجه آنكه وي در اين پنج فيلم نقش‌هاي متفاوت و دور از هم با گريم‌هاي خاص دارد كه مي‌تواند نقش‌آفريني‌هايش را مورد توجه قرار دهد. محمدرضا شريفي‌نيا نيز در پنج فيلم «اخراجي‌ها 2،‌ صندلي خالي، يك اشتباه كوچولو، پسر تهروني و تسويه حساب» نقش‌آفريني كرده كه البته همه نقش مكمل هستند.

چهار فيلمي‌ها:
در رده دوم اين فهرست دو بازيگر با چهار فيلم حضور دارند. شهاب حسيني با «سوپراستار، درباره الي، نيلوفر و سايه وحشت» در جشنواره حضور دارد كه در سوپراستار، سايه وحشت و نيلوفر نقش اصلي و محوري و در درباره الي يكي از شخصيت‌هاي پر تعداد فيلم را ايفا مي‌كند.

آتيلا پسياني نيز با چهار فيلم «پاداش» كمال تبريزي،‌ «دوزخ، برزخ، بهشت»، «صداها و يك وجب از آسمان» به جشنواره بيست و هفتم مي‌آيد كه البته به نظر مي‌آيد همه نقش‌هاي مكمل و فرعي با كميت‌هاي مختلف باشند.

سه فيلمي‌ها:
رده سوم فهرست پركارها به بازيگراني با سه فيلم اختصاص دارد كه شامل هفت بازيگر مرد با نقش‌هاي اول و مكمل است. بهرام رادان با «ترديد،‌ زادبوم و بي‌پولي» و امين حيايي با «اخراجي‌ها 2،‌ يك اشتباه كوچولو و‌ پسر تهروني» در نقش‌هاي اصلي و محوري به جشنواره بيست و هفتم فجر مي‌آيند.

حميد فرخ‌نژاد با «پوسته، حريم و‌ آتشكار» محسن اميريوسفي (اگر مشكل فيلم حل شود)، كامبيز ديرباز «اخراجي‌ها 2،‌ عيار 14 و‌ بيرون آوردن مردگان»، جمشيد هاشم‌پور «بيرون آوردن مردگان، محافظ و چهره به چهره» علي ژكان، رضا عطاران با «هفت و پنج دقيقه» محمدمهدي عسگرپور،‌ «صندلي خالي و خروس جنگي» و اكبر عبدي با «اخراجي‌ها 2،‌ چشمك و تسويه حساب» به جشنواره مي‌آيند.

دو فيلمي‌ها:
رده چهارم اين فهرست به بازيگراني با دو فيلم اختصاص يافته كه شامل 22 بازيگر مرد است. پرويز پرستويي «بيست و كتاب قانون» مازيار ميري، فريبر عرب‌نيا «طاووس‌هاي بي‌پر و صندلي خالي»، مسعود رايگان« زادبوم و دوزخ، برزخ، بهشت» و رضا كيانيان «هفت و پنج دقيقه و صداها» در اين فهرست جاي دارند.

حامد بهداد در «شبانه‌روز و دلخون»، حميدرضا پگاه «شبانه‌روز و برخورد خيلي نزديك»، پوريا پورسرخ «عيار 14 و‌ دلخون»، عليرضا خمسه «بيست و مي‌زاك»، احمد مهرانفر «درباره الي و‌ بيرون آوردن مردگان»، بابك حميديان «بي‌پولي و‌ بيرون آوردن مردگان»، حبيب رضايي «بي‌پولي و‌ بيست» و امير آقايي «دوزخ، برزخ، بهشت و نيلوفر» حضور دارند.

حسام نواب‌صفوي در «وقتي همه خوابيم» و‌ «اخراجي‌ها 2»، امير جعفري «پستچي سه بار در نمي‌زند» و «بي‌پولي»، صابر ابر «درباره الي و پاداش»، كاوه كاويان «ترديد و چهره به چهره»، ارژنگ اميرفضلي «ملك سليمان شهريار بحراني و چشمك»، نادر سليماني «يك وجب از آسمان و يك اشتباه كوچولو»‌ نقش‌آفريني مي‌كنند.

مجيد مشيري با «وقتي همه خوابيم» و «پستچي سه بار در نمي‌زند»، رضا رشيدپور «سوپراستار و بي‌پولي»، دانيال عبادي «كريستال» محسن محسني‌نسب و «امشب شب مهتابه» و مهدي سلوكي «كريستال» و‌ «پاتو زمين نذار» در فهرست دو فيلمي‌هاي جشنواره بيست و هفتم جاي مي‌گيرند.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن