تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820700960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل بانك ملت: مشكلات بانك‌ها محصول ضعف در بازاريابي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل بانك ملت: مشكلات بانك‌ها محصول ضعف در بازاريابي است
خبرگزاري فارس: مديرعامل بانك ملت گفت: مشكل بانك‌ها در بخش‌هاي مختلف نظير داشتن معوقه، محصول ضعف آنها در بازاريابي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، علي ديواندري پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاح شعبه بانك ملت در دانشگاه آزاد قزوين اظهار داشت: دليل اصلي موفقيت بانك ملت در كشور تلاش كاركنان آن است و بدون تلاش و همت همكاران در اين مجموعه، موفقيت ممكن نيست.
وي افزود: استان قزوين نيز از سال‌هاي گذشته روند رو به رشدي را داشته و هر سال گام جدي‌تري را در راستاي اعتلاي خود برداشته و اين جاي بسي تقدير دارد.
مديرعامل بانك ملت خاطرنشان كرد: البته بانك ملت استان قزوين بيش از حد منابع خود مصارف داشته و اين نشان مي‌دهد كه جاي كار در اين استان بسيار است و نياز استان به تسهيلات بالاست، از اين‌رو بايد تلاش بيشتري صورت گيرد تا جذب سرمايه‌گذار شود.
ديواندري ادامه داد: قزوين استاني مستعد براي سرمايه‌گذاري است، چراكه به لحاظ اقليمي و شرايط خاص جغرافيايي ويژگي‌هاي منحصر به فردي دارد و با توجه به اينكه نزديك تهران بوده و متصل به گذرگاه‌هاي اصلي كشور است، سرمايه‌گذاران به راحتي مي‌توانند در اين استان سرمايه‌گذاري كنند.
وي تصريح كرد: بانك ملت امروز افتخار دارد تا شاهد افتتاح شعبه‌اي از اين بانك در دانشگاه آزاد قزوين باشد و به نوعي در مسير رشد و تكامل دانشگاه به عنوان محل مناسب براي هزينه و سرمايه‌گذاري منابع، همكاري داشته باشد.
وي ادامه داد: نزديك به 25 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد قزوين مشغول به تحصيل هستند كه اين افراد خود فرهنگ‌ساز بوده و مي‌توانند سبب رشد و تكامل كشور شوند، از اين‌رو توجه به نخبگان و آمادگي فضاهاي لازم براي پيشرفت آنها امري ضروري است و اين خواست رهبر و رئيس جمهور كشورمان نيز هست.
مديرعامل بانك ملت اضافه كرد: ساخت خوابگاه، مسجد امام رضا (ع)، مجتمع رفاهي و پارك علمي و فناوري دانشگاه آزاد قزوين از جمله پروژه‌هايي است كه بانك ملت نيز در انجام آنها مشاركت داشته است و اين نشان مي‌دهد كه دانشگاه علاوه بر كارهاي علمي به مسائل فرهنگي و معنوي نيز توجه دارد.
وي اعلام كرد: دانشگاه آزاد قزوين از دانشگاه‌هاي موفقي است كه در زمينه ربوكاپ شهرت جهاني دارد و اين اقدام مطلوبي است كه حاصل كار بانك ملت را در اين دانشگاه شاهد باشيم، چراكه دانشجويان فرزندان ما و عضوي از اين جامعه هستند و ما خوشحاليم كه ثمره تلاش كاركنان بانك ملت در مكان‌هاي مناسبي سرمايه‌گذاري مي‌شود.
ديواندري افزود: بانك ملت در استان قزوين در اجراي پروژه‌هايي نظير احداث مراكز درماني، احداث بيمارستان، شركت‌هاي توليدي و ... سرمايه‌گذاري كرده است و اجراي اين پروژه‌ها ايجاد اشتغال، ايجاد فضاي كارآفريني و خلاقيت، ارائه خدمات هر چه بيشتر به مردم و ... را به دنبال دارد.
وي در ادامه با اشاره به اهميت بازاريابي در بانك‌ها بيان داشت: بازاريابي نبايد روي منابع متمركز شود، چراكه بازاريابي داراي دو وجه مصارف و منابع است و بهترين مشتريان بانك كساني هستند كه از بانك تسهيلات دريافت كرده و با برنامه‌ريزي آن را به موقع پرداخت مي‌كنند.
مديرعامل بانك ملت تصريح كرد: پيدا كردن چنين مشترياني بسيار ارزشمند است و نبايد تنها به دنبال جذب سپرده‌گذار در بانك باشيم و مشكل بانك‌ها در بخش‌هاي مختلف نظير داشتن معوقه محصول ضعف بازاريابي آنها در اين بخش است.
وي تأكيد كرد: البته ما در بانك ملت در كشور و استان قزوين چنين مشكلي را نداريم، ولي با اين وجود بايد توجه ويژه‌اي را به اين مسئله داشته باشيم.
ديواندري در پايان در زمينه ويژگي‌هاي روساي موفق شعب بانك‌ها گفت: حركت در راستاي رشد، انتخاب مسير‌هاي دشوار براي رسيدن به مقصد، ريسك‌پذيري با شناخت، اهل عمل بودن، تمركز بر روي فرصت‌ها براي پيشرفت، اعتماد به زيردستان و تفويض اختيار از جمله ويژگي‌هايي است كه روساي شعب براي موفقيت بايد به آن توجه داشته باشند.
در پايان اين مراسم تفاهم‌نامه‌اي براي ساخت و راه‌اندازي شعبه مستقل بانك ملت در دانشگاه آزاد قزوين به امضا رسيد كه اين بانك در زميني به مساحت 300 متر مربع طي شش ماه احداث مي‌شود.
انتهاي پيام/ح20
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن