تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813344294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
دستگيري جاعل شناسنامه

كرج- ايرنا: يك جاعل شناسنامه و مدارك شخصي در نظرآباد دستگير شد. اين فرد به هويت ح-ن اقدام به جعل شناسنامه، كارت پايان خدمت مدارك تحصيلي و چك پول در غرب استان تهران بويژه كرج مي كرد. از مخفي گاه اين شخص در نظرآباد تعدادي اسناد جعلي كشف شد.

كلاهبرداري با عنوان مامور قلابي

رشت- خبرنگار كيهان: فردي به نام مقصود كه با معرفي خود به عنوان بازرس ويژه دادگستري، مامور اطلاعات و نيروي انتظامي و قضايي اقدام به اغفال مردم رشت و كلاهبرداري و اخاذي از آنها مي كرد دستگير شد.

در بازرسي از منزل نامبرده چندين جلد شناسنامه، سند منزل و زمين، سربرگ و اوراق بازجويي قضايي، چندين برگ قولنامه زمين و املاك كه بصورت كلاهبرداري معامله شده بود به همراه دهها مدارك محرمانه ديگر كشف شد. متهم سوابق متعددي در زمينه كلاهبرداري، جعل عنوان حمل سلاح غيرمجاز و رابطه نامشروع دارد.

آتش سوزي در انبار ضايعات

زنجان- خبرنگار كيهان: در پي يك فقره آتش سوزي در زنجان 200 تن پلاستيك مستعمل و 30 كارتن طعمه حريق شد. اين آتش سوزي در انبار ضايعات در روستاي حسين آباد بر اثر اتصالات برق دستگاه خشك كن روي داد و 200 ميليون ريال خسارت وارد كرد.

مرگ خاموش دختربچه

شهركرد- خبرنگار كيهان: بر اثر نقص فني آبگرمكن، مادر جوان به همراه دختر 10 ساله اش در حمام منزل در شهركرد دچار گازگرفتگي و مسموميت شديد شدند.

دختر خانواده به علت شدت مسموميت جان سپرد اما مادر وي به بيمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

كاسب موادفروش

خرم آباد- خبرنگار كيهان: فردي كه به بهانه تعويض روغن و آپاراتي، اقدام به فروش مواد مخدر در پلدختر مي كرد دستگير شد. در بازرسي از مغازه اين فرد كه ع-م نام دارد مقاديري مواد مخدر كشف شد.

شيرفروشان متخلف

41 عامل متخلف فروش شير يارانه اي در خرم آباد به تعزيرات حكومتي معرفي شدند.

همچنين در بازرسي از يك كارخانه توليد شير يارانه اي در اين شهر مقدار 4100 عدد بطري دوغ بدون تاريخ كشف شد. علاوه بر اين مقدار 3300 كيلوگرم سبوس گندم كه خارج از شبكه عرضه شده بود در خرم آباد كشف شد.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 459]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن