تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره برداري از چند خط توليد جديد خودرو ، امسال


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: بهره برداري از چند خط توليد جديد خودرو ، امسال
وزير صنايع و معادن از رشد توليد خودرو درسال جاري خبر داد و گفت : تا پايان سال چند خط توليد جديد خودرو بهره برداري خواهد شد.
وزير صنايع و معادن از رشد توليد خودرو درسال جاري خبر داد و گفت : تا پايان سال چند خط توليد جديد خودرو بهره برداري خواهد شد.
اكبر محرابيان امروز درمراسم بهره برداري از طرح هاي جديد گروه صنعتي سايپا ،با اشاره به بحران مالي جهاني و تاثير آن برخوردوسازان دنيا گفت :اين بحران بر صنعت ما كمترين تاثير را داشته است كه جاي افتخار دارد.
وي با بيان اينكه تنوع توليد خودرو نشانه توانمندي صنايع داخلي است، گفت :درحالي كه برخي خودروسازان خارجي امسال تا 45 درصد كاهش توليد داشته اند ، رشد توليد خودرو درايران از 5 درصد هم فراتر مي رود.
محرابيان درادامه تاكيد كرد :ارتقاي كمي و كيفي خدمات پس از فروش هم بايد اولويت خودروسازان باشد.
وي با بيان اينكه توجه به خواسته هاي مردم از رويكردهاي مهم دولت نهم است گفت :خدمات دهنده نبايد با رفتار اشتباه خود همه هزينه هاي خودروسازان را بي تاثير كند.
وزير صنايع و معادن افزود :برخي موسسه هاي خدمات دهنده به جاي توجه به خواست اصلي مشتريان ، برخي اقدامات مانند پذيرايي و رفاه مشتري را فراهم كرده اند، درحالي كه خواسته انها كار كيفي است.
محرابيان خاطرنشان كرد : خودروسازان بايد مردم را كاملا به حقوقشان آشنا و حقوق مشتري را رعايت كنند.
در اين مراسم از سه طرح جديد گروه صنعتي سايپا شامل معرفي نسل دوم كارت خدمات خوردو گروه سايپا ،آغاز فروش اينترنتي محصولات سايپا ديزل و زامياد و همچنين كشنده جديد FH440 بهره برداري شد.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن