تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816708607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير مسكن: شهر‌هاي اطراف تهران با طرح «مسكن مهر» گل كردند استاندار تهران: واگذاري زمين‌هاي «مسكن مهر» توسط تعاوني‌ها از هفته آينده آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: وزير مسكن: شهر‌هاي اطراف تهران با طرح «مسكن مهر» گل كردند استاندار تهران: واگذاري زمين‌هاي «مسكن مهر» توسط تعاوني‌ها از هفته آينده آغاز مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

در جلسه شوراي تامين مسكن استان تهران اعلام شد كه واگذاري زمين‌هاي مسكن مهر توسط تعاوني‌ها از هفته آينده آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سعيدي‌كيا ـ وزير مسكن ـ در شوراي تامين مسكن استان تهران و در جريان ارائه گزارش اقدامات انجام شده در مورد «مسكن مهر» گفت: تا به حال ساخت يك ميليون و 300 هزار مترمربع فضا براي مسكن مهر پيش‌بيني شده است كه 400 هزار مترمربع آن آماده‌سازي، 120 مترمربع داراي اخذ پروانه و 125 هزار مترمربع نيز در شرف دريافت پروانه هستند.

وي با اشاره به همكاري استان‌هاي مختلف در زمينه‌ تامين زمين براي اجراي طرح‌هاي مسكن مهر، گفت: استان تهران در اين زمينه بسيار عقب است و تاكنون هيچ كار اجرايي قابل توجهي انجام نشده است.

سعيدي‌كيا با بيان اين كه 18 هزار هكتار زمين در قالب مسكن مهر تعيين شده است، افزود: ارزش ريالي اين زمين‌ها را نمي‌گويم، اما تامين اين زمين‌ها و ارائه آن‌ها به مردم كار ساده‌اي نبوده است.

وي تاكيد كرد: واگذاري زمين‌هاي مازاد دستگاه‌هاي اجرايي الزامي است و ما با شهرهاي مواجه هستيم كه بيش از 500 هكتار زمين را در اختيار قرار داده‌اند، اما استان تهران در اين زمينه بسيار ضعيف عمل كرده است.

به گزارش ايسنا، وزير مسكن خاطرنشان كرد: رساندن تاسيسات زيربنايي به زمين‌هاي مورد نظر مسكن مهر مورد بررسي دولت قرار گرفته و قرار شده كه يك سوم هزينه رساندن اين تاسيسات از محل اعتبارات عمراني استان، يك سوم از سوي وزارت نيرو و يك سوم ديگر نيز از رديف متمركز بودجه پرداخت شود.

وي تصريح كرد: مردم در جريان اجراي طرح‌هاي مسكن مهر، از دولت جلوتر هستند و در شرايطي كه ارائه وام‌هاي يك ميليوني از سوي دولت تاخير دارد، بيش از 600 هزار نفر مبالغ يك ميليون توماني سهم خود را پرداخت كرده‌اند.

سعيدي‌كيا اظهار كرد: همزمان با اجراي طرح‌هاي مسكن مهر، شهرهاي جديد اطراف تهران گل كردند و در حال حاضر شرايط بسيار مناسبي دارند و چنانچه شبكه‌هاي روبنايي و زيربنايي اين شهرها و شبكه حمل و نقل فراهم شود، زندگي در اين شهرها بسيار بهتر از شهر تهران خواهد بود.

واگذاري زمين‌هاي مسكن مهر توسط تعاوني‌ها از هفته آينده

آغاز اعطاي وام‌هاي يك ميليون تومان مرحله اول مسكن مهر از چهارشنبه هفته گذشته

به گزارش ايسنا، مرتضي تمدن ـ استاندار تهران ـ نيز در اين جلسه در جمع خبرنگاران روند پيشرفت طرح‌هاي مسكن مهر در استان را با توجه به برنامه كشور مناسب ارزيابي كرد و گفت: از يك ميليون و 200 هزار مترمربع زمين پيش‌بيني شده براي ساخت واحدهاي مسكوني طرح مسكن مهر، 230 هزار مترمربع سهميه استان تهران بوده كه تاكنون زمين لازم براي انجام اين طرح‌ها تامين شده است.

وي با اعلام اين كه از هفته آينده واگذاري اين زمين‌ها توسط تعاوني‌هاي مسكن مهر آغاز مي‌شود، افزود: براي بررسي تبعات اوليه اين اقدام، قبل از اعلام اين خبر توسط رسانه‌ها تعدادي از اين زمين‌ها از طريق برخي از تعاوني‌ها واگذار شده است.

تمدن خاطرنشان كرد: اين واگذاري‌ها ظرف يك هفته آينده در شهرستان‌هاي ماهدشت، اشتهارد، دماوند، فيروزكوه، پرند، اسلامشهر، رباط كريم، پيشوا، پاكدشت، هشتگرد، رودهن و كيلان آغاز مي‌شود و زمين‌هايي در نقاط ديگر استان نيز در حال آماده‌سازي است.

استاندار تهران خاطرنشان كرد: براي كاربردي شدن زودتر اين طرح‌ها مذاكراتي را با بانك‌ها داشته‌ايم و بر اين اساس اعطاي وام يك ميليون توماني مرحله اول (آماده‌سازي) از چهارشنبه هفته گذشته براي افرادي كه به بانك‌ها معرفي شده‌اند، آغاز شده است.

وي ادامه داد: همچنين براي تامين به موقع، آسان و باكيفيت مصالح ساختماني از طريق اتحاديه‌ها و تعاوني‌ها و برنامه‌ريزي اداره كل تعاون و شهر‌سازي مذاكراتي صورت گرفته و در عين حال تاكيد شده است كه بايد قبل از واگذاري زمين‌ها، موضوع تامين تاسيسات زيربنايي اين واحد‌هاي مسكوني حل و ‌فصل شده باشد.

به گزارش ايسنا، تمدن در ادامه صحبت‌هاي خود روند اقدامات انجام شده در مسكن مهر استان تهران و كل كشور را مفيد و خوب ارزيابي كرد و گفت: در مقابل حجم كار گسترده و موثري كه انجام مي‌شود، اطلاع‌رساني مناسبي صورت نگرفته و بايد با روش‌هاي مناسب اطلاع‌رساني فضاي رواني حاكم بر بازار مسكن و نگراني‌هاي مردم را كمتر كنيم.

انتهاي پيام
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن