تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820142203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سپاهان اول تقدير مي‌كند و بعد شكست مي‌دهدساكت: در بازي با سايپا از مايلي‌كهن تقدير خواهيم كردسپاهان در آسيا به قهرماني مي‌انديشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: سپاهان اول تقدير مي‌كند و بعد شكست مي‌دهدساكت: در بازي با سايپا از مايلي‌كهن تقدير خواهيم كردسپاهان در آسيا به قهرماني مي‌انديشد


تهران- خبرگزاري كار ايران
مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: طبق سنت تقدير از بزرگان و پيشكسوتان تيم‌هاي رقيب در ورزشگاه فولادشهر در روز مسابقه روز جمعه سپاهان برابر سايپا از محمد مايلي‌كهن، سرمربي تواناي اين تيم تقدير خواهيم كرد.

محمدرضا ساكت در گفت وگو با ايلنا افزود: محمد مايلي‌كهن شخصيت بزرگي در ورزش ماست. وي در مقطعي كه فوتبال كشور مهجور شده بود و مردم كمتر رنگ موفقيت تيم ملي را مي‌ديدند توانست در بازي‌هاي جام ملت هاي آسيا در سال 96 با پيروزي‌‏هايي كه به دست آورد مردم را شاد و خوشحال كند و يك كارنامه درخشان از خود بر جاي بگذارد.
وي ادامه داد: همين مساله ما را مجاب مي كند از محمد مايلي‌كهن تقدير كنيم و اميدوارم وي در كار مربيگري خود موفق عمل كند.
مديرعامل باشگاه سپاهان اضافه كرد: تيم سايپا از بازيكنان خوبي بهره مي‌برد و توانسته با مربيگري محمد مايلي‌كهن به نتايج خوبي دست يابد اما ما قطعاً‌اين تيم را شكست خواهيم داد چرا كه ديگر فرصت امتياز از دست دادن نداريم.
ساكت گفت:‌تيمي مثل سپاهان كه نايب قهرماني آسيا را در كارنامه خود دارد به طور يقين هيچ توجهي به نام رقيبان خود نمي‌كند چرا كه همه مسابقات سخت است. اينكه بخواهيم ما براي حضور موفق در آسيا به اما و اگرها توجه كنيم معنا ندارد.
وي افزود:‌براي تيم سپاهان كه نايب قهرمان آسيا است و اولين تيم ايراني است كه در مسابقات جام باشگاه‌هاي جهان شركت كرده، مقامي جز قهرماني در آسيا مديران و مربيان اين تيم راضي نمي‌كند. قطعاً‌از گروه خود در ليگ قهرمانان آسيا صعود خواهيم كرد و ما را در مرحله نهايي خواهد ديد.
مديرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: تيم ما سابقه حضور پنج دوره پياپي در ليگ قهرمانان آسيا را دارد و پرافتخارترين تيم ايراني در دهه 80 محسوب مي‌شود. به طور يقين با اين تجربه شناخت كافي از تيم‌هاي هم گروه پيدا كرده ايم و از اين بابت نگراني نداريم.
ساكت اضافه كرد: حضور فرهاد كاظمي در سپاهان خيلي زود تاثير خودش را در تيم ما گذاشته است و اميدواريم در كنار وي موفقيت‌هاي سال هاي گذشته را تكرار كنيم تا هواداران خوشحال شوند.
وي گفت: طي جلسه‌اي كه ديروز با مسؤولان ورزشگاه ذوب‌آهن و فولادشهر برگزار كرديم قرار شد به زودي مشكل اسكوربرد اين ورزشگاه حل شود و تجهيزات لازم و اتاق خبرنگاران نيز خيلي زود نصب شود تا اين ورزشگاه هر چه سريعتر براي ميزباني ليگ قهرمانان آسيا آماده شود. جا دارد از مسؤولان كارخانه و باشگاه ذوب‌آهن تشكر كنم كه با تخصيص بودجه لازم زمينه برطرف كردن نقايص اين ورزشگاه را فراهم كرده اند.
ساكت افزود: مشكل اصلي ورزشگاه فولاد شهر بحث نور آن است كه با توجه به برگزاري مسابقات در دور مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا در ساعت 15 فكر نمي‌كنم مشكلي پيش بيايد. ضمن اينكه با تلاش مسؤولان در صورت صعود براي مرحله بعدي مشكل نور ورزشگاه برطرف خواهد شد.
ساكت در پاسخ به اين سوال كه آيا مشورتي در خصوص حضور لوكا بوناچيچ سرمربي سابق اين تيم در پرسپوليس به مديران اين تيم خواهد داد يا نه، گفت: من در اين مورد هيچ گونه اظهارنظري نمي‌كنم.
باشگاه سپاهان در بازي‌هاي اخير خود تقدير از مربيان تيم مهمان را در اصفهان در دستور كار خود قرار داده و جالب اينكه در هر كدام از اين بازي‌ها كه سپاهان دست به اين ابتكار زيبا و جالب زده توانسته تيم‌هاي حريف را شكست دهد. آيا اين بار هم تيم محمد مايلي‌كهن در ورزشگاه فولاد شهر به سرنوشت ديگر تيم‌ها مبتلا خواهد شد؟!
پايان پيام

كد خبر: 468440
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن