تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816928646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بوناچيچ معر في نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بوناچيچ معر في نشد


سرمايه : ساختمان باشگاه پرسپوليس در حوالي خيابان سئول. طبق قرار قبلي جلسه توديع و معارفه مديرعامل پيشين و جديد باشگاه بايد ساعت 10 صبح شروع مي شد اما با نيم ساعت تاخير سروكله مردان تاثيرگذار اين باشگاه پيدا مي شود كه راه طبقه پنجم ساختمان را كه دفتر مديريت است در پيش مي گيرند.

جدا از اهالي باشگاه و مصطفوي و انصاري فرد اين جلسه دو مهمان ويژه هم دارد؛ كيومرث هاشمي نفر دوم سازمان تربيت بدني كه حكم امضا شده اي را زير بغل داد و به جاي علي آبادي در آن شركت كرد و مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال. در ابتداي مراسم حسين هدايتي رئيس هيات مديره كه نقش اول در بركناري مصطفوي را ايفا كرد از در تعريف و تمجيد از او درمي آيد: «مصطفوي زحمات زيادي كشيد و از هيچ كوششي دريغ نكرد اما هيات مديره تصميم به تعويض مديرعامل گرفت تا با اين تصميم پرسپوليس را وارد مرحله جديدي كند.»و بعد از آن هم اطمينان مي دهد كه با اين تغيير روزهاي خوش پرسپوليس در راه است و اين در حالي است كه خود مصطفوي هم نظاره گر آن چيزي است كه بين هدايتي و خبرنگاران پرتعدادي كه در سالن كوچك محل مراسم جمع شدند، مي گذرد. بعد از آن نوبت به كيومرث هاشمي مي رسد. او هم ابتدا مصطفوي را از «ذخاير ورزش» معرفي مي كند و بعد از آن تغييرات مديريتي در اين باشگاه را «امري طبيعي در ورزش» دانست تا آن را توجيه كرده باشد: «ما در ورزش انواعي از شك ها را براي بهتر شدن وضعيت موجود داريم كه يكي از آنها نيز شك تغيير مديرعامل است، به هر حال ورزش جاي رفتن و آمدن است و من اميدوارم اين تصميم راهي براي موفقيت هاي آتي پرسپوليس باشد. ورزش جاي آمدن و رفتن ها است ولي سازمان تربيت بدني دخالتي در امور پرسپوليس نمي كند و رئيس سازمان فقط مشورت مي دهد.»
اين درحالي است كه همين چند روز پيش هاشمي در نامه اي هيات مديره را تهديد كرده بود كه در صورت عدم موفقيت بركنار خواهد شد.
مصطفوي مديرعامل مستعفي پرسپوليس در سخناني كوتاه از همه تشكر مي كند. از علي آبادي گرفته تا هدايتي و براي پرسپوليس هم آرزوي موفقيت مي كند. او ضيق وقت را بهانه مي كند و از زدن حرف دلش طفره مي رود تا جلسه بدون حاشيه پيگيري شود. سرانجام هم نوبت به عباس انصاري فرد مديرعامل جديد باشگاه مي رسد؛ مردي كه در مورد پرونده هاي مالي اش شك و شبهه هايي وجود دارد و گفته مي شود آمده تا فقط مجري اوامر هدايتي باشد. اما خود او در خصوص اين شايعات مي گويد: «معتقدم باعث جدايي مصطفوي، هدايتي نبوده است. اكنون هم كه من به باشگاه آمدم هدايتي هيچ شرطي براي من ندارد و شايد تنها پيش شرط كاري ما تعامل با يكديگر و دوستي با هم براي ادامه كار است. بنده با اشراف كامل نسبت به مشكلات مالي پرسپوليس آمدم و نسبت به تمام مسائل واقف بودم.» او اين نكته را هم كه هنوز چك هاي زمان مديريتش دست طلبكاران است رد مي كند.
بعد از اهداي تابلو فرش به مصطفوي براي تقدير از او اعضاي هيات مديره وارد جلسه شدند تا درباره انتخاب سرمربي تيم تصميم گيري كنند. تا پيش از جلسه انصاري فرد اطمينان مي داد اين مربي زماني انتخاب خواهد شد كه او با كادر فني تيمش مذاكره كرده باشد.
بوناچيچ قرارداد بسته؟
خبرگزاري ها: براساس توافقي كه بين باشگاه پرسپوليس و نماينده لوكا بوناچيچ در تهران به وقوع پيوست حضور اين مربي كروات در تيم پرسپوليس قطعي شد. عباس انصاري فرد مدير عامل جديد سرخپوشان براي اينكه پرسپوليس در اين تغيير و تحولات آسيبي نبيند حضور افشين پيرواني به عنوان دستيار اول لوكا بوناچيچ روي نيمكت پرسپوليس را به عنوان يكي از شروط اصلي همكاري لوكا قرار داده است. از طرفي افشين پيرواني هرگونه تغيير و تحولي را در كادر فني تيم پرسپوليس تكذيب و همه چيز را به روزهاي آينده موكول كرد. البته ديروز مجيد فرخزادي اعلام كرد كه اصلاً جلسه هيات مديره پرسپوليس برگزار نشده تا بخواهند در مورد مربي جديد تصميم گيري كنند.
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن