تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805455392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هرم سه گانه سايپا به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: هرم سه گانه سايپا به بهره برداري رسيد
طي مراسمي با حضور وزير صنايع و معاون، رئيس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، مدير عامل بانك ملت، مدير عامل و اعضا هيئت مديره سايپا، جمعي از نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش سراسر كشور خودرو معرفي نسل جديد خودرو كشنده FH440 سايپا ديزل رونمايي و فروش اينترنتي شركت زامياد و سايپا ديزل آغاز شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران علي اكبر محرابيان وزير صنايع و معادن در اين مراسم با تقدير از گروه خودورسازي سايپا به دليل توفيقات حاصل شده در امر توليد، فروش و خدمات پس از فروش در سال جاري گفت: با توجه به توليد خودروهاي جديد و افزايش تيراژ توليد ناگزير به ارائه برنامه هاي متنوع و جديد در امر فروش و خدمات پس از فروش هستيم.

وي با اشاره به بحران اقتصادي و ركود در كشورهاي غربي افزود: به واسطه توليد علم و دانش در كشور وابسته نبودن به كشورهاي غربي صنعت يا متحمل آسيب نشده است.

وزير صنايع و معادن رشد 12 درصدي توليد را نشانه اي براي تحقق شعار شكوفايي و نوآوري دانست و تصريح كرد: توليد امروز ما چه در صنعت خودرو قابل قياس با توليد ابتداي سال نيست و بطور حتم در ماه هاي پاياني تا افتتاح چند خط توليد به اين تيراژ افزوده مي شود.

محرابيان با بيان اينكه 30 درصد مطلوبيت خودرو در كشور وابسته به خدمات پس از فروش است گفت: با افزايش تيراژ توليد ضريب مطلوبيت افزايش مي يابد.

وي اهداف دولت نهم را هم سو با فعاليت هاي بخش صنعت به ويژه خودرو دانست و ادامه داد: ايجاد امكانات در زمينه خدمات و توجه ويژه به امر خدمات پس از فروش در شركت هاي خودروسازي به منظور دستيابي به اهداف دولت نهم محقق شده است.

همچنين در اين مراسم مهرداد بذرپاش مدير عامل سايپا ارائه كارت خدمات خودرو را سومين گام به منظور ارائه خدمات پس از فروش دانست و گفت: بايد زير ساخت هاي خدمات پس از فروش و فروش اينترنتي توسعه يابد.

وي با اشاره به معرفي 60 نمايندگي در سال جاري تصريح كرد: اين افزايش به منظور توسعه كمي صورت گرفته تا دسترسي مشتريان در نقاط مختلف جغرافيايي كشور به نمايندگي ها آسان باشد.

مدير عامل سايپا كارت خودرو را همچون پرونده پزشكي خودرو دانست و ادامه داد: با ارائه اين كارت تمامي سوابق آن مشخص م شود كه اين شناسايي براي نمايندگي به منظور تغييرات قطعه اي خاص در آينده موثر است.

بذر پاش با اشاره به افزايش 20 درصدي توليد گفت: اين گونه اقدامات براي افزايش تيراژ توليد خودرو امري لازم الاجرا است.

وي از اضافه شدن دو شركت تابعه سايپا ديزل و زامياد به فروش اينترنتي گروه سايپا گفت: با توجه به تنوع محصولات در گروه سايپا نوع فروش اينترنتي از اهميت خاصي برخوردار است.

مدير عامل سايپا از توليد مشترك ايران خودرو و سايپا در توليد اتوبوس ملي و كاميون خبر داد و تصريح كرد: در آينده نزديك تكميل سبد خودروهاي سنگين در گروه سايپا با سرمايه گذاري مشترك با اين دو شركت به همين منوال پيش خواهد رفت.

بذر پاش گفت: توليد مشترك خودروي تجاري تا دو سال آينده انجام خواهد گرفت.

احمد قلعه باني رئيس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در اين مراسم خدمات پس از فروش را از مهمترين فعاليت خودروسازان دانست و گفت: خودروسازي سهم بيشتري در بازار خواهد داشت كه بتواند خدمات بهتري را در زمينه خدمات پس از فروش ارائه كند.

وي با اشاره به كارت خدمات خودور گفت: اجرا شدن در ناحيه هاي جديد و تداوم فعاليت ها و اصلاحات بعدي در زمينه خدمات پس از فروش فرصتي است كه دولت مجلس و وزارت صنايع و معادن از آن حمايت مي كنند.

قلعه باني با اشاره به تاكيد وزير صنايع و معادن در امر فروش كامل اينترنتي تصريح كرد: توسعه الكترونيكي فروش در سطح جامعه از مهمترين اهداف وزارت صنايع است كه سايپا در اين امر پيشگام بوده است.

رئيس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران به معرفي خودروهاي جديد اشاره كرد و گفت: همچنين با اين مراسم حسين عموزاده مدير عامل خدمات پس از فروش سايپا نيز گفت: 900 هزار خودرو در دوران گارانتي داريم كه در بيش از 2 هزار و 300 نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش آماده ارائه خدمات هستند.

وي تصريح كرد: 50 هزار ميليارد ريال براي 5/3 ميليون خودروي در حال حركت سايپا با سرمايه گذاري بخش خصوصي خدمات پس از فروش داريم حسين عموزاده با اشاره به افتتاح 30 نمايندگي طي 6 ماهه اول افزود: 30 نمايندگي ديگر در شش ماهه افتتاح مي شود.

مدير عامل خدمات پس از فروش ادامه داد: با ارائه تسهيلات بانك سپه، 28 ميليارد تومان براي توسعه در مراكزي كه با كمبود نمايندگي مواجه هستيم تخصيص خواهيم داد.

وي گفت: به زودي مركز آموزش سايپا به عنوان مركز آموزش منطقه اي گروه پژو سيتروئن در ايران خواهد بود.

مدير عامل خدمات پس از فروش سايپا از دوره ديپلم خدمات پس ازفروش در آموزش و پژوهش خبر داد و گفت: با همكاري دانشگاه ها طرح هاي مختلفي از آموزش هاي الكترونيكي را براي نمايندگي هاي خود خواهيم داشت.

عموزاده كسب بازار را منوط به ارائه خدمات مناسب پس از فروش دانست و ادامه داد: كارت خدمات خودرو در ابتدا با زانتيا و ريو آغاز شد كه با همكاري بانك ملت در ادامه فروش اينترنتي انجام گرفت.

وي تصريح كرد: امكان انتخاب مشتري گسترش فعاليت نمايندگي هاي خدمات پس از فروش حذف صفرهاي خدمات رساني تسهيل در امور پرداختي مشتري از جمله عوامل ارائه كارت جديد خدمات است.

در اين مراسم علي ملك مدير عامل سايپا ديزل نيز با معرفي اين شركت گفت: در اين شركت ظرفيت توليد 25 هزار دستگاه انواع خودرو تجاري سنگين را در سال دارد.

وي با بيان اينكه اين شركت بعنوان صادر كننده نمونه انتخاب شده و رتبه نخست خدمات پس از فروش را كسب كرده است افزود: افزايش 345 درصدي توليدي، 290 درصدي سهم بازار 250 درصدي كيفيت، اخذ استانداردهاي ايزو از جمله دستاوردهاي اين شركت در سال جاري بوده است.

ملك با بيان اينكه 39 محصول در سبد توليداتي اين شركت قرار دارد تصريح كرد: در سال جاري هر ماه يك خودرو جديد رونمايي و به بازار معرفي شد وي با اشاره به خودروي جديد FH440 گفت: اين خودرو با فاصله زماني سه ماه از توليد آن در اروپا توسط اين شركت رونمايي مي شود.

مدير عامل سايپا ديزل با اشاره به وجود تعداد زيادي خودروي فرسوده از مسولان خواست تا با تخصيص بودجه و همچنين ايجاد خط اعتباري مشترك بين سه خودرو ساز ايران خودرو ديزل، سايپا ديزل، زامياد بتوان براي سال آينده حداقل 10 هزار دستگاه خودروي فرسوده سنگين را جايگزين كرد.

گفتني است، در پايان مراسم كاميون FH4400 رونمايي و فروش اينترنتي زامياد و سايپا ديزل و همچنين آغاز بهره گيري از نسل دوم كارت خدمات خودرو توسط وزير صنايع و معادن افتتاح شد./ب/
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن