تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817401186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لوكا، برانكو و گونش، گزينه‌هاي نيمكت پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: لوكا، برانكو و گونش، گزينه‌هاي نيمكت پرسپوليس
فوتبال- گروه ورزشي:
جدايي داريوش مصطفوي از باشگاه پرسپوليس شوكه‌كننده‌ نبود.

همان‌طور كه او طي مدت حضور چند ماهه‌اش به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس چندان مورد حمايت هواداران هم نبود. مصاحبه‌هاي پي‌درپي مصطفوي كه اتفاقا با موضع‌گيري‌هاي مختلف همراه شده بود در كنار نتايج ضعيف پرسپوليس بالاخره به تغيير و تحولات اساسي در باشگاه منجر شد.

مصطفوي كه چندي پيش در برنامه 90در واكنش به شايعه استعفايش با لبخند گفت: «با يك امضا آمده‌ام و با يك امضا هم مي‌روم.» عملا نتوانست بحران پرسپوليس را حل كند. گويا اختلافات وي با رئيس هيات‌مديره نيز روي تداوم بحران پرسپوليس
كم تاثير نبود. هيات‌مديره در تعطيلات هفته گذشته درخصوص بحث استعفاي مصطفوي به توافق رسيد تا در نهايت خواسته هدايتي برآورده شود.

حسين هدايتي رئيس هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس اعلام كرده بود كه داريوش مصطفوي مديرعامل سابق اين باشگاه در تاريخ هشت دي ماه گذشته از سمت خود استعفا داد اما، زماني كه هيات مديره اين استعفا را نپذيرفت، وي مجددا به اين كار اصرار ورزيد تا در نهايت استعفاي مصطفوي پذيرفته شود اما مصطفوي برخلاف ساير اعضاي هيات‌مديره اعتقاد دارد كه دليل اصلي رفتن وي مخالفت حسين هدايتي با مدير‌عاملي‌اش بوده.

بازگشت انصاري‌فرد به پرسپوليس

اين براي سومين بار است كه عباس انصاري‌فرد عنوان مديرعاملي باشگاه پرسپوليس را به دست مي‌آورد. او پيش از اين در دو مقطع ديگر نيز مديرعاملي اين باشگاه را تجربه كرده است.

از سال 68 تا 72 و در سال 80 پرسپوليس طي دوره مديريتي وي البته به سه افتخار آسيايي نيز دست پيدا كرده است. عباس انصاري‌فرد براي انتخاب شدن به اين سمت از عابديني، محمد حسن انصاري فرد و غمخوار پيشي گرفت. وي دوشنبه هفته گذشته جانشين مصطفوي شد. انصاري‌فرد در اين خصوص گفته است: «به هيچ وجه دنبال مديريت در پرسپوليس نبودم و تنها اين تكليفي بود كه ديگران برگردن من گذاشتند.»

انصاري‌فرد درباره تغييرات احتمالي كادرفني تيم پرسپوليس گفت: «اين مسئله مستلزم اين است كه من با اعضاي كادر فني و همچنين بازيكنان جلسه و مذاكراتي را داشته باشم و صحبت‌هاي آنها را نيز بشنوم و پس از در نظر گرفتن نقطه نظرات همه آنها بهترين تصميم را بگيرم. در اين شرايط بايد بگويم انجام هيچ تغيير و تحولي در كادرفني پرسپوليس بعيد نيست و حتي اينكه مي‌گويند سرمربي خارجي قرار است براي اين تيم بيايد را هم رد نمي‌كنم.»

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا شما قرار است پس از امضاي حكم‌تان از سوي علي‌آبادي در اين باشگاه شروع به كار كنيد، گفت: «هيات‌مديره مصوبه خود را در اين زمينه تنظيم كرده است و نامه‌اي نيز پيرامون حكم مديريت من به رياست مجمع باشگاه فرستاده. من در پرسپوليس كارم را شروع كرده‌ام و فكر نمي‌كنم مشكل خاصي در زمينه امضاي حكم از سوي علي‌آبادي و يا شروع كار از آن موقع وجود داشته باشد.»

گزينه‌هاي سرمربيگري

افشين پيرواني در واكنش به شايعه بركناي‌اش از سرمربيگري پرسپوليس مي‌گويد:‌ «هنوز هيچ چيز معلوم نيست. شايد كادر جديد مديريتي علاقه‌مند باشد با من ادامه دهد. در اين صورت باز هم به پرسپوليس كمك خواهم كرد اما اگر تمايلي به ادامه همكاري نداشته باشند به نظر من اين پرسپوليس را فقط يك مربي بزرگ خارجي مي‌تواند نجات دهد.»

با تغييرات مديريتي در پرسپوليس، تغيير كادرفني چندان دور از ذهن به نظر نمي‌رسد، همانطور كه انصاري‌فرد هم اين موضوع را رد نكرده است. لوكابوناچيچ، برانكو ايوانكوويچ و شنول گونش، 3 گزينه خارجي هستند كه براي نشستن روي نيمكت پرسپوليس از آنها نام برده مي‌شود. برانكو پس از جدايي از ديناموزاگرب، مدتي است بدون تيم است و شانس زيادي براي هدايت تيم پرسپوليس دارد. لوكا بوناچيچ هم كه كارنامه خوبي در فوتبال كشور دارد چند روز پيش به صورت توافقي از باشگاه النصر امارات جدا شد و شايد از اصلي‌ترين گزينه‌هاي هدايت سرخپوشان باشد.

به خصوص اينكه لوكا تجربه حضور در فينال ليگ قهرمانان آسيا را هم دارد. نام شنول گونش تركيه‌اي هم كه همواره جزو گزينه‌هاي نيمكت استقلال و پرسپوليس است مطرح شده اما به نظر نمي‌رسد شانس زيادي براي انتخاب داشته باشد.

آخرين خبرها حاكي از آن است كه پرسپوليس فعلا مذاكره رسمي با هيچ مربي خارجي‌اي انجام نداده است. اگر چه عده‌اي لوكا بوناچيچ، سرمربي اسبق سپاهان و النصر امارات را براي رسيدن به سمت سرمربيگري پرسپوليس صاحب شانس مي‌دانند. البته هدايتي در اين خصوص گفته است: «نه با بوناچيچ و نه هيچ مربي ديگري مذاكره نكرده‌ايم.»

رئيس هيات‌مديره پرسپوليس در خصوص احتمال تغيير در كادر فني پرسپوليس گفت: «به هيچ عنوان فعلاً قصد تغييرات نداريم و از كادر فني فعلي كاملاً حمايت مي‌كنيم اما در صورتي كه در آينده نياز به اين كار باشد، هر فردي كه بخواهد در پرسپوليس به كار گرفته شود بايد با نظر پيرواني باشد چون او زحمات زيادي براي باشگاه پرسپوليس كشيده و يكي از پرسابقه‌ترين‌ نفرات پرسپوليس است.»
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن