تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815256969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسوولان اجرايي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسوولان اجرايي كشور
"حسن غفوري‌فرد" عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي تذكرات كتبي جلسه روز چهارشنبه نمايندگان به مسوولان اجرايي كشو ر را قرائت كرد.
به گزارش خانه ملت، تذكرات قرائت شده به اين شرح است:

- تذكر مطهري نماينده تهران به رييس جمهور در خصوص صدور دستور رفع ممانعت از پرداخت مطالبات ارزي و ريالي شركت مترو شهرداري تهران مطابق قانون بودجه سال 87.

- تذكر فلاحت‌پيشه نماينده اسلام‌آباد غرب، قنبري، نماينده ايلام، اميني نماينده كرمانشاه و تجري نماينده قصر شيرين به رييس جمهور در خصوص دستور مقابله با واردات بي‌رويه شكر به كشور و آثار مخرب آن در ورشكستگي كارخانجات قند و شكر و آسيب به كشاورزان چغندر كار.

- تذكر طاهرخاني نماينده تاكستان به رييس جمهور در خصوص دستور رسيدگي به عملكرد مدير كل محيط زيست استان قزوين در برخورد غير مسوولانه با ايثارگران كارمند و هم چنين دستور رسيدگي به مشكلات ورزشي شهر نورجه و رفع نواقص سالن ورزشي آن.

- تذكرات نوروزي نماينده رباط كريم به رييس جمهور در خصوص دستور رسيدگي به حيف و ميل بيت المال در ساخت استاديوم 5 هزار نفري نصيرآباد و به وزير كشور در خصوص اعلام علت تساهل در ساخت و سازهاي بي رويه بخش گلستان شهرستان رباط كريم.

- تذكر رضايي نماينده تربت حيدريه به وزير كشور در خصوص ارتقاي دهستان شادمهر شهرستان مه و لات به شهر.

- تذكر كواكبيان نماينده سمنان به وزير كشور در خصوص لزوم ارتقاي روستاهاي فولاد محله محمدشهر و خيرآباد سمنان به شهر.

- تذكر حيدري نماينده اردل به وزير كشور در خصوص جلوگيري از تجزيه شهرستان جديد كيار و جلب رضايت مردم با منتفي نمودن انتزاع دهستان دستگرد از اين شهرستان.

- تذكر ادياني‌راد نماينده قائم شهر به وزير كشور در خصوص ارتقاي بخش كيا كلا به شهرستان.

- تذكر محمدي نماينده مريوان به وزير كشور در خصوص رسيدگي به عملكرد نيروي انتظامي در مرز مريوان براي مقابله با قاچاقچيان و رفع معضل به وجود آمده در مرزهاي مريوان.

- تذكر لاهوتي نماينده لنگرود به وزير كشور در خصوص كمك به شهرداري‌ها و دهياري‌ها و به وزير راه و ترابري در خصوص تكميل بندر نيمه تمام چمخاله شهرستان لنگرود.

- تذكر ذاكر نماينده اروميه به وزير راه و ترابري در خصوص لزوم تسريع در افزايش پروازهاي اروميه به استانبول و اروميه به دمشق و به وزير نفت در خصوص تسريع در حل مشكل گاز مايع در اروميه و حومه آن.

- تذكر پولادي نماينده ايلام به وزير نفت در خصوص بررسي علت آتش سوزي در لوله‌هاي لخته‌گير TCF و تاسيسات گازي تنك بيجار ايلام

- تذكر مرعشي نماينده رودبار به وزير نفت در خصوص اعلام علت متوقف شدن گازرساني به علي آباد، جوگون و جمشيدآباد و به وزير راه و ترابري در خصوص ضرورت اتمام طرح راه اصلي جوگون شهرستان رودبار.

- تذكر محمدي نماينده فريدن به وزير راه و ترابري در خصوص اجرايي شدن طرح راه آهن اصفهان ازلا از مصوبات سفر هيات دولت به استان اصفهان و هم چنين قرار دادن طرح راه كليد بر، ماسال و پونل از مصوبات دوم رياست جمهوري در لايحه بودجه سال 88 و به وزير نيرو در خصوص قرار دادن طرح آبرساني به شهرهاي گيلانغرب از طرح‌هاي مصوب سفر دوم رياست جمهوري در لايحه بودجه سال 88.

- اسماعيلي نماينده هشترود به وزير نيرو در خصوص ضرورت اصلاح و بهبود تامين آب شرب شهر هشترود.

- تذكر يحيي‌زاده نماينده تفت و ميبد به وزير صنايع و معادن در خصوص تسريع در تحويل كپسول گاز حدود 6 هزار خودروي دوگانه سوز توسط ايران خودرو به رئيس جمهور در خصوص تسريع در ارايه لايحه براي اجراي اصل 64 قانون اساسي.

- تذكر كرمي نماينده سنندج به رييس جمهور در خصوص دستور تسريع در معرفي مدير كل دفتر ويژه دولت در مجلس و به وزير اقتصادي و دارايي و براي ضرورت بررسي مجدد كمبود اعتبارات اشغالزايي بنگاه‌هاي كوچك اقتصادي زودبازده و كارآفرين استان كردستان.

- تذكر هدايتخواه نماينده بويراحمد و دنا، حسيني‌پور نماينده گچساران و بزرگواري نماينده كهگيلويه و بويراحمد به وزير امور اقتصادي و دارايي در خصوص لزوم جلوگيري از افزايش بي رويه كارمزدها در قبوض آب و برق.

- تذكر قنبري نماينده ايلام به وزير رفاه و تامين اجتماعي در خصوص حل معضل دو شغله‌ها در سازمان بازنشستگي كشوري و مقابله با حيف و ميل شدن سرمايه‌هاي بازنشستگان سازمان بازنشستگي كشوري.

- تذكر اميني نماينده كرمانشاه به وزير اطلاعات در خصوص بررسي علل سهل انگاري اداره اطلاعات استان كرمانشاه در پيگيري مطالب اينترنتي خلاف واقع و مخرب و نشر اكاذيب عليه نمايندگان و مسوولان استان

- تذكر بشيري نماينده پاكدشت به وزير آموزش و پرورش در خصوص تسريع در پرداخت حق‌الزحمه فرهنگيان برگزار كننده انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي.

- تذكر موسوي سرچشمه نماينده فيروزآباد به وزير آموزش و پرورش در خصوص تسريع در ساخت هنرستان ميمن از توابع شهرستان فيروزآباد.

- تذكر عباسي نماينده رودسر و املش به وزير جهاد كشاورزي در خصوص پرداخت اعتبارات مربوط به جبران خسارات ناشي از سرمازدگي باغات و مركبات به كشاورزان.

- تذكر شعباني نماينده سنندج به وزير جهاد كشاورزي در خصوص تسريع در ارايه گزارش ليست هزينه‌كرد اعتبارات مقابله با خشكسالي به مجلس شوراي اسلامي و به وزير كشور در مورد ضرورت افزايش اتوبوس براي شهرستان سنندج و همچنين به رييس جمهور در خصوص دستور رسيدگي به علت عدم استفاده از نيروهاي توانمند و شايسته استان در مديريت‌هاي استان كردستان.

- تذكر ترابي نماينده شهركرد به رييس جمهور در خصوص دستور تجديدنظر در تخصيص 5 درصد سهميه استخدامي وزرا.

- تذكر سليمي نماينده محلات به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص در مورد نظارت بر نحوه توزيع قبوض تلفن ثابت و همراه در شهرستان ملاير و دليجان.
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 409]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن