تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816218454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درباره علت كارگرداني‌اش در «كارناوال مرگ» عنوان كرد؛حبيب‌الله كاسه‌ساز: قرار نبود فيلم توقيفي بسازيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: درباره علت كارگرداني‌اش در «كارناوال مرگ» عنوان كرد؛حبيب‌الله كاسه‌ساز: قرار نبود فيلم توقيفي بسازيم
خبرگزاري فارس: «حبيب‌الله كاسه‌ساز» به بهانه پايان فيلمبرداري فيلم سينمايي «كارناوال مرگ»، يادداشتي را درباره علت كارگرداني‌اش در اين فيلم در اختيار خبرگزاري فارس قرار داده است.


به گزارش خبرگزاري فارس در اين يادداشت «حبيب‌الله كاسه‌ساز» نوشته است: بالاخره به حول و قوه الهي كارناوال مرگ به پايان رسيد. عجب تجربه تلخي بود. خيلي دوست داشتم آخرين پلان را در كنار كارگردان قبلي آن، دست مي‌زنيم و به همديگر خسته نباشيد مي‌گفتيم. لاكن چه كنم، گويا قسمت اين پروژه اين بود كه بدون حضور ايشان صلوات پايان فيلمبرداري را بفرستيم.
وي از تمامي همكارانش در اين پروژه قدرداني كرده و آورده است: جناب آقاي فرج‌ا... حيدري مدير فيلمبرداري قبلي، سركار خانم قلم‌فرسايي طراح صحنه و لباس و ديگر عوامل قبلي فيلم، شايد دعاي بعضي‌ها كه نگران مشكل مالي ما بودند گرفت، چون اگر قرار بود فيلمبرداري به صورت قبلي ادامه مي‌يافت، نمي‌دانم چه سرنوشت مالي در انتظار اين پروژه بود. نمي‌دانم بعد از گذشت 60 روز فيلمبرداري آيا براي ادامه كار 60 روز ديگر هم كفايت مي‌كرد يا نه...
در متن يادداشت كاسه‌ساز آمده: با بررسي‌هاي مجدد به اين نتيجه رسيدم كه نزديك به 40 درصد پروژه قبلا با 60 روز فيلمبرداري انجام شده بود كه با اطلاعات نادرست به بنده اعلام كردند 70% فيلمبرداري را انجام داده‌ايم، در صورتي كه با ديدن راش‌هاي قبلي و بررسي‌هاي مجدد با سكانس‌هاي باقي مانده به اين نتيجه رسيديم كه نزديك به 60% فيلمبرداري باقي مانده و ضمنا قرار نبود كه ما فيلم توقيفي بسازيم و درگيري بين نيروي انتظامي و وزارت اطلاعات در اين فيلم مسئله ما باشد.
در ادامه آمده: مجبور شديم سكانس فينال را تكرار كنيم و فيلم را از توقيف شدن درآوريم. مسئله اين فيلم يك ناهنجاري اجتماعي است نه طرح موضوع اختلاف نيروهاي دلسوز نظام به سبك فيلم‌هاي آمريكايي. ما بچه‌هاي اين انقلابيم اگر هم انتقادي داريم مردانه به ميدان مي‌آئيم نه به وسيله هنر سينما و آن هم انتقاد ناجوانمردانه و به دور از شأن دلسوختگان نظام. تمام سعي و تلاش اينجانب به عنوان تهيه‌كننده و كارگردان و همراهان اين پروژه اين بوده كه فيلم را با كيفيت بالاتري به پايان برسانم. اين كه آيا شد يا نشد، بماند براي قضاوت قاضيان منصف و مردم سينمادوست.
در انتها، اين تهيه‌كننده سينما آورده است: ضمنا باقي‌مانده فيلم كه نزديك به 60درصد بوده با تكرار فينال فيلم با همراهي و همدلي جناب آقاي مجتبي رحيمي مدير فيلمبرداري و بازيگران خوب اين فيلم و عوامل ديگر در 17 جلسه به پايان رسيد. با اميد براي كارگردان قبلي فيلم «كارناوال مرگ» كه تجربه‌اي باشد براي ايشان اگر قرار باشد ايشان كارگردان شوند و فيلم بسازند يا بايد طبق ضوابط حرفه‌اي كار انجام دهند يا بهتر است خودشان تهيه‌كننده و سرمايه‌گذار باشند تا دست بر جيب خودشان فيلم بسازند، نه اين كه دست در جيب كس ديگري كارگردان شوند و فيلم بسازند. براي ايشان و ادامه فعاليت سينمايشان دعاي خير دارم.
انتهاي پيام/ا
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن