تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816743166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجوز ايجاد باغ مادري زيتون در مازندران اخذ شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مجوز ايجاد باغ مادري زيتون در مازندران اخذ شد
ساري - خبرگزاري مهر: سرپرست جهاد دانشگاهي واحد مازندران گفت: مجوز ايجاد باغ مادري زيتون در مازندران از وزارت جهاد كشاورزي اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد احمد قاسمي امروز شنبه در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري مازندران در استانداري افزود: كاشت 20 نوع زيتون، احياي گياه سرخدار به عنوان اولين گياه ضد سرطان ، كاشت 25 هزار نهال درخت دارويي از ديگر فعاليت هاي جهاد در بخش گياهان دارويي است .

وي سرمايه مورد نياز براي اجراي اين طرح را يك ميليارد ريال با اشتغال زايي براي 50 نفر عنوان كرد .

سرپرست جهاد دانشگاهي مازندران با اشاره به برنامه ريزي اجراي عمليات اصلاح نهال توت فرنگي اصلاح برنج و اصلاح مركبات در زمين هاي چپكرود ، زاغمرز ، بهشهر و بابل ادامه داد : با اجراي اين طرح جهاد دانشگاهي استان يكي از بزرگترين توليدكنندگان نهال اصلاح شده در سطح كشور خواهد بود كه توانايي توليد و عرضه 10 ميليون نهال در سال را خواهد داشت .

قاسمي يادآور شد : سرمايه مورد نياز براي اين طرح يك ميليارد ريال بوده و 200 نفر نيز اشتغال زايي دارد.

وي با اشاره به اينكه كشور سالانه نيازمند 56 ميليون قطعه ماهي زينتي است، گفت: تاكنون اين نياز با واردات از سنگاپور و تايلند انجام مي شد كه با عملياتي شدن باروي ماهيان زينتي در جهاد دانشگاهي مازندران توانايي باروري كامل 30 نوع ماهي سردآبي و غير اقيانوسي وجود دارد.

قاسمي تصريح كرد: مازندران قادر است نياز كشور در بخش ماهيان زينتي را به طور كامل تأمين كند.

وي با بيان اينكه مجوز اوليه براي اولين مركز رشد IT و ICT گرفته شده افزود : اين مركز به زودي در مازندران افتتاح مي شود كه محل جذب بسياري از نخبه هاي استان خواهد بود .

قاسمي سرمايه مورد نياز براي اجراي اين طرح را دو ميليارد ريال با اشتغال زايي 100 نفر عنوان كرد.

سرپرست جهاد دانشگاهي مازندران با اشاره به مركز افكارسنجي دانشجويان ايران ادامه داد: ايسپا بخش مهمي است كه به عنوان عامل اصلي بازاريابي و توليد ، مود غفلت واقع شده است.

قاسمي افزود: از سال گذشته 49 مورد افكارسنجي براي واحدهاي توليدي انجام شد.

وي با اشاره به ايجاد سازمان همياري اشتغال در مازندران گفت: تدوين دوره هاي تخصصي (زبان كارآفريني ، كشاورزي ، آبزي پروري ، ماهيان زينتي گياهان دارويي)، دوره هاي تربيت مربي ، دوره كارآفريني از فعاليتها اين مركز است كه توسعه آن نيازمند 300 ميليون ريال با اشتغال زايي 10 نفر خواهد بود.

وي با اشاره به تبليغ و ترويج فرهنگ و هنر اسلامي، برنامه ريزي فرهنگي، تربيتي، انجام تحقيقات توسعه اي و كاربردي، ارائه خدمات علمي و فني در زمينه هاي مختلف مورد نياز جامعه به عنوان وظايف كلي جهاد دانشگاهي افزود: حمايت ، تشويق و جذب دانشجويان و پژوهشگران جوان و مستعد، اجراي دوره هاي رسمي آموزشهاي علمي كاربردي مطابق ضوابط و مقررات آموزش عالي كشور و مشاركت در ايجاد زمينه هاي مناسب براي اشتغال بيشتر فارغ التحصيلان دانشگاهي از ديگر وظايف اين نهاد محسوب مي شود.

قاسمي از توسعه و تجهيز مراكز آموزشي، ايجاد ، توسعه و مراكز پژوهشي ، قطبيت در بخش كشاورزي و گردشگري به عنوان خط مشي هاي جهاد دانشگاهي ياد كرد و ادامه داد: توسعه فن آوري اطلاعات و ايجاد مركز رشد ، توسعه فعاليتهاي فرهنگي پژوهش محور و توسعه فعاليت هاي كارآفريني با محوريت توليد ابزارهاي آموزش كارآفريني از ديگر موارد به شمار مي آيد.

وي در خصوص فعاليت هاي پژوهشي جهاد دانشگاهي مازندران گفت: ايجاد مركز خدمات تخصصي گياهان دارويي، مركز تخصصي آبزي پروري و مركز تخصصي فناوري اطلاعات از فعاليت هاي جهاد در بخش پژوهش است.

سرپرست جهاد دانشگاهي مازندران با اشاره به برنامه ريزي اجراي عمليات اصلاح نهال توت فرنگي اصلاح برنج و اصلاح مركبات در استان گفت: با اجراي اين طرح جهاد دانشگاهي استان يكي از بزرگترين توليدكنندگان نهال اصلاح شده در سطح كشور خواهد بود كه توانايي توليد و عرضه 10 ميليون نهال در سال را خواهد داشت
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن