تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804461201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده حماس در تهران:حمايت از صهيونيست‌ها سودي براي اعراب نخواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده حماس در تهران:حمايت از صهيونيست‌ها سودي براي اعراب نخواهد داشت
خبرگزاري فارس: ابواسامه المعطي رئيس دفتر حماس در تهران گفت: فكر نمي‌كنم حمايت از صهيونيست‌ها سودي براي برخي كشورهاي عربي داشته باشد چرا كه اين رژيم فقط زبان زور را مي‌فهمد.


به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا»، ابواسامه المعطي رئيس دفتر حماس در ايران در نشست خبري سياسي در سالن اجتماعات سازمان تبليغات اسلامي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به هفته سوم جنگ رسيديم اما رژيم صهيونيستي به هيچ كدام از اهداف خود نرسيده است و علي رغم استفاده از پيشرفته‌ترين تجهيزات نظامي، جنگنده‌هاي اف ‌16 و تانك‌هاي پيشرفته مركاوا و بمب‌هاي ممنوع شده توسط سازمان ملل هنوز براي رسيدن به غزه موفق نشده است و اين سرآغاز سقوط رژيم صهيونيستي خواهد بود.
وي افزود: رژيم صهيونيستي در ابتدا مي‌گفت جنبش حماس را پايان خواهيم داد اما حالا روز به روز مطالبات خود را كاهش مي‌دهند و امروز مي‌بينيم اسرائيل در حالي نيروهاي احتياط خود را در ارتش فرا خوانده است كه صحبت از استقرار نيروهاي بين‌المللي مي‌كنند.
نماينده جنبش حماس ادامه داد: تمامي اسناد و شواهد نشان از شكست رژيم صهيونيستي دارد و ما شاهد شكست جديدي براي رژيم صهيونيستي خواهيم بود.
ابوسامه افزود: انتظار ما از امت مسلمان يك و نيم ميلياردي اين است كه در كنار فلسطين بمانند زيرا فلسطين در خط مقدم ارزش‌هاي اسلامي تمامي مسلمانان با دشمن آنها مبارزه مي‌كند.
وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه چه انتظاري از ملت‌هاي مسلمان داريد، گفت: اولاً ما حمايت تسليحاتي از كشورهاي مسلمان را خواستاريم و از گفتن آن هم ابايي نداريم زيرا شرعاً وظيفه همه مسلمانان دفاع از فلسطين است.
وي افزود: دوم اينكه كمك‌هاي امدادي‌اشان را هر چه سريع‌تر به غزه برسانند و سوم مي‌خواهيم به تظاهرات و راهپيمايي‌هايشان ادامه دهند تا شاهد اين باشيم در تمامي پايتخت‌هاي كشورهاي مسلمان تظاهرات عليه رژيم صهيونيستي ادامه داشته باشد.
ابواسامه ادامه داد: ملت‌هاي مسلمان سستي به خود راه ندهند و فقط نظاره‌گر نباشند زيرا كه قطعاً پيروزي با مقاومت است و در پايان انتظار داريم براي برادران رزمنده خود دست به دعا بردارند.
وي افزود: اگر ملت‌ها فشار مضاعف بياورند مرزها باز خواهد شد و كمك‌ها و نيروهاي مسلمان وارد غزه خواهند شد.
وي ادامه داد: اينكه ما از نيروهاي مسلمان مي‌خواهيم وارد غزه شوند به اين معنا نيست كه حماس توان مقابله با رژيم صهيونيستي را ندارد بلكه قصد داريم برادران مسلمانمان در اين دفاع مقدس سهمي داشته باشند.
ابوسامه خاطر نشان كرد: از عزيزان در كرانه باختري مي‌خواهيم همچون گذشته با عمليات قهرمانانه و شهادت‌طلبانه به رژيم صهيونيستي همچون گذشته ضربه وارد كنند.
وي در پاسخ به اين سؤالي مبني بر اينكه استراتژي شما در دفاع مقابل صهيونيست‌ها چيست؟ گفت: استراتژي ما در دفاع اين است كه دشمن را به فرار از غزه مجبور كنيم و در تحقق اهدافش ناكام بگذاريم و اين مسئله را هم به لحاظ سياسي و هم به لحاظ نظامي پيگيري مي‌كنيم.
نماينده جنبش حماس در تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا» كه نظرتان در مورد استفاده صهيونيست‌ها از آسمان مصر براي تهاجم به غزه چيست؟ گفت: از اين خبر كاملاً بي‌اطلاع هستم و انتظار داريم كه برادران مصري اين خبر را سريعاً تكذيب كنند ضمن اينكه رژيم صهيونيستي براي اين كار نيازي به آسمان مصر ندارد.
وي ادامه داد: پيام من به همه مصري‌ها از جمله دولت و مردم مصر اين است كه مصر يك دولت عربي است كه همواره با فلسطين در طول جنگ‌هاي گذشته همراه بوده و از اين كشور هزاران نفر به شهادت رسيده‌اند به همين خاطر ما از تمامي مصري‌ها مي‌خواهيم كه امروز نقش‌شان را در مقابل فلسطين ايفا كنند و گذرگاه رفح را براي هميشه باز كنند.
وي تصريح كرد: سكوت مردود و غير قابل پذيرش از سوي برخي از كشورها جاي تأسف دارد و ما از اتحاديه عرب مي‌خواهيم فوراً تشكيل جلسه داده و در مقابل جنايات اين رژيم موضع‌گيري قاطع كنند.
ابوسامه گفت: ما نمي‌گوييم همه كشورهاي عربي بلكه برخي از كشورهاي عربي در كنار ما ايستاده‌اند اما فكر نمي‌كنم حمايت از صهيونيست‌ها سودي براي برخي كشورهاي عربي داشته باشد چرا كه اين رژيم فقط زبان زور را مي‌فهمد.
ابواسامه تاكيد كرد: كشورهاي عربي بايد هرگونه مناسباتي را با اين رژيم قطع كنند چرا كه روابط با رژيم صهيونيستي نه تنها سودي ندارد بلكه براي كشورهاي عربي زيانبار هم هست.
وي با اشاره به حمايت‌هاي جمهوري اسلامي ايران از فلسطين گفت: ايران همواره مدافع ملت فلسطيني بوده و از حق آزادي فلسطين دفاع كرده است و ما از كشورهاي حامي فلسطين از جمله ايران، سوريه، قطر، سودان، ليبي و يمن تشكر مي‌كنيم.
وي در خصوص كشور مصر نيز گفت: مصر كشور دوست و همسايه ماست كه پيوندهاي تاريخي و فرهنگي ما را به هم متصل كرده است اما مصر در مقابل غزه مسئوليت دارد و ما انتظار داريم كه برادران مصري به وظايف خود عمل كنند.
ابواسامه در ادامه به ملاحضاتي كه بايد در طرح‌هاي كشورها براي آتش بس غزه صورت گيرد اشاره و تصريح كرد: توقف فوري تجاوز و بمباران‌هاي هوايي رژيم صهونيستي، عقب‌نشيني فوري از تمامي نوار غزه، شكستن تحريم‌ها و باز شدن كليه معابر از جمله گذرگاه رفح براي هميشه، نپذيرفتن آتش‌بس دائمي با رژيم صهيونيست‌ و مخالفت با حضور هر نيروي بين‌المللي از جمله ملاحضات طرح‌ها باشد.
وي در ادامه تاكيد كرد كه هيچ رهبر و مسئول كشور عربي حق ندارد خواسته‌اي را مطرح كند چرا كه اين به معناي بستن دست‌هاي مقاومت است.
وي با بيان اينكه ما نبايد فريب آمريكا و رژيم صهيونيستي را بخوريم، افزود: وعده‌هاي آنها مانند كشتار صبرا و شتيلا دروغ است.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن