تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804774093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بمباران شديد هوايي غزه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بمباران شديد هوايي غزه
در حالي مقاومت فلسطين وارد نوزدهمين روز خود شده است كه بمباران شديد مناطق مختلف غزه ادامه داد و صهيونيست‌ها هنوز تلاش دارند كه از چند محور وارد مناطق استراتژيك غزه شوند ولي با مقاومت سرسختانه رزمندگان فلسطيني وادار به عقب‌نشيني شدند.

به گزارش فارس، نيروهاي اشغالگر صهيونيست در نوزدهمين روز تجاوز به غزه، مناطق مختلف آن را بمباران كردند و اين در حالي است كه تلاش‌هاي اين رژيم از چند محور براي رخنه به مناطق استراتژيك غزه ادامه دارد ولي مقاومت مبارزان فلسطيني مانع از نفوذ آنها به غزه شده و همچنان آنان را ناكام گذاشته است.

اين در حالي است كه نيروهاي زميني ارتش رژيم صهيونيستي كه از پشتيباني گسترده تانك‌ها، جنگنده‌ها، واحدهاي توپخانه و ناوها برخوردارند هنوز نتوانسته‌اند پس از چند روز درگيري، به سوي مناطق استراتژيك نوار غزه پيشروي كنند و بارها به عقب رانده شدند.

جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي ديشب نوار مرزي در مصر را به‌شدت بمباران كردند. اين در حالي است كه در حملات رژيم صهيونيستي طي 24ساعت گذشته به مناطق مختلف غزه، 70فلسطيني شهيد و بيش از 150نفر ديگر مجروح شدند. بدين‌ترتيب از آغاز تجاوز رژيم صهيونيستي به نوار غزه، شمار شهداي فلسطيني به 975نفر رسيده كه بيش از 300 نفر از آنها را كودكان و نزديك به 800 نفر از آنها را زنان تشكيل مي‌دهند.

شمار مجروحان اين حملات نيز به چهار هزار و 500نفر رسيد كه نيمي از آنها را زنان و كودكان تشكيل مي‌دهند.

"وائل الدحدوح" خبرنگار الجزيره گزارش داد كه جنگنده‌هاي اسرائيلي بامداد امروز سه نوبت غزه را بمباران كردند كه آخرين بار بخش غربي غزه را هدف قرار دادند.

جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي دو باب منزل را در شهر جباليا و شمال منطقه غزه بمباران كردند كه به شهادت يك فلسطيني و زخمي شدند 20نفر ديگر انجاميد.

اين در حالي است كه مناطق شمال‌شرق و شمال‌غرب نوار غزه همچنان هدف حملات هوايي پراكنده جنگنده‌هاي صهيونيست قرار دارد و درگيري‌هاي زميني نيز بين نيروهاي اشغالگر و نيروهاي مقاومت در اين مناطق همچنان ادامه دارد.

پيش از اين نيز، نيروهاي اشغالگر طي يك رشته حملات هوايي، شرق جباليا، بيت‌حانون، بيت‌لاهيا و منطقه غربي را بمباران كردند. حملات هوايي سنگين به نوار مرزي در رفح نيز ادامه داشت و طي آن تونل‌هاي مرزي با مصر و نيز ده‌ها باب منزل در اين منطقه بمباران شدند.

خبرنگار الجزيره گزارش داد كه جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي تمامي پنج استان غزه را هدف بمباران هوايي خود قرار دادند و در يكي از اين حملات يك دستگاه خودرو در خان‌يونس هدف قرار گرفت كه به شهادت يك فلسطيني و زخمي شدن دو نفر ديگر انجاميد كه حال يكي از آنها وخيم است. نيروهاي اشغالگر، مناطق باز نزديك به ساختمان‌هاي مسكوني در شمال غزه را با توجيه اينكه از اين مناطق موشك به سمت سرزمين‌هاي اشغالي شليك مي‌شود، بمباران كردند.

در درگيري بين نيروهاي اشغالگر و نيروهاي مقاومت در محله"الزيتون" در جنوب نوار غزه، دو نفر به شهادت رسيدند و اين در حالي است كه بمباران هوايي به منطقه "خزاعه" ادامه يافته و نيروهاي اسرائيلي دهها باب منزل را در اين منطقه تخريب كردند.

خبرنگار الجزيره گزارش داد كه درگيري‌هاي ديشب به‌شدت درگيري‌هاي دو شب گذشته نبود و به احتمال زياد اين تاكتيكي است كه اسرائيل از آن براي عبرت‌گيري و بررسي روش‌هاي مقاومت فلسطين از آن استفاده مي‌كند.

همچنين ديروز شاهد تشديد حملات نيروهاي اسرائيلي به مناطق شمالي نوار غزه بوديم به طوري كه نفربرهاي زرهي اسرائيل به محور‌هاي تل‌الهوي، شرق جباليا، محله الزيتون، الكرامه و السودانيه رخنه كردند ولي با مقاومت سرسختانه نيروهاي مقاومت مجبور به عقب‌نشيني شدند.

خبرنگار الجزيره در غزه گزارش داد كه گروه‌هاي مقاومت فلسطين توانستند در اين درگيري‌ها، 18نظامي صهيونيست را زخمي كنند كه حال يكي از آنها وخيم گزارش شده است.

خبرنگار الجزيره همچنين گزارش داد كه چهار نظامي صهيونيست نيز صبح ديروز در درگيري‌هاي شديد با نيروهاي مقاومت در غزه زخمي شدند.

از طرف ديگر حملات موشكي رژيم صهيونيستي همچنان به مناطق مختلف شهرك‌هاي صهيونيست‌نشين ادامه دارد.
ارتش اسرائيل ديروز از اصابت 20 فروند موشك و پنج گلوله خمپاره به جنوب اسرائيل خبر داد و اين در حالي است كه گروه‌هاي مقاومت فلسطين اعلام كردند كه 17موشك به جنوب سرزمين‌هاي اشغالي شليك كرده‌اند و با ده‌ها گلوله خمپاره اين مناطق را هدف حملات خود قرار داده‌اند.

گروه‌هاي فلسطيني تأكيد كردند كه محل استقرار نفربرهاي زرهي در داخل نوار غزه را با ده‌ها گلوله خمپاره هدف گرفته‌اند و نيروهاي مقاومت همچنين چند گلوله "آرپي‌چي" به سمت محل تجمع نفربرهاي زرهي اين رژيم شليك كردند و چند بمب را نيز در مسير آنها منفجر كردند كه به كشته و زخمي‌شدن نيروهاي اشغالگر انجاميد.

مبارزان فلسطيني ديروز در نبردهاي مختلف خود با ارتش رژيم صهيونيستي دست‌كم 24 نظامي اين رژيم را به هلاكت رسانده و زخمي كردند.

گردان‌هاي الاقصي وابسته به جنبش آزادي‌بخش فلسطين (فتح)، از انجام عمليات شهادت‌طلبانه در بين نظاميان صهيونيست در شمال‌غرب "بيت‌لاهيا" واقع در شمال نوار غزه خبر داد كه به هلاكت 12صهيونيست انجاميد.

از سوي ديگر گردان‌هاي القسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) اعلام كرد كه بر اثر منفجر كردن يك باب منزل در غرب بيت‌لاهيا يك افسر صهيونيست كشته و چهار نظامي اين رژيم نيز زخمي شده است.

گردان‌هاي القدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي فلسطين نيز مسؤوليت منفجر كردن دو نفربر زرهي در نزديكي برج "الكرامة" در شمال نوار غزه و نيز پرتاب دو فروند موشك به سمت مركز نظاميان صهيونيست در "ناحل عوز" را بر عهده گرفت.

نظرات كاربران:
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن