تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798627441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كنفرانس مطبوعاتي احمدي نژاد-6همه بايد به خواست مردم در انتخابات گردن نهند/ روابط ما با آمريكا روابط خاص است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كنفرانس مطبوعاتي احمدي نژاد-6همه بايد به خواست مردم در انتخابات گردن نهند/ روابط ما با آمريكا روابط خاص است
رئيس جمهور با بيان اينكه در انتخابات، قانون اساسي حاكم است، گفت: اظهارنظرهاي متفاوت در خصوص انتخابات رياست جمهوري دهم، تاثيري در معادلات مردم ندارد و هر چه مردم انتخاب كنند، همه بايد به خواست آنان گردن نهند.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان در ادامه نشست خبري امروز خود با خبرنگاران رسانه هاي داخلي و خارجي در پاسخ به اين سئوال كه لايحه هدفمند كردن يارانه ها و وجود بندي مبني بر افزايش نيافتن حقوق، نگراني را در كارگران ايجاد كرده است و آيا تضميني براي كنترل تورم مي دهيد، اظهار داشت: يكي از اهداف اصلي طرح تحول اقتصادي، كنترل تورم است؛ به گونه اي آن را به نقطه صفر برساند؛ چرا كه استمرار اين بار سنگين بر روي قشر كم درآمد بيشتر از سايرين است.

وي افزود: معناي اين بند اين نيست كه حقوقها افزايش نخواهد يافت؛بلكه به دليل مهار تورم،افزايش حقوق نيز متناسب با آن خواهد بود و لذا اين روند با توجه به وضع آن زمان، ادامه خواهد يافت.

رئيس جمهور در ادامه در پاسخ به سئوالي مبني بر استقرار دولت جديد آمريكا در كاخ سفيد در هفته آينده و اينكه آيا نگرشهاي جديدي در خصوص "چماق بيشتر و هويچ بيشتر" براي ايران اتخاذ خواهد شد و يا اينكه فرصتي براي عادي كردن روابط بين دو كشور به وجود خواهد آمد، گفت: ادبيات چماق وهويچ، ادبيات متروكي است ودنياي امروزعوض شده و به طورقطع سياستمداران و رسانه ها نيز بايد متوجه اين تغيير شده باشند.

احمدي نژاد با بيان اينكه موضع جمهوري اسلامي ايران در اين خصوص روشن است، تاكيد كرد: چنانچه تغييرات اساسي بر پايه عدالت، احترام به حقوق ملتها، قانونمداري و دوستي ازسوي آنان اتخاذ شود، ملتها استقبال خواهند كرد؛ اما اگر آنان به دنبال ادامه مباني غلط خود باشند، نتيجه كار نيز مشخص است و لذا ما نمي خواهيم از قبل قضاوتي داشته باشيم و منتظر مي مانيم؛ چرا كه صبرمان زياد است.

وي در ادامه اين نشست خبري در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه پس از گذشت 30سال از انقلاب، آرزوي شما در روابط آمريكا وچين با ايران چيست، گفت: آرزوهاي ما همان آرزوهاي انقلاب است وما مي خواهيم همه دنيا در صلح، صفا، برابري و برادري زندگي كنند و ما مي خواهيم همه ملتها و ملت ايران در پيشرفت و آسايش باشند؛ اما نوع رابطه ما با چين و آمريكا متفاوت است.

رئيس جمهور همچنين گفت: هيچگاه چين و ايران نقطه مقابل يكديگر نبوده اند؛ گرچه فراز و نشيب هايي وجود داشته است؛ اما پايه روابط ايران وچين بر دوستي سازنده استوار بوده واكنون نيز روابط خوبي بين ما وجود دارد؛ بگونه اي كه سرمايه گذاري هاي مشترك ما روز افزون است.

احمدي نژاد اضافه كرد: در توافقي كه با دولت چين داشته ايم، قرار شد سطح روابط تجاري ما با اين كشور ظرف ده سال به ميزان 200 ميليارد دلار ارتقا يابد و امسال به موفقيت خوبي در اين زمينه رسيده ايم؛ لذا فضاي گسترش روابط بين ايران و چين وجود دارد.

وي درادامه تاكيد كرد: اما رابطه جمهوري اسلامي ايران با آمريكا رابطه خاصي است؛ به دليل اينكه دولت آمريكا ازابتدا به دنبال استيلا بر جهان بوده و از ابتدا در مقابل ما موضع گيريهاي ناپسندي داشته است.

رئيس جمهور در ادامه سخنانش خاطر نشان كرد: غير از انجام كودتا و به يغما بردن ثروت ملت ايران در گذشته، آمريكا مخالف انقلاب اسلامي ما بوده است و دراين 30 سال نيز به مخالفت با ما پرداخته است؛ بگونه اي كه هميشه از دشمنان ما حمايت كرده؛ همان دشمني كه در هشت سال دفاع مقدس از آن حمايت مي كرد و در نهايت نيز خود آن را ساقط كرد.

احمدي نژاد افزود: همه اين مسائل باعث شده تا روابط ما با آمريكا روابط خاصي باشد. البته اميدواريم سردمداران آمريكا به خواست ملت آمريكا تن در دهند؛ چرا كه ملت آمريكا مخالف رفتارهاي دولت خود هستند.وي ادامه داد: در هر صورت ملت ايران روي پاي خود ايستاده و قادر است از حيثيت و استقلال خود دفاع كند؛ اما دوست داريم فضاي حاكم برجهان عادلانه و بر اساس احترام متقابل باشد.

رئيس جمهور همچنين در پاسخ به اين سئوال كه احتمال دارد طرحي با اين مضمون ارائه گردد كه فروش نفت به كشورهاي حامي اسرائيل براي پايان دادن به غزه قطع شود، گفت: اين پيشنهاد در صورتي كه كشورهاي عربي نيز همراهي كنند، بسيار خوب است؛ چرا كه نمي شود نفت را بدهيم و در نهايت تبديل به گلوله بر سر مردم غزه شود.احمدي نژاد افزود: اين روند ناعادلانه است؛ منتها فعلا چنين اقدامي در دستور كار نيست.

وي در ادامه نشست خبري در پاسخ به سئوالي مبني بر اهداف گروههايي كه دولت وحدت ملي و يا نجات ملي را مطرح مي كنند، چيست، گفت: در كشور ما آزادي وجود دارد و نمي گويم اين آزادي مطلق است؛ اما مي توان آن را نزديك به مطلق دانست؛ چرا كه افراد نسبت به اظهار نظر درباره اين دولت تقريبا از آزادي مطلق برخوردارند؛ به گونه اي كه حتي آمار و ارقام دروغ را با تيترهاي بزرگ و حتي مصاحبه هاي جنجالي منتشر مي كنند و دولت هم تحمل مي كند.

رئيس جمهور تصريح كرد: ما تصور مي كنيم منافع وجود چنين فضاي آزادي، بيشتر ازفوايد برخورد قضايي با آن است.

احمدي نژاد افزود:در خصوص انتخابات، قانون اساسي ما حاكم است و همه اركان كشور با راي مردم انتخاب مي شوند و بالاخره انتخابات آتي نيزنزديك است وهرچه مردم انتخاب كنند، بايد همه به خواست مردم گردن نهند؛ لذا اينگونه اظهارنظرها درمعادلات مردم تاثيري نخواهد داشت.
 پنجشنبه 26 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن