تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815318691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلاش براي رسيدن به جشنواره فيلم فجر؛ 25 فيلم سينمايي در پنج استوديو آماده مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: تلاش براي رسيدن به جشنواره فيلم فجر؛ 25 فيلم سينمايي در پنج استوديو آماده مي شوند
استوديوها و لابراتوارهاي سينمايي در آستانه جشنواره فيلم فجر مانند سالهاي گذشته صحنه حضور پرتعداد فيلمهايي هستند كه انتظار مي رود بيست و هفتمين جشنواره فيلم فجر را رنگ آميزي كنند.

به گزارش مهر، اين روزها 25 فيلم سينمايي در پنج لابراتوار و استوديو سينمايي مراحل نهايي توليد را سپري مي كنند تا براي نمايش در جشنواره فجر آماده شوند. سخنان مديران اين استوديو ها نشان از آن دارد كه امسال از بي نظمي و شلوغي معمول حاكم بر استوديوها در فاصله يك ماه مانده به جشنواره خبري نيست و مراحل نهايي توليد فيلمها به آرامي جريان دارد.
استوديو عروج فيلم كه در آستانه جشنواره با حضور پرتعداد سينماگران مواجه مي شود اين روزها محل تدوين و صداگذاري سه فيلم است. حميدرضا عليخاني مدير فني و پشتيباني استوديو در اين باره گفت: كار توليد پروژه «صداها» فرزاد مؤتمن پايان يافته، «عيار 14» پرويز شهبازي مراحل پاياني صداگذاري را سپري مي كند و «ترديد» واروژ كريم مسيحي در حال صداگذاري است.
وي با اشاره به اينكه سيستمهاي صداگذاري و تدوين نسبت به دو سه سال قبل تغيير كرده، تأكيد كرد امسال مشكل فني در انجام كارهاي مربوط به امور فني فيلمها وجود ندارد. 10 فيلم سينمايي هم مرحله قطع نگاتيو و چاپ را در لابراتوار فيلمساز پشت سر گذاشته اند.
«عيار 14» پرويز شهباز، «به كبودي ياس» جواد اردكاني، «اخراجي ها 2» مسعود ده نمكي، «امشب شب مهتابه» محمدهادي كريمي، «سيم آخر» مهدي كرمپور، «بيست» عبدالرضا كاهاني، «مقلد شيطان» افشين صادقي، «حيران» شاليزه عارفپور، «دوزخ، برزخ، بهشت» بيژن ميرباقري و «آناهيتا» عزيزا... حميدنژاد فيلمهايي هستند كه بخشي از مراحل فني آنها در فيلمساز انجام شده است.
دو فيلم مهم جشنواره بيست و هفتم در استوديو بديع مرحله قطع نگاتيو و تدوين را پشت سر مي گذارند.
حسين شمسي مدير توليد استوديو در اين باره گفت: «وقتي همه خوابيم» بهرام بيضايي در مرحله قطع نگاتيو و «ترديد» در مرحله تدوين است. قطع نگاتيو «زادبوم» به تازگي آغاز شده و كار جلوه هاي ويژه «بازي خطرناك» حسن هدايت پايان يافته و فيلم به ما تحويل داده شده است.
كار صداگذاري هفت فيلم نيز در تك فيلم پارس به مديريت محمود سماكباشي انجام شده است.
وي در اين باره به مهر گفت: «وقتي همه خوابيم» را حسين ابوالصدق و «پستچي سه بار در نمي زند» را فرامرز ابوالصدق صداگذاري مي كنند و كار صداگذاري «فرزند صبح» نيز در حال انجام است. براي تكميل كار فيلم جديد بهروز افخمي منتظر پايان دوبله هستيم.
سماكباشي ادامه داد: «نخلستان صابر» به كارگرداني سيامك شايقي، «سوپراستار» تهمينه ميلاني، «محافظ» محمدجواد كاسه ساز و «يك وجب از آسمان» علي وزيريان فيلمهايي هستند كه فرامرز ابوالصدق صداگذاري آنها را به پايان رسانده است. امسال در روند انجام كارهاي فني فيلمها مانعي وجود ندارد و فيلمها مسير طبيعي خود را طي مي كنند.
در استوديو كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان نيز سه فيلم «ماه بانو» ليلا ميرهادي ، «كلانتري غير انتفاعي» يدا... صمدي و «پاي پياده» بيژن شكردوست مراحل تدوين و صداگذاري را طي مي كنند.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن