تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفت و گويمديرعامل باشگاه ابومسلم: از روز دوشنبه مذاكره با طلبكاران ابومسلم آغاز خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: گفت و گويمديرعامل باشگاه ابومسلم: از روز دوشنبه مذاكره با طلبكاران ابومسلم آغاز خواهد شد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد ورزش .


رحمان نادرى به فاصله بسيار كوتاهى به مديريت خود در باشگاه پيام مشهد پايان داد و روز چهارشنبه هفته گذشته پس از مذاكره با مديران باشگاه ابومسلم سكان مديريتى اين باشگاه را در دست گرفت تا مانع از ادامه ناكامى اين تيم در رقابت هاى ليگ برتر شود. به گزارش موج،مديرعامل جديد ابومسلم با اطمينان از باقى ماندن ابومسلم در رقابت هاى ليگ برتر در فصل جارى سخن مى گويد:

موج، زمان حضور شما در باشگاه پيام به ۱۵ روز هم نرسيد، اين اتفاق كمى غير طبيعى به نظر مى رسد؟

من با نيت خدمت به فوتبال مشهد به باشگاه پيام رفتم اما تا روز چهارشنبه هفته گذشته هيچ حكمى براى مديريت من به باشگاه پيام از سوى كميته هفت نفره اداره كل تربيت بدنى خراسان رضوى صادر نشد از اين رو با مذاكراتى كه با دست اندركاران باشگاه ابومسلم داشتم تصميم گرفتم همكارى خود را با باشگاه پيام خاتمه دهم و با ابومسلم استارت بزنم.

موج، اوضاع ابومسلم همچنان متزلزل است گمان مى كنيد ابومسلم در ليگ باقى بماند ؟

ترديد نداشته باشيد ابومسلم در ليگ برتر مى ماند و به جايگاه خيره كننده اى دست پيدا خواهد كرد.

موج، منظورتان از جايگاه خيره كننده چيست ؟

به شما اطمينان مى دهم كه ابومسلم در پايان رقابت هاى ليگ برتر بين ۱۰ تيم بالاى جدول قرار گيرد، تيم هاى ليگ برتر مى دانند كه ابومسلم تيم تازه وارد نيست كه بخواهد به راحتى امتياز از دست بدهد. هر تيمى كه از اين پس به مشهد بيايد تنها مى تواند دلخوش به اين موضوع باشد كه به زيارت امام رضا(ع) آمده چون ما به كسى در مشهد امتياز نمى دهيم.

موج، براى مشكلات مالى چه برنامه اى داريد ابومسلم در حال حاضر به افراد بسيارى بدهكار است و خطر تعليق را به شدت احساس مى كند.
زمانى كه مى گويم ابومسلم قرار است در جمع بالانشينان ليگ قرار گيرد بدون شك فكر تمام اين مسائل را نيز كرده ام، از روز دوشنبه هفته جارى قرار است ليست كامل طلبكاران را تهيه كنم و مذاكرات را براى پرداخت بدهى ها با آنها آغاز كنم.

موج، قرارداد بازيكنان چه زمانى پرداخت مى شود ؟

بخشى از قرارداد بازيكنان و پاداش پيروزى هاى اخير قبل از بازى با ذوب آهن پرداخت خواهد شد تا بازيكنان با انگيزه مضاعفى مقابل اين تيم قدرتمند قرار بگيرند. من معتقدم بازيكنان ابومسلم با همتى كه از خود در سه بازى اخير نشان دادند ثابت كردند مى توانند در بازى هفته بيست و سوم مقابل تيم ذوب آهن در خانه به پيروزى دست پيدا كنند تا خود را به شكل جدى از قعر جدول رها كنند.

موج، از كادر فنى تيم حمايت خواهيد كرد يا قصد تغييرات داريد ؟
على حنطه مربى جوان و قابل احترامى است به همين دليل من و كليه دست اندركاران باشگاه با قاطعيت از او حمايت خواهيم كرد تا وى بتواند در كمال آرامش با ابومسلم به موفقيت دست يابد.
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن