تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813038516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتراف رسانه هاي صهيونيستي ؛ درگيري خانه به خانه، اسرائيل را خسته كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: اعتراف رسانه هاي صهيونيستي ؛ درگيري خانه به خانه، اسرائيل را خسته كرده است
با وجود اينكه جنگ غزه به شانزدهمين روز خود رسيده است، ناظران سياسي و كارشناسان نظامي صهيونيستي معتقدند كه در دو

روز گذشته ارتش اسرائيل وارد مرحله بسيار سختي در نبرد با مبارزان فلسطيني شده است، به گونه اي كه اينك نظاميان اسرائيلي به شكار آساني براي گروههاي فلسطيني تبديل شده اند.
به گزارش خبرگزاري قدس از غزه، روزنامه هاي اسرائيلي در گزارشهاي ميداني خود به نقل از افسران اسرائيلي مي نويسند: ارتش پيش بيني نمي كرد «ارتش حماس» اين گونه مقابل آنها ظاهر شوند. هر خانه اي براي اسرائيليها بوي مرگ و انفجار مي دهد. با تسخير هر خانه اي در شمال نوار غزه، نظاميان ارتش مجبورند خود را براي يك نبرد ديگر در خانه اي ديگر آماده كنند. دفاع در نوار غزه موزاييكي است. آنان مجبورند خانه به خانه با فلسطينيها نبرد كنند و اين امر خطرات بسيار بالايي براي ارتش اسرائيل دارد. اول اينكه جنگ برخلاف پيش بيني ارتش به درازا مي كشد و اين امر به اختلاف بين سياستمداران و نظاميان تبديل شده است. نظاميان اسرائيلي به راحتي شكار تك تيراندازان ماهر فلسطيني مي شوند؛ امري كه بر شمار كشته هاي ارتش مي افزايد. نظاميان رفته رفته خسته مي شوند، چون تصرف تك تك خانه ها براي آنها ممكن نيست.

جهاد اسلامي فلسطين: بمب اتم هم مقاومت را از بين نمي برد
دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين با اشاره به تجاوزات هوايي و زميني رژيم صهيونيستي به نوارغزه، خطاب به نظاميان صهيونيست گفت: اگر غزه را با بمب اتمي هم هدف قرار دهيد، هرگز قادر به نابودي مقاومت نخواهيد بود.
به گزارش فارس، «رمضان عبدا... شلح» در گفتگو با شبكه تلويزيوني الجزيره گفت: رژيم صهيونيستي با تجاوز هوايي و زميني به نوارغزه هرگز موفق به نابودي مقاومت نخواهد شد.
وي خطاب به صهيونيستها، دولت آمريكا و حاميان اين رژيم گفت: اگر غزه را با بمب اتمي هم هدف قرار دهيد، قادر به نابودي مقاومت و حماس نخواهيد بود و استفاده از چنين اقدامات وحشيانه و جنون آميزي امنيت و ثبات را براي شما به ارمغان نخواهد آورد.
رمضان شلح ورود نظاميان صهيونيست به نوارغزه را نوعي خودكشي براي اين رژيم دانست و افزود: آنها مي دانند كه ورود به مناطق مسكوني و جنگ خياباني براي آنها نوعي خودكشي است و نتايج آن براي دشمن غيرقابل پيش بيني خواهد بود.

تأكيد حماس بر ادامه مقاومت
رئيس دفتر سياسي جنبش حماس، جنايت غزه را ابزاري براي انتخابات رژيم صهيونيستي دانست و گفت: مقامهاي رژيم صهيونيستي با ايجاد هولوكاست واقعي در غزه، به دنبال نابودي مقاومت هستند.به گزارش خبرگزاري قدس به نقل از شبكه تلويزيوني الجزيره، مشعل شنبه شب در سخناني با بيان اين كه دشمن صهيونيستي به هيچ يك از اهداف خود در حمله به غزه دست نيافته است، گفت: دشمن صهيونيستي در غزه با مقاومتي روبرو خواهد شد كه پيشتر به مانند آن را نديده است.
مشعل همچنين به صهيونيستها گفت: خون فلسطينيها ابزار سياسي و انتخاباتي براي شما شده اند. شما با ارتكاب اين جنايتها عليه كودكان و زنان، عمر رژيم خود را كوتاه كرديد و نسلهاي بعدي خود را نيز نابود كرده ايد.رئيس دفتر سياسي حماس گفت: آتش بس در صورتي پذيرفتني است كه اسرائيل به طور كامل از غزه عقب نشيني كند و تمامي گذرگاه ها را بازگشايي نمايد و محاصره غزه را نيز به طور كامل لغو كند.
مشعل در ادامه با پيشنهاد حضور نيروهاي بين المللي در غزه به شدت مخالفت كرد و آنها را «نيروهاي اشغالگر» دانست.

اشكنازي: اهداف مرحله اول جنگ محقق نشد
هم اينك در بين فرماندهان سياسي، نظامي و امنيتي رژيم صهيونيستي اين پرسش رد و بدل مي شود كه ميزان كارآمدي عمليات نظامي اسرائيل در تحقق اهداف از پيش تعيين شده چه قدر بوده است.
به گزارش خبرگزاري قدس به نقل از پايگاه تحليل امنيتي سوريه، «گابي اشكنازي» رئيس ستاد مشترك ارتش صهيونيستي پس از پايان مرحله اول جنگ غزه در اجتماع نظاميان ارتش اسرائيل درباره ميزان تحقق اهداف اين مرحله گفت: ما هنوز به دستاوردهاي ميداني مورد نظر در نوار غزه دست نيافته ايم.او با اعلام اين مطلب كه هدف ما از اين حمله كاهش آتش موشكي حماس عليه مناطق اسرائيلي، كاهش محبوبيت مردمي حماس، نابودي ساختار زيربنايي مقاومت و تحميل صيغه جديدي از ميزان بازدارنگي بود، افزود: تا رسيدن به اين اهداف، فاصله زيادي داريم.

زخمي شدن 21 نظامي صهيونيست در روز شنبه
منابع صهيونيستي زخمي شدن 21 نظامي اين رژيم در درگيريهاي روز شنبه با مقاومت فلسطين در غزه را تأييد كردند.به گزارش فارس، روزنامه يديعوت آحارونوت نوشت: 14 نظامي اسرائيل كه در جنگ در غزه زخمي شده بودند به بيمارستان «سوروكا» در بئرالسبع منتقل شدند و هفت نظامي ديگر نيز دچار جراحات سطحي شده اند.

هلاكت 43 نظامي صهيونيست از آغاز تجاوز
يكي از اعضاي دفتر سياسي حماس با اشاره به سانسور شديد رسانه اي در پوشش تعداد تلفات و زخمي هاي نظاميان صهيونيستي گفت: از آغاز عمليات زميني اسرائيل تاكنون 43 نظامي اين رژيم به هلاكت رسيده اند.
به گزارش فارس، محمد نزال در گفتگو با روزنامه كويتي الدار، با اشاره به عمليات زميني رژيم صهيونيستي به نوارغزه اعلام كرد: از زمان آغاز اين حملات تاكنون بيش از 43 نظامي صهيونيست به هلاكت رسيده و بيش از 100 نفر ديگر نيز زخمي شده اند.

محل نگهداري موشكهاي «پاترويت» اسرائيل هدف قرارگرفت
بخشي از موشكهاي ضد موشك «پاتريوت» و موشكهاي «حيتس» در پايگاه هوايي «بالماخيم» ارتش صهيونيستي نگهداري مي شود كه روز يكشنبه براي نخستين بار هدف حملات موشكي مبارزان فلسطيني قرار گرفت.
گزارش واحد مركزي خبر به نقل از شبكه تلويزيوني المنار حاكي است، پايگاه نظامي «بالماخيم» پنجاه كيلومتر از غزه فاصله دارد.

پرتاب كفشهاي آتش زده مكزيكيها به سفارت آمريكا
صدها نفر در مكزيك و بوليوي عليه جنايات اسرائيل در غزه، كفشهاي خود را به نشانه اعتراض به آتش كشيدند. به گزارش شبكه خبر به نقل از الجزيره انگليسي، صدها مخالف جنگ با تجمع در برابر سفارت آمريكا در مكزيكوسيتي در حالي كه فرياد مي زدند، حملات اسرائيل در غزه نسل كشي است، كفشهاي خود را آتش زده و به سمت سفارت پرتاب كردند.

استفاده اسرائيل از فضاي مصر براي حمله به غزه
پايگاه اينترنتي شبكه تلويزيوني(سي ان ان) به نقل از گروه خبري خود در رفح اعلام كرد كه جنگنده هاي اف-16 اسرائيلي براي حمله به منطقه مرزي رفح در غزه، از فضاي مصر استفاده كرده اند.
به گزارش ايرنا، گروه خبري شبكه تلويزيوني «سي ان ان» مستقر در منطقه رفح تأكيد كرده اند كه دو جنگنده اف-16 اسرائيلي را شنبه شب در جريان بمباران تونلهاي زيرزميني در مناطق مرزي در فضاي مصر مشاهده كرده اند. به گفته «بنهول»، دو هواپيما با چراغهاي چشمك زن هنگام بمباران اهدافي در جنوب غزه، وارد فضاي مصر شدند.

اوباما در برخورد با حماس مانند بوش رفتار مي كند
در آستانه شايعات مربوط به ديدار باراك اوباما با مقامات حماس، سخنگوي شوراي امنيت اين كشور بر ادامه سياستهاي بوش، رئيس جمهور سابق در منطقه تأكيد كرد.
به گزارش برنا به نقل از اورشليم پست، «بروك اندرسون» در واكنش به يادداشت روز جمعه روزنامه انگليسي گاردين كه پذيرش ديدار با حماس را از سوي اوباما به معني به رسميت شناختن اين گروه اسلامي بيان كرده بود، گفت: رئيس جمهور جديد آمريكا نيز مثل بوش عمل خواهد كرد. وي افزود: سياستهاي آمريكا در برخورد با حماس تغيير نكرده است.

4580 آخرين آمار شهدا و زخمي ها
در شانزدهمين روز حملات رژيم صهيونيستي به نوارغزه، ديروز تعداد شهدا به 880 تن و تعداد زخميها به 3700 تن افزايش يافت.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن