تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813188562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه ناحيه اهر:دهه فجر فرصت مناسبي براي تبيين دستاوردهاي انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه ناحيه اهر:دهه فجر فرصت مناسبي براي تبيين دستاوردهاي انقلاب است
خبرگزاري فارس: فرمانده سپاه ناحيه اهر گفت: دهه فجر، فرصتي مناسب براي تبيين دستاوردهاي مهم انقلاب است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اسماعيل محمدي ظهر امروز در جمع اعضاي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي اظهار داشت: برگزاري باشكوه مراسم مربوط به دهه فجر و پيروزي انقلاب اسلامي، همواره تصورات دشمنان انقلاب را به هم ريخته و اميد آنان را نقش برآب كرده است.
فرمانده سپاه ناحيه اهر تاكيد كرد: دشمنان نظام تصور مي‌كردند، جمهوري اسلامي ايران بعد از پيروزي، دچار خلل‌ها و مشكلات خواهد ‌شد و نخواهد توانست به سر منزل مقصود برسد، اما هم‌اكنون ناباورانه شاهد ورود آن به دهه چهارم عمر خود هستند كه معادلات آنان را به كلي به هم زده است.
محمدي افزود: بايد با برنامه‌ريزي لازم، دستاوردهاي انقلاب اسلامي را به نسل جوان بازگو كنيم تا سينه به سينه و به درستي منتقل شود.
وي تصريح كرد: انقلاب اسلامي با تاسي از قيام عاشورا توانست در مقابل استبداد شاهنشاهي با رهبري پيامبرگونه امام راحل ايستادگي كرده و اين رژيم منحوس و نوكرصفت را به سراشيبي سقوط رهنمون كند.
فرمانده سپاه ناحيه اهر، دهه مبارك فجر را فرصتي مناسب براي تبيين دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي در طول سه دهه از عمر پربركت آن ذكر كرد و بر تلاش همگاني براي بازگويي اهداف و آرمان‌هاي امام راحل و دستاوردهاي مهم تاكيد كرد.
محمدي، رمز پيروزي انقلاب اسلامي ايران را رهبري حكيمانه امام راحل، فرهنگ اسلام ناب محمدي و پشتيباني و حضور يكپارچه مردم ذكر كرد و از همگان خواست قدر اين انقلاب را بدانند.
وي افزود: به دليل وحدت و همدلي كه بين مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي وجود دارد و در سايه تدابير مقام عظماي ولايت با پشتيباني همه جانبه مردم و حضور آحاد مردم در تمام صحنه‌ها به حيات پربركت خود ادامه مي‌دهد و تا زماني كه اين وحدت و همدلي در جامعه اسلامي حاكم است، تمام توطئه‌ها و ترفندهاي استكبار جهاني و ايادي داخلي آنها نقش بر آب خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحيه اهر از آمادگي همه جانبه بسيجيان براي حضور در تمام برنامه‌ها خبر داد و افزود: بسيج، حافظ ارزش‌هاي والاي انقلاب اسلامي و بازوي پرتوان ولايت بوده و گوش به فرمان مقام عظماي ولايت آماده خدمت است.
محمدي 22 بهمن را نماد انقلاب اسلامي برشمرد و افزود: با حضور پرشور و حماسي مردم در راهپيمايي 22 بهمن، بار ديگر مردم هميشه در صحنه ايران با آرمان‌هاي رهبر فقيد انقلاب اسلامي تجديد ميثاق خواهند كرد.
انتهاي پيام./20
 پنجشنبه 26 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن