تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816693301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست خبري رئيس جمهور/1/ارتباط تجاري با رژيم صهيونيستي يعني مشاركت در كشتار ملت‌‏هادادگاه محاكمه سران رژيم صهيونيستي و حاميان آن‌‏ها برپا خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: نشست خبري رئيس جمهور/1/ارتباط تجاري با رژيم صهيونيستي يعني مشاركت در كشتار ملت‌‏هادادگاه محاكمه سران رژيم صهيونيستي و حاميان آن‌‏ها برپا خواهد شد


تهران- خبرگزاري كار ايران
رئيس‌‏جمهوري گفت: اساس شكل‌‏گيري رژيم‌‏صهيونيستي براي درگيركردن ملت‌‏هاي منطقه و فراهم كردن زمينه جاري شدن سياست‌‏هاي دولت آمريكا، انگليس و هم‌‏پيمانان آن‌‏ها در منطقه است.

به گزارش خبرنگار ايلنا، محمود احمدي‌‏نژاد در نشست خبري با بيان اين‌‏كه اساس رژيم صهيونيستي براي تسلط بر منطقه شكل گرفته است، گفت: اساس اين رژيم با طراحي غرب براي تامين آرزوهاي آنان صورت گرفت آن‌‏ها از غفلت تاريخي ملت منطقه استفاده كرده و مقدمات تاسيس رژيم صهيونيستي را به عنوان پايگاه نظام سلطه در درون منطقه فراهم كردند.
وي افزود: غربي‌‏ها با اقدامات مزدورانه و دروغين اين رژيم را با زور سرنيزه و سلاح در فلسطين و بر ملت‌‏هاي منطقه تحميل كرده‌‏اند فلسفه وجودي رژيم صهيونيستي بر پايه دروغ، توطئه و طراحي‌‏هاي جنايتكارانه بوده است.
رئيس‌‏جمهور تصريح كرد: به روشني قابل فهم است كه هدف اصلي از تاسيس رژيم صهيونيستي و ماموريت رژيم جعلي و غيرقانوني ايجاد جنگ، تجاوز، اشغال و كشتار مستمر مردم است، از روزي كه رژيم صهيونيستي تاسيس شده ماموريت اصلي‌‏اش تهديد، تجاوز، ترور، كشتار مردم فلسطين و آواره كردن مردم و اشغال سرزمين‌‏هاي اطراف بوده است.
احمدي‌‏نژاد خاطرنشان كرد: اساس شكل‌‏گيري رژيم صهيونيستي براي درگير كردن ملت‌‏هاي منطقه و فراهم كردن زمينه جاري شدن سياست‌‏هاي دولت آمريكا، انگليس و هم‌‏پيمانان آن‌‏ها در منطقه است.
رئيس‌‏جمهور اظهار داشت: دو سال و نيم از حمله رژيم صهيونيستي به لبنان نگذشته كه امروز به بهانه‌‏اي ديگر به غزه حمله كردند البته كساني كه حيات و منافع خود را در جنگ، تجاوز و ترور مي‌‏بينند، نيازمند بهانه براي شروع جنگ نيستند و با يك خبر جعلي و طراحي رسانه‌‏اي مي‌‏توانند بهانه‌‏هاي لازم را به دست آورند.
وي تصريح كرد: رژيم صهيونيستي در غزه زشت‌‏ترين جنايت و بارزترين اقدامات را عليه مردم به كار گرفته است به گونه‌‏اي كه كلمات از ترسيم ابعاد زشت اين تبهكاري‌‏ها عاجزند. سردمداران اين رژيم آدم‌‏كشان حرفه‌‏اي هستند كه به استخدام نظام استكباري درآمده‌‏اند و براي جنايت، كشتار و چپاول ثروت‌‏هاي منطقه اقدام مي‌‏كنند.
احمدي‌‏نژاد گفت امروز صحنه غزه صحنه آزمايش بزرگ براي همه جهان است، صف‌‏بندي‌‏هاي جديدي در دنيا امروز در حال شكل‌‏گيري است. در يك طرف اين صف‌‏بندي كساني قرار دارند كه حامي كشتار و تجاوزند و در طرف ديگر حاميان مظلومان، ارزش‌‏هاي انساني، عدالت و صلح و دوستي قرار دارند.
وي با بيان اين‌‏كه در صحنه غزه چند نتيجه روشن به دست مي‌‏آيد، گفت: نتيجه اول ماهيت اين رژيم است و نتيجه دوم استيصال و شكست قطعي اين رژيم جنايتكار است. بر همگان حتي بر حاميان رژيم صهيونيستي و سران اين رژيم آشكار شده است كه ادامه حيات اين رژيم در منطقه، ديگر امكان‌‏پذير نيست كساني كه هر روز به بهانه‌‏اي زنان، كودكان و غيرنظاميان را با بمب و موشك قطعه قطعه مي‌‏كنند از ادامه همزيستي با مردم منطقه مايوسند هر چند هيچ‌‏گاه با ملت‌‏هاي منطقه همزيستي نداشته‌‏اند.
احمدي‌‏نژاد افزود: نتيجه ديگر شكست انديشه ليبرال و سكولار و امانيسم است كه بيش از 200 سال عرصه فكري و سياسي واقتصادي ملت‌‏ها را تحت سلطه خود داشت. شعار دموكراسي، آزادي و حقوق بشر در غزه به آزمايش كشيده شدند و اصالت و پايبندي مدعيان اين شعارها به آزمايش كشيده شد و درنهايت معلوم شد كه از اساس اين شعارها دروغ بوده و براي سلطه و چپاول ثروت ملت‌‏ها مطرح شده است.
وي ادامه داد: اين جنايت‌‏هاي بي‌‏سابقه رژيم صهيونيستي باطن حقيقي نظام سرمايه‌‏داري بر جهان است و انتها و نقطه كمال اين نظام آدم‌‏كشي و چپاول و تسلط به هر قيمت است كه امروز ديگر به پايان راه رسيده است.
رئيس‌‏جمهورگفت: نتيجه ديگري كه قابل دستيابي است ناكارآمدي سازوكارهاي سياسي و امنيتي حاكم بر جهان است. شوراي امنيت با شعار تامين امنيت جهاني و جلوگيري از تكرار جنگ‌‏هاي خانمان‌‏سوز تاسيس شد. شوراي امنيت براي تامين امنيت ملت‌‏ها تاسيس شد اما اين تنها كاري است كه اين شورا تا به امروز انجام نداده است.
احمدي‌‏نژاد افزود: شوراي امنيت در مواردي كه از شكست و اضمحلال اين رژيم احساس خطر كند وارد صحنه مي‌‏شود. در جنگ عراق اول اشغال كردند، بعد مجوز گرفتند. شوراي امنيت ابزار دست آمريكا و انگليس براي پيشبرد اهداف جنايتكارانه است و قادر نيست امنيت را درجهان برپا كند. در حادثه غزه نيز قطعنامه بي سر و تهي را صادر كردند كه در آن نه مسووليت‌‏ها مشخص است، نه زمان‌‏بندي معلوم است و نه تصميني براي اجرا وجود دارد.
رئيس‌‏جمهور اظهار داشت: به لطف خدا امروز، ملت‌‏ها بيدارند. از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب به صورت خودجوش به صحنه آمده و از حيثيت خود و حريم انساني بشريت دفاع مي‌‏كنند. امروز همه ملت‌‏ها حتي در اروپا و آمريكا به حمايت از مظلومين غزه به پا خواستند.
احمدي‌‏نژاد خاطرنشان كرد: اصلاح وضع جهان بر پايه امنيت پايدار، برپايي عدالت، صلح و دوستي تنها از طريق اتحاد ملت‌‏ها و ايستادن در برابر زياده‌‏خواهي‌‏ها و زياده‌‏خواهان امكان‌‏پذير است.
وي افزود: اميد به سازوكارهاي جهاني شوراي امنيت و حقوق بشر به ياس كامل بدل شده است. ملت‌‏ها بايد اميدشان به ايمان، توانمندي خودشان و اتحاد بين ملت‌‏هاي آزاده باشد.
احمدي‌‏نژاد تاكيد كرد: در ادامه حوادث غزه هر اتفاقي كه بيفتد، رژيم صهيونيستي و حاميانش، بدون ترديد شكست خورده قطعي اين تقابل و مبارزه هستند. رژيم صهيونيستي در هفته اول شكست خورد و هر چه جنايت‌‏ها را ادامه دهد پرونده سياه و ننگين خود را سنگين خواهد كرد.
وي خطاب به دولت آمريكا، انگليس و هم‌‏پيمانان آن‌‏ها تصريح كرد: چشمان تيزبين ملت‌‏ها همه حوادث را به حساب آن‌‏ها مي‌‏گذارد، نبايد تصور كنند با سكوت، لبخند و كناره‌‏گيري و بي‌‏توجهي نشان دادن كاذب، ملت‌‏ها، ريشه اصلي جنايت‌‏ها را فراموش مي‌‏كنند. ملت‌‏ها ريشه اصلي جنايت‌‏ها را سردمداران كاخ سفيد ودولت شكست خورده انگليس و هم‌‏پيمانان آنان مي‌‏دانند و با ادامه جنايات پرونده آنها قطورتر خواهد شد و در آينده نزديك دادگاه محاكمه سران رژيم صهيونيستي و حاميان آن‌‏ها برپا خواهد شد.
احمدي‌‏نژاد ادامه داد: خيال نكنند يك مشت سگ وحشي را به جان ملت‌‏ها بيندازند و بعد آتش‌‏بس اعلام كرده و بگويند هر كس حالا به خانه خود برو،د همه چيز تمام مي‌‏شود، آن روز ملت‌‏ها در خواب بودند اما امروز ملت‌‏ها بيدارند و يقه شما را خواهند گرفت. از خون مردمان غزه شما رهايي نخواهيد داشت اين‌‏كه بزنيد، بكشيد و بعد تمام، چنين چيزي نخواهد بود.
رئيس‌‏جمهور گفت: ملت‌‏ها مي‌‏دانند كه ماهيت نظام سلطه تحقير و چپاول ملت‌‏هاست و همه سازوكارهايي كه در دنيا برپا كردند براي تضمين تداوم قدرت‌‏هاي سلطه است. دنيا بايد به دست ملت‌‏ها و برپايه عدالت، ايمان، پاكي و برادري اداره شود و تنها راه آن حضور ملت‌‏ها در صحنه است.
وي افزود: تظاهرات بايد ادامه يابد تا انديشه جنايت، تجاوز، اشغالگري در جهان ريشه‌‏كن شود.
احمدي‌‏نژاد با بيان اين‌‏كه ملت‌‏ها ماموريت خود را خوب انجام مي‌‏دهند، گفت: در اين مساله برخي دولت‌‏ها خوب عمل كردند، برخي نسبتا خوب،‌‏ برخي نسبتا بد و برخي نيز خيلي بد عمل كردند از كساني كه ارتباط خود را با رژيم بي ريشه و مجعول صهيونيستي قطع كردند جاي تشكر دارد، قطع رابطه توسط كشورهاي منطقه، عربي و اسلامي حداقل انتظار ملت‌‏ها از اين دولت‌‏ها است.
رئيس‌‏جمهور تصريح كرد: تجار،‌‏ بازرگانان و صاحبان ثروت روابط اقتصادي را با رژيم صهيونيست قطع كنند، كساني كه كالاهاي ساخت رژيم صهيونيستي و حاميان آن‌‏را استفاده مي‌‏كنند، پولشان تبديل به گلوله‌‏هاي اروانيومي، فسفري و كشنده مي‌‏شود، اين وحشي‌‏هاي بي‌‏فرهنگ از گلوله‌‏هايي استفاده مي‌‏كنند كه رگ‌‏هاي گوش و چشم را متلاشي مي‌‏كند. همه بدانند ارتباط تجاري با اين رژيم غاصب يعني مشاركت در كشتار ملت‌‏ها، زنان، كودكان و بي‌‏گناهان.
وي افزود: امروز چشمان ملت‌‏ها باز است، رفتار دولت‌‏ها را مي‌‏بينند، همه بايد اعلام موضع كنند، هيچ‌‏‌‏كس از دايره محاسبه مردم و خدا خارج نيست، تك‌‏تك رفتارها ثبت مي‌‏شود، همه بايد تكليف خود را مشخص كنند يا طرف دوستي،‌‏صلح و پاكي هستند يا طرف آدم‌‏كشي، جنايت و تجاوز.
احمدي‌‏نژاد خطاب به مردم ساكن در مناطق اشغالي گفت: از هر دين، مذهب و نژادي كه هستيد فرصت رسيده كه از حاكمان صهيونيستي بپرسيد، چرا بايد با مردم غزه،‌‏لبنان انسان‌‏هايي كه بهترين مخلوق خدا هستند، اين‌‏گونه رفتار شود؟ چرا بايد كودكان بي‌‏گناه را قتل‌‏عام كنند؟. اي مردم ساكن در مناطق، يهود، مسيح و مسلمان و اي كساني كه در وجود شما بويي از انسانيت مانده است به خيابان‌‏ها بياييد و فرياد خود اعتراض خود را عليه اين جنايت‌‏ها بلند كنيد.
رئيس‌‏جمهور خطاب به سربازان تحت سلطه فرماندهان صهيونيست گفت: اطلاع دارم كه در بين شما ناراضياني وجود دارد و با فرماندهان خود درگيري داريد، از اين وضع خسته شده‌‏ايد، چرا بايد مردم بي‌‏گناه را بكشيد، اعتراض كنيد و از دستور فرماندهان براي كشتار بي‌‏گناهان سرپيچي كنيد.
احمدي‌‏نژاد گفت: به لطف خدا شرايط منطقه و جهان به سرعت در حال تغيير است، خيال نكنيد اين حوادث به نفع سلطه تمام خواهد شد، جغرافياي سياسي هر كجا كه باشد از دايره دوستي با آمريكا و انگليس هزاران كيلومتر فاصله خواهد داشت، جغرافياي سياسي هر كجا كه باشد اشمئزاز از انديشه استكبار در آن موج خواهد زد.
ادامه دارد...

كد خبر: 468515
 پنجشنبه 26 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن