تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802947594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازگشت استقلال به جمع مدعیان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: بازگشت استقلال به جمع مدعیان
بازگشت استقلال به جمع مدعیان
پنجشنبه ۱۵/۶/۸۶ورزشگاه آزادى كرمانشاهشیرین فراز كرمانشاه: یكگل: محمد احمدپورى (۲+۹۰)استقلال: ۳گل ها: آرش برهانى (۳۵)، امید روانخواه (۵۵) و سان جان اورسوویچ (۸۵)داور: خداداد افشاریانكمك ها: حسین نجاتى و حسین نوشه وراخطار: محمود فكرى، اتابك نمازى، سجاد امیدى، بدرا و محمد احمدپورى (شیرین فراز)، محمد نوازى و مهرداد پولادى (استقلال)تماشاگر: ۷ هزار نفرشیرین فراز: ارشاد یوسفى، بدرا دیاكیتى، محمد آقامحمدى (شهاب زندى ۸۵)، رامین محمدپور، اتابك نمازى، سجاد امیدى، محمدباقر زعفرانى، روح الله عطایى، محمود فكرى، پویا سیف فنایى (محمد احمدپورى ۵۵) و حمید كاظمى (مجید تبریزى ۸۰)سرمربى: میودراگ یسیچاستقلال: اشكان نامدارى، سعید لطفى، پیروز قربانى، میثم منیعى (سان جان اورسوویچ ۸۳)، محمد نوازى، مهرداد پولادى (مجتبى جبارى ۸۵)، پژمان منتظرى، امید روانخواه، محسن بیاتى نیا (على علیزاده ۴۶)، آرش برهانى و مهدى امیرآبادىسرمربى: ناصر حجازى
بازگشت استقلال به جمع مدعیان
در ورزشگاه  آزادى كرمانشاه جاى سوزن انداختن نیست! بیش از ۷ هزار نفر از فوتبال دوستان كرمانشاهى ورزشگاه كوچك شهر را پر كرده اند تا شاید بعد از یك بازى ماجراجویانه شاهد پیروزى تیم شان مقابل استقلال باشند. شیرین فراز براى ماجراجویى همه بازیكنان خود را به میدان فرستاده تا شاید مثل ملوان، استقلال را با شكست بدرقه كند. روح الله عطایى و محمدباقر زعفرانى در رأس همه ۲ بازیكن كلیدى در تركیب شیرین فراز محسوب مى شوند كه یسیچ روى خلاقیت و بازیسازى آنها حساب جداگانه اى باز كرده است. آیا آنها مى توانند از خلاقیت ذاتى شان به نفع تیم خود بهره بردارى كنند؟ حجازى روى این ۲ بازیكن كلیدى كار كرده است و آن طور كه قبل از بازى هم شنیدیم به بازیكنانش هشدار داده تا اجازه حركت را به خصوص از این ۲ بازیكن زهردار بگیرند. براى همین در میانه میدان پژمان منتظرى و كمى عقب تر لطفى و پیروز قربانى وظیفه دارند این ۲ بازیكن را قبل از حركت متوقف كنند هرچند كه زمین ناهموار آزادى حتى اجازه خودنمایى را هم از این ۲ بازیكن سلب كرده بود. استقلال كه حوصله را در دستور كارش قرار داده بود بعد از ارزیابى حریف اش توانست در دقیقه ۳۷ راه گلزنى به شیرین فراز را كشف كند. شیرین فراز تیمى بود كه بعد از گذشت حدود ۳۰ دقیقه از بازى در عمق تیم بسیار آسیب پذیر و سردرگم نشان داد. براى همین یك لحظه براى نوازى كافى بود تا برهانى را در منطقه كور دفاع شیرین فراز صاحب موقعیت كند. پاس بلند نوازى در فضایى ایده آل زیر پاى برهانى فرود آمد كه این بازیكن هم بدون معطلى خروج ارشاد یوسفى از دروازه را ناكام گذاشت تا اولین گل بازى در نیمه اول را با ضربه بیرون پا رقم بزند.
بازگشت استقلال به جمع مدعیان
این گل باعث شد تا تشنگى هافبك هاى استقلال هم براى گلسازى در نیمه اول كمتر شود و با در دست گرفتن نبض بازى از این گل محافظت كند. در آغاز نیمه دوم حجازى با آوردن علیزاده به میدان دست به كار عجیبى زد! استقلال كه روى زمین تیمى زهردار و سرعتى نشان مى داد و به خصوص روى حركات منیعى، برهانى، محمد نوازى و پولادى بارها مى توانست خط دفاع شیرین فراز را به اشتباه بیندازد جاى سؤال داشت كه چرا از علیزاده استفاده مى كند؟ حضور علیزاده در آغاز نیمه دوم براى دقایقى بازى هوایى را در دستور كار استقلال قرار داد و حاصل این تعویض بسیار مقطعى و زودگذر بود. كرنر نوازى در دقیقه ۵۳ مى رفت تا با ضربه سر پژمان منتظرى به گل دوم تیم اش تبدیل شود. همین حمله خطرناك كافى بود تا استقلال ۲ دقیقه بعد به گل دوم برسد! استقلال كه در نیمه دوم تیمى سراپا حمله شده بود بعد از اینكه علیزاده یك فرصت صددرصد را از كف داد! توسط روانخواه به گل رسید! برهانى این بار در متن گلسازى قرار گرفت و با ارسال پاس دقیقى به منیعى، روانخواه را در موقعیت ایده آل گلزنى قرار داد. برهانى كه در این دقایق فعال ترین بازیكن تیم اش بود در دقیقه ۶۴ با ارسال پاس رو به عقب بار دیگر روانخواه را در بهترین موقعیت ممكن قرار داد كه این موقعیت هم در كمال ناباورى اوت شد. 
بازگشت استقلال به جمع مدعیان
دقایق ۶۷ و ۷۶ شیرین فراز كه كمتر امیدى به گلزنى داشت مى توانست توسط امیدى و زعفرانى دروازه استقلال را باز كند اما نامدارى به خصوص روى ضربه سنگین زعفرانى واكنش بسیار خوبى داشت و توپ را در آستانه ورود به دروازه به كرنر فرستاد تا حملات شیرین فراز ناكام بماند. با این حملات استقلال كه در این میدان هر وقت اراده مى كرد با دروازه بان كرمانشاه تك به تك مى شد باز هم با پاس دقیق برهانى در دقیقه ۸۵ مى توانست به گل برسد كه ضربه بى دقت پولادى از بالاى دروازه به اوت رفت ...استقلال اما یك دقیقه بعد توسط سان جان به گل رسید؛ پاس در عمق پولادى این بازیكن بلند بالاى مقدونیه اى را با دروازه بان شیرین فراز كرمانشاه تك به تك كرد و این بازیكن هم با یك ضربه نرم و فنى توپ را به كنج دروازه شیرین فراز فرستاد. استقلال پس از گل سوم كه بازى را تمام شده تصور مى  كرد روى همان عادت همیشگى در دقیقه ۴+۹۰ باز هم گل خورد تا در چهارمین بازى هم نتواند مقابل تیم شیرین فراز دروازه اش را بسته نگه دارد! محمد احمدپورى با حركاتى انفرادى همه بازیكنان استقلال را جا گذاشت و دروازه استقلال را باز كرد تا كمى از تلخى این شكست بكاهد.  استقلال با این پیروزی شیرین کمی از فشار انتقادات رسانه ها و افکار عمومی کاست تا در هفته های آینده با استرس کمتری به ادامه  رقابتها بپردازد .
بازگشت استقلال به جمع مدعیان
مرفاوی : به سایپا فکر می کنیم مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان ما در برابر تیم شیرین فراز بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشته و به حق خود رسیدند. صمد مرفاوی که پس از پیروزی 3 بر 1 استقلال برابر شیرین فراز در کنفرانس خبری بعد از بازی سخن می‌گفت، روند تیم استقلال را بازی به بازی رو به صعود و پیشرفت دانست. وی افزود: امروز از بازیکنان هرچه خواسته بودیم در زمین پیاده کردند و خوشحالیم که هفته چهارم را با برد پشت سر گذاشتیم. مرفاوی گفت: استقلال بازی به بازی روان تر و هماهنگ تر خواهد شد و طرفداران این تیم در هفته های آتی شاهد بازی های قابل قبول تری از استقلال خواهند بود. وی اظهار داشت: در بازی با ملوان حق ما باخت نبود و در برابر مس نیز نباید کار به تساوی کشیده می شد، اما با کسب سه امتیاز امروز تمام تلاش خود را برای جبران عقب ماندگی ها به کار خواهیم بست. وی در خصوص عدم حضور ناصر حجازی در جمع خبرنگاران گفت: حجازی این وظیفه را به عهده من گذاشت و عامل خاصی در این مسئله وجود نداشت. مربی تیم استقلال تهران در خصوص این که این تیم قبل از بازی دچار استرس بود یا نه گفت: هدف ما در این مسابقه برد بود که خدا را برای تحقق این هدف شاکریم. وی در مورد تیم شیرین فراز اظهار داشت: شیرین فراز تیم خوب و جوانی است که تازه به لیگ برتر صعود کرده و تجربه کافی در این مورد را ندارد و ما از این امتیاز بهره گرفتیم. مرفاوی ابراز امیدواری کرد که تیم شیرین فراز روز به روز فوتبال بهتری را از خود به نمایش بگذارد. وی در مورد داوری این بازی گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و از کادر داوری به لحاظ قضاوت مناسب در این دیدار تشکر می کنیم. مرفاوی در پاسخ به این سئوال که بهترین خط امروز تیم استقلال کدام خط بود؟ گفت: هر سه خط دفاع، هافبک و فوروارد در این روز بازی خوبی ارائه کردند و به ثمر رساندن سه گل حاصل هماهنگی مناسب آنها بود. مرفاوی در مورد تعویض بیاتی نیا در آغاز نیمه دوم گفت: این کار به واسطه آسیب دیدگی بیاتی نیا انجام شد. وی در مورد قرار نگرفتن جباری در تركیب اصلی تیم گفت: جباری در هفته گذشته به لحاظ آسیب دیدگی همراه تیم نبود و به دلیل عدم آمادگی در اواخر بازی به زمین فرستاده شد. مربی تیم استقلال در پاسخ به سئوالی در مورد بازی این تیم با پرسپولیس اظهار داشت: فعلا برای صحبت در مورد بازی با پرسپولیس زود است و سعی ما بهتر شدن روز به روز استقلال است. اكنون به بازی با سایپا فكر می‌كنیم.
بازگشت استقلال به جمع مدعیان
سرمربی شیرین فراز: استقلال شایسته‌ی پیروزی بود سرمربی تیم فوتبال شیرین فراز گفت: استقلال از ما قوی تر ظاهر شد و شایستگی پیروزی را داشت.  میودراگ یسیچ پس از باخت تیمش مقابل استقلال تهران، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: استقلال تیم بزرگی است و در زمین هم این را نشان داد، با توجه به نفراتی که در اختیار دارد از قبل هم تقریبا معلوم بود که برنده بازی است، البته ما برای برد وارد زمین شده بودیم. یسیچ با بیان اینکه بازیکنان ما بازی ضعیفی را ارائه دادند، گفت: از پنج دقیقه اول بازی مشخص بود که بازیکنان ما بی انگیزه بازی می کنند و نمی دانم علت چه بود. وی افزود: البته اگر باز هم تمام تلاش را انجام می دادند به احتمال زیاد نمی توانستیم پیروز شویم. یسیچ با بیان اینکه تیم ما در بازیهای خانگی ضعیفتر ظاهر می شود، گفت: به جای اینکه در بازیهای خانگی به واسطه تشویق هواداران بتوانیم بازیهای بهتری انجام دهیم، ولی بازیکنان ما نمی توانند آنطور که هستند خود را نشان دهند. یسیچ با بیان اینکه تیم ما مشکلات زیادی دارد، گفت: هنوز نتوانسته ایم بازیکنان مطلوب را به خدمت بگیریم و مطمئنا بازیکنان جدید که به تیم اضافه شوند کیفیت تیم بالاتر می رود. وی گفت: در تیم ما مسائلی وجود دارد که باید حل شود و قرار است بعد از این بازی در جلسه ای با مسئولین باشگاه این مسائل را مطرح تا در جهت رفع آنها اقدام شود. یسیچ از بیان این مسائل امتناع کرد و تنها گفت که به مسائل مالی مربوط نیست. وی در خصوص بازی روح اله عطایی، گفت: عطایی بازیکن خوبی است ولی باید تغذیه شود، در این دیدار حتی یک توپ سالم به او نرسید.         





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 366]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن