تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816373377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخواست حكم اعدام براي خواستگار جنايتكار


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: درخواست حكم اعدام براي خواستگار جنايتكار
گروه حوادث، فروغ طباطبايي - خواستگار سمجي كه پدر دختر مورد علا‌قه اش را قرباني كينه جويي كرد در دادگاه كيفري استان فارس، پاي ميز محاكمه رفت و از خود دفاع كرد.
به گزارش خبرنگار ما، در يكي از روزهاي سرد زمستان 1383 شليك گلوله، سكوت كوهستان اطراف شهرستان فسا - از توابع استان فارس - را شكست و پليس را به آنجا كشاند.سپس افسران اداره آگاهي با جنازه مرد 50 ساله اي به نام رو به رو شدند و چند متر دورتر، فرزندش را نيمه جان روي زمين ديدند.اين پسر بلا‌فاصله به نزديك ترين بيمارستان فرستاده و پيكر پدرش به پزشكي قانوني سپرده شد. كه با تلا‌ش بي وقفه پزشكان، معجزه آسا از مرگ گريخته بود روي تخت بيمارستان، تحت بازجويي قرار گرفت و خواستگار خواهرش به نام را جنايتكار خواند.
وي گفت: پدرم از خوشش نمي آمد و به اين پسر جواب رد داد اما اودست بردار نبود.بارها با سماجتش، ما را به دردسر انداخت و چون نتوانست رضايت پدرم را براي ازدواج با خواهرم جلب كند دست به گروگانگيري مسلحانه زد. اضافه كرد: با تهديد اسلحه، من، پدرم و خواهرم را به كوهستان كشاند و هنگام درگيري با ما، تيراندازي كرد.پدرم بر اثر شليك گلوله، در دم كشته شد و من زخمي شدم.من مرگ را به چشم ديدم و هنوز باور ندارم كه زنده ام. ‌
با افشاي اين ماجرا و كشف سرنخها، تجسس براي رديابي خواستگار جنايتكار آغاز شد و وي كه در يك نقطه كور، پنهان شده بود طي عمليات ضربتي به زانو درآمد. 25 ساله كه تمامي راه‌هاي گريز از قانون را به روي خود بسته مي ديد به ناچار لب به بيان حقيقت گشود: مدتهاست به دل بسته ام و بزرگ ترين آرزويم ازدواج با او است اما پدرش با وجود اين كه از علا‌قه ما به يكديگر خبر داشت مانع وصلت شد.من و اما تصميم گرفته بوديم به هر قيمت ممكن با هم ازدواج كنيم و به همين خاطر نقشه گروگانگيري كشيديم تا خانواده اش به زور هم كه شده راضي شوند.
جاني عاشق پيشه ادامه داد: آن روز با اسلحه به سراغ و رفتم، آنان را به همراه گروگان گرفتم و با خود به كوه‌هاي اطراف كشاندم.من هرگز قصد شليك و آدمكشي نداشتم اما وقتي و پدرش، ناغافل به طرفم حمله كردند تا فرار كنند دستم رفت روي ماشه.تير به خورد و او زخمي شد اما نمي دانم پدرش چگونه از پا درآمد؟ تصور مي كنم همان گلوله اي كه به خورد از بدنش خارج شد و را كشت!
به دنبال اعتراف‌هاي تكان دهنده اش، صحنه جرم را بازسازي كرد كه كيفرخواست، صادر و به شعبه پنجم دادگاه كيفري استان فارس فرستاده شد.
در نشست رسيدگي به اين پرونده كه به رياست قاضي برگزار شد ابتدا نماينده دادستان، كيفرخواست را خواند و براي جاني تقاضاي اشد مجازات كرد.سپس خانواده قرباني در جايگاه ويژه قرار گرفت و براي حكم مرگ خواست.وقتي نوبت دفاع به مجرم رسيد جنايت را گردن گرفت و در حالي كه سرش را پايين انداخته بود گفت: باور كنيد من عاشق بودم و هستم.قسم مي خورم نمي خواستم خون پدر و برادرش ريخته شود اما....
در پايان اين نشست، هيئت قضايي وارد شور شد تا حكم لا‌زم را صادر كند.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن