تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818899443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك هزار كلاس درس در استان مركزي نيازمند تخريب و بازسازي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك هزار كلاس درس در استان مركزي نيازمند تخريب و بازسازي است
اراك - خبرگزاري مهر: مدير كل نوسازي مدارس استان مركزي گفت: يك هزار و 387 كلاس درس در استان مركزي نيازمند تخريب و بازسازي است كه از اين تعداد تاكنون 717 كلاس درس در استان مركزي تخريب و بازسازي شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در اراك، محمد صادق قائمي ظهر امروز در چهاردهمين جلسه شواري برنامه ريزي و توسعه استان در اراك با اشاره به اينكه اعتبارات مورد نياز اين كلاس ها از طريق اعتبارات ملي تامين مي شود، افزود: همچنين از ابتداي امسال تاكنون، 40 طرح مدرسه سازي در قالب 191 كلاس درس با زيربناي 44 هزار و 320 متر مربع به سازمان آموزش و پرورش استان مركزي تحويل داده شده است.

وي عنوان كرد: 153 پروژه از محل اعتبارات استاني، 18 پروژه مشاركتي در قالب 118 كلاس درس، 9 پروژه از طريق منابع مردمي در قالب 82 كلاس درس، پنج پروژه از طريق اعتبارات ملي، 137 پروژه بازسازي و تخريب و پنج پروژه مقاوم سازي از طريق حساب صندوق ذخيره ارزي در اين استان با مجموع يك هزار و 56 كلاس درس در دست اجرا اين اداره كل است.

وي گفت: نسبت تعداد طرح هاي در دست اجراي امسال نوسازي مدارس نسبت به سال 84، معادل 33 درصد و نسبت تعداد كلاسهاي در دست اجراي اين نهاد نسبت به سال 84، 6/128 درصد افزايش داشته است.

وي با اشاره به اينكه 58 سالن ورزشي در مدارس اين استان ايجاد شده گفت: سرانه ورزشي هر دانش آموز از 28صدم متر مربع به 54 صدم متر مربع افزايش يافته است.

قائمي خاطر نشان كرد: از ابتداي برنامه چهارم توسعه تاكنون، 756 كلاس درس با زيربناي 133 هزار و 354 متر مربع تحويل آموزش و پرورش اين استان شده است.

وي ساخت و ساز فضاهاي آموزشي بر اساس سرانه جديد، افزايش و ارتقاء مشاركتهاي مردمي و گسترش مجامع خيرين را از جمله اقدامات انجام شده در راستاي تحقق اهداف كيفي و كمي اين برنامه عنوان كرد و گفت: توسعه، بهبود و به كارگيري فن آوريهاي جديد در ساخت و تجهيز مدارس و سرمايه گذاري براي توسعه فضاهاي مجازي آموزشي، افزايش و ارتقاء مشاركتهاي مادي و تقويت بخش غير دولتي در فعاليتهاي آموزشي از جمله اقدامات اولويت دار براي رفع مشكلات و دستيابي به اهداف كمي و كيفي اين برنامه است.

وي از جمله مشكلات اين نهاد را محدوديت منابع اعتباري، بالا بودن نياز به فضاهاي آموزشي، كمبود شديد اعتبارات عمراني براي اجراي به موقع طرح ها و وجود مطالبات قابل توجه در طرحهاي تحويلي دانست.
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن