تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816942915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمايه گذاري 2 هزارميليارد توماني بخش خصوصي در بنادر


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: سرمايه گذاري 2 هزارميليارد توماني بخش خصوصي در بنادر
يك مقام مسوول در سازمان بنادر ودريانوردي با اشاره به وجود بيش از 5 هزار ميليارد تومان فضاي سرمايه گذاري در بنادر كشور گفت: تا پايان برنامه پنجم توسعه ،سرمايه گذاري در بنادر كشور به 2 هزار ميليارد تومان مي رسد.


"عليرضا ساطعي" در يك نشست خبري با اشاره به سرمايه گذاري يك هزار ميليارد توماني بخش خصوصي در بنادر كشور تا پايان سال گفت: تا پايان برنامه پنجم توسعه اين ميزان به دو هزار ميليارد تومان افزايش مي يابد.

معاون امور بندري ومناطق ويژه سازمان بنادر با بيان اينكه امكان سرمايه گذاري بخش خصوصي تا 5 هزار ميليارد تومان وجود دارد گفت: اين امر نيازمند توسعه زير ساخت ها توسط سازمان وافزايش منابع مورد نياز است.

وي جهت گيري سازمان بنادر و دريانوردي در برنامه چهارم توسعه را در قالب سرمايه گذاري ارازي و فعاليت هاي پشتيباني بنادر عنوان كرد و افزود: مقرر شده است سرمايه گذاري ها در برنامه پنجم در ترمينال هاي بنادر متمركز شود.

عضو هيات عامل سازمان بنادر با اشاره به سرمايه گذاري 500 ميليون دلاري فاز سوم بندر شهيد رجايي توسط كشتيراني اظهار داشت: بيش از 500 ميليارد تومان نيز بخش خصوصي جهت سرمايه گذاري در ترمينال ها پيشنهاد داده است.

ساطعي بدر بخش ديگري از سخنانش به ركود اقتصادي حاكم درجهان و نقش آن در حمل و نقل دريايي اشاره كرد وگفت: با توجه به اين ركود مي توان نتيجه سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي در بنادر را به دليل اعتماد اين بخش به آينده صنعت حمل و نقل در بنادر اعلام كرد.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به طرح توسعه بندر انزلي اظهار داشت: بر اساس اين طرح تا سال 1394 بايد عمده سهم درياي خزر را به خود اختصاص دهيم كه اين امر نيازمند سرمايه گذاري 200 ميليارد توماني است.

ساطعي سهم سازمان بنادر براي اجراي طرح توسعه بندر انزلي را 55 ميليارد تومان اعلام كرد كه در ايام دهه فجر كلنگ سهم سازمان به منظور توسعه موج شكن ها و ايجاد زيرساخت ها در اين بندر زده خواهد شد.

معاون بندري و مناطق ويژه سازمان بنادراظهار داشت: به منظور توسعه اين طرح پشنهاد 130 ميليارد توماني توسط بخش خصوصي براي ايجاد سه ترمينال كالاي متفرقه و يك ترمينال كانتينري و همچنين يك ترمينال نفتي عملياتي مي شود.

وي اضافه كرد : با سرمايه گذاري ياد شده توسط بخش خصوصي سه پست اسكله و يك سايت كشتي سازي و تعميرات در بندر انزلي ايجاد خواهد شد.

به گفته ساطعي،تفاهمنامه تعدادي از اين طرح هاي توسعه ت در ايام دهه فجر امضاء خواهد شد و ما بقي نيز تا پايان سال به اجرا در خواهد آمد.

وي عمده سرمايه گذاري در بندر انزلي را داخلي عنوان كرد و گفت: با توجه به بحران اقتصادي موجود سرمايه گذاري توسط بخش هاي خارجي به زيان كشور است.

معاون امور بندري سازمان بنادر و دريانوردي با اشاره به سرمايه گذاري 200 ميليارد توماني بخش خصوصي در بندر امام خميني اظهار داشت: از اين ميزان 160 ميليارد تومان براي ايجاد ترمينال غلات و 40 ميليارد تومان در بخش نفتي خواهد بود.

به گفته وي، با ايجاد سرمايه گذاري ياد شده 8 ميليارد تومان حجم ظرفيت غله بندر امام خميني افزايش خواهد يافت.

ساطعي افزود: در پسكرانه اسكله 150 هزار تني بندر امام خميني يك اسكله سيلو ترانزيتي ايجاد خواهد شد و به زودي مناقصه آن برگزار مي شود.

وي اضافه كرد: با ايجاد ترمينال نفتي در بندر امام خميني حمل و نقل محموله هاي نفتي توسط اين بندر 500 هزار تن افزايش خواهد يافت كه اين امر نيازمند سرمايه گذاري 20 ميليارد تومان است.

معاون امور بندر ومناطق ويژه سازمان بنادر در ادامه به توسعه بندر بوشهر اشاره كرد و گفت: طي ارتباط سازمان بنادر با ترمينال اپراتور بندري بوشهرتوسط آنها 100 ميليارد تومان پيشنهاد سرمايه گذاري به منظور حمل ترمينال هاي كانتينري شده است كه با اين ميزان سرمايه گذاري ظرفيت بندر بوشهر به 500 هزار TEU افزايش خواهد يافت.

معاون امور بندري سازمان بنادر و دريانوردي با اشاره به توسعه بندر شهيد رجايي اظهار داشت: براي توسعه اين بندر شركت كشتي راني جنوب مركز لجستيك را ايجاد خواهد كرد و همچنين مركز تعميرات و شتشوي كانتينري با سرمايه گذاري 20ميليارد توماني به منظور يك ميليون تن كالا ايجاد مي شود.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به بتوسعه بندر آستارا، اظهار داشت: هم اكنون در حال برگزاري اكران اين بندر به منظور ايجاد يك ميليون تن ظرفيت با سرمايه گذاري 20 ميليارد تومان هستيم كه هم اكنون پاكات توسط شركت ها دريافت و تا 5 اسفندماه تحويل داده خواهد شد، ضمن اينكه با سرمايه گذاري در اين بندر حجم ظرفيت آن تا يك ميليون تن افزايش مي يابد.

ساطعي در ادامه به توسعه بندر اروندكنار اشاره كرد و افزود: هم اكنون تفاهمنامه براي اين بندر با بخش خصوصي به اتمام رسيده و مطالعات اقتصادي آن انجام، كه بر اساس پيشنهاد بخش خصوصي 20 ميليارد تومان سرمايه گذاري در اين بندر خواهيم داشت.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري چهارمين همايش ملي ايمني بنادر در تاريخ اول بهمن ماه اظهار داشت: اين همايش با هدف جلب مشاركت جامعه بندري با رويكرد علمي كاربردي طراحي شده است كه شعار اصلي آن "مشاركت جامعه بندري ضامن بنادر ايمن" است.
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن