تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815741967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تغييرات پرسپوليس پيش از تعطيلات به وقوع پيوست دوباره انصاري فرد ، دوباره بوناچيچ


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تغييرات پرسپوليس پيش از تعطيلات به وقوع پيوست دوباره انصاري فرد ، دوباره بوناچيچ
داريوش مصطفوي مي دانست اين آخرين جلسه هيات مديره است كه در آن شركت مي كند. هر چند اعضاي هيات مديره در اين جلسه با اصرار مصطفوي براي استعفا روبه رو بودند اما نظر مثبتي هم با ادامه كار او نداشتند و پيش از اين چهار گزينه (محمدحسن و محمدعباس انصاري فرد، اكبر غمخوار و امير عابديني) را به عنوان نامزدهاي مديرعاملي باشگاه پرسپوليس انتخاب كرده بودند.

عباس انصاري فرد نه با پنج راي مثبت بلكه با سه راي مثبت و دو راي منفي به عنوان مديرعامل جديد باشگاه قرمزپوشان انتخاب شد. شايد دو راي منفي (دو فرد مخالف) بعدها براي او مشكل ساز و حاشيه ساز شود.

داريوش مصطفوي؛ با رفتن من، بازيكنان به پول شان مي رسند

رفتن از پرسپوليس براي داريوش مصطفوي سخت بود اما او فقط از يك بابت خوشحال است كه ديگر در ورزشگاه آزادي پس از بردها و باخت ها عليه او شعار نمي دهند.

داريوش مصطفوي- مديرعامل مستعفي باشگاه پرسپوليس- در خصوص استعفاي خود مي گويد؛ «در شش ماه گذشته روزهاي سختي را سپري كردم، دوست ندارم دليلي بياورم كه كارهايم را توجيه كنم. مديريت من مشكلي نداشت و فقط به خاطر آسايش و آرامش پرسپوليس استعفا دادم. من به خاطر حل مشكل بازيكنان كه يك ماه پيش بايد آن را برطرف مي كردم و قسط دوم را به بازيكنان مي دادم استعفا دادم، به هر دري كه زدم منابع مالي به دستم نيامد.»

با برآورد هزينه هايي كه باشگاه پرسپوليس تا پايان فصل حساب كرده است اين باشگاه نيازمند يك ميليارد و ششصد ميليون تومان است. پس از مشخص شدن اين رقم هدايتي اين هزينه را تقبل كرد اما به شرط آنكه مصطفوي ديگر مديرعامل باشگاه نباشد. مصطفوي با توجه به موضع گيري متفاوتي كه از اظهارات هدايتي دارد، مي گويد؛ «هيچ اصراري به رفتن از باشگاه پرسپوليس نداشتم و با پشتوانه تجربيات مديريتي ام در امر ورزش و فوتبال در حال اداره كردن باشگاه بودم اما دست و پايم در باشگاه بسته بود و تنگناي شديد مالي منجر به ترك پرسپوليس شد.»

مديرعامل مستعفي باشگاه پرسپوليس اعتقاد دارد اختلاف سليقه در همه جاي دنيا وجود دارد اما اختلاف سليقه در باشگاه پرسپوليس فني نيست و دخالت برخي افراد موجب مي شود كارها آن گونه كه بايد پيش نرود. مصطفوي به سيستم هاي مديريتي نادرست كشور اشاره مي كند و مي گويد؛ «سيستم مديريتي كه در داخل مملكت ما باشگاه ها را اداره مي كند از نظر فوتبالي سيستم مديريتي قوي نيست. ممكن است سياسيون بيايند و كارها را بگيرند و كار كنند ولي در آن هيات رئيسه كه من بودم نمي توانم به شما بگويم افراد فوتبالي قوي بودند. من از فدراسيون فوتبال گله دارم چرا جوان هايي مثل پيرواني، قلعه نويي يا افرادي مثل اينها را به كشورهاي خارج مي فرستند، اما به دوره هاي مربيگري طولاني مدت نمي فرستند. آن چيزي را كه مربيان ما مي دانند از خودشان مي دانند. اگر ما هم نباشيم ممكن است همين فوتبالي كه شما داريد اين هم وجود نداشته باشد.»او اميدوار است مسوولان بلندپايه مملكت به اين نتيجه برسند كه با كمك هاي مالي به فوتبال و عدم دخالت افراد سياسي در داخل فوتبال اجازه بدهند فوتبالي ها درايت خودشان را به اثبات برسانند. مصطفوي بر اين باور است كه يك حمله سنگين به او و قطبي وارد شده است و عده يي دوست نداشتند داريوش مصطفوي و قطبي در فوتبال ثابت باقي بمانند. او درخصوص قرارداد هزينه هاي قطبي مي گويد؛ «قطبي وقتي وارد ايران شد مربي گمنامي بود و يك هزينه خاص خود را دريافت كرد اما وقتي معروف شد و تيمش را قهرمان كرد قراردادش چيز ديگري بود اما كل پولي كه به قطبي داديم چيزي حدود 700 ميليون تومان بود و اكثر مربيان ما در داخل مملكت هم همين حدود هزينه را دارند. قرارداد قطبي نه هزينه يي نجومي بود و نه بزرگ.»

انصاري فرد؛ نه براي تغيير بلكه براي خدمت آمدم

عباس انصاري فرد خوشحال است كه پس از سال ها دوباره به تيم پرسپوليس بازگشته است. هر چند كه او كار سختي پيش رو دارد اما از انگيزه بالايي برخوردار است.انصاري فرد- مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس- پيرامون حضور دوباره اش در باشگاه سرخپوشان مي گويد؛ «به هيچ وجه دنبال مديريت در باشگاه پرسپوليس نبوده ام و تنها اين تكليفي بود كه ديگران بر گردن من گذاشتند. در اين شرايط وقتي پيشنهادي از سوي برخي دوستان مطرح شد من هم شرايط را سنجيدم و احساس كردم در اين مقطع حساس بايد به پرسپوليس آمده و به اين تيم خدمت كنم.»

محمدعباس انصاري فرد از سال 1368 تا 1372 مديرعامل باشگاه پرسپوليس بوده است و زمان كوتاهي هم در سال 1380 مديرعامل اين باشگاه بود. او مي خواهد از تجربيات مثبت و منفي آن زمان در مقطع فعلي به نحو احسن استفاده كند و باشگاه را به سوي پيشرفت هدايت كند. مديرعامل جديد معتقد است نگاهش به پرسپوليس مقطعي نيست و بسيار عميق تر و گسترده تر به اين تيم فكر مي كند و ابتدا مي خواهد حاشيه ها را از بين ببرد و شرايط روحي و رواني بازيكنان را سر و سامان دهد.مديرعامل اسبق و كنوني پرسپوليس از تغييرات احتمالي كادر فني اين تيم خبر مي دهد؛ «من ابتدا بايد با اعضاي كادر فني و همچنين بازيكنان جلسه و مذاكراتي انجام دهم و پس از در نظر گرفتن نظرهاي همه بهترين تصميم را مي گيرم. در اين شرايط بايد بگويم انجام هيچ تغيير و تحولي در كادر فني پرسپوليس بعيد نيست و حتي اين را كه مي گويند سرمربي خارجي قرار است براي اين تيم بيايد هم رد نمي كنم.» انصاري فرد درباره ضرب الاجل باشگاه پرسپوليس به پيرواني مي گويد هيچ وقت اين كار را نكرده است و اگر قرار باشد تغييراتي انجام شود آن را با اعضاي هيات مديره در ميان مي گذارد و نتيجه اش را اعلام مي كند و معتقد است نيازي به ضرب الاجل، فرصت يا اولتيماتوم نيست.مديرعامل باشگاه پرسپوليس در دوره قبلي حضورش در باشگاه با مشكلات مالي بسياري مواجه شده بود و حتي كارش به مراجع قانوني كشيده شد. او در خصوص احتمال وجود تبعات مالي دوره قبلي و حضورش در دوره جديد مي گويد؛ «شكر خدا در اين مدت توانسته ام با كمك دوستان و تلاش خودم مشكلات مالي گذشته را برطرف كنم و اميدوارم اين بار خاطرات تلخ گذشته تكرار نشود.»

او در دوره هاي قبل آرزو داشته است فردي مثل هدايتي در باشگاه پرسپوليس وجود داشت تا مي توانست با پشتوانه مالي او امورات پرسپوليس را بدون دغدغه پيش ببرد. اكنون اميدوار است با كمك هدايتي باشگاه پرسپوليس را به سرانجام برساند.

انصاري فرد در خصوص قرعه كشي ليگ قهرمانان آسيا مي گويد؛ «بهترين بازيكنان ايران را داريم و شايد بسياري از آنها به قول بعضي ها كهكشاني باشند. براي ما قرعه كشي آسان معني ندارد. ما بايد با تمام تيم ها در آسيا چه در مرحله اول و چه دوم بازي كنيم، پس اگر بخواهيم قهرمان شويم خود را بايد طوري آماده كنيم كه تمام بازي ها را فينال ببينيم.»

بوناچيچ از ايران تا امارات، از امارات تا ايران

لوكا بوناچيچ پس از آنكه تيم سپاهان را نايب قهرمان آسيا كرد، مدتي براي تعطيلات به امارات رفت و پس از آنكه از سوي باشگاه النصر پيشنهاد سرمربيگري گرفت ديگر به تيم سپاهان و ايران بازنگشت. هرچند مدتي بعد به علت كسب نتايج ضعيف در مسابقات ليگ برتر، باشگاه هاي امارات با او قطع همكاري كردند.با آمدن مديرعامل جديد به باشگاه پرسپوليس و تغييرات احتمالي كادر فني اين تيم بسياري معتقدند بوناچيچ به عنوان سرمربي قرمزپوشان به ايران خواهد آمد.

هرچند حسين هدايتي و محمدعباس انصاري فرد جذب سرمربي خارجي را تكذيب مي كنند اما افشين پيرواني مي گويد؛ «مشكل هواداران و جو ورزشگاه آزادي با مربي داخلي حل نمي شود. اگر بخواهيم اين مشكل حل شود بايد يك سرمربي خارجي خوب و بزرگ بياوريم. شايد من هم در جاي خود بمانم ولي تنها راه حل اين مشكل سرمربي خارجي است. اگر مربي داخلي چند پيروزي به دست بياورد ولي حتي يك بار پيروز نشود باز هم عليه او روي سكوها شعار خواهند داد.» از آنجايي كه همه اتفاقات فوتبالي كشور ما با كمترين احتمال به وقوع مي پيوندد، احتمال آوردن بوناچيچ هيچ بعيد نيست.
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن