تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815616235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«تأملي در رابطه امام، انقلاب و جنگ» در تازه‌ترين شماره ماهنامه «امتداد»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: «تأملي در رابطه امام، انقلاب و جنگ» در تازه‌ترين شماره ماهنامه «امتداد»
گروه ادب: سي‌و‌پنجمين شماره ماهنامه «امتداد» ماهنامه فرهنگ، هنر و ادبيات مقاومت به صاحب‌امتيازي بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) «ظرافت‌ها و ظرفيت‌هاي بسيج»، «خط چه خبر»، «اين منا پدر و پسر دارد»، «جشنواره سينما حقيقت»، «قمقمه‌ها را خالي كردند و جنگيدند»، «شهيدان شوخ‌طبع بودند»، «غرفه‌هاي ملكوت»، «شب‌هاي سرد و گرماي شهادت»، «ما هنوز زائر زندگانيم»، «دينم را به دنيا نمي‌فروشم»، «تأملي در رابطه امام، انقلاب و جنگ»، «سرفه‌هاي آسماني» و «رزمندگاني كه ديده نشدند» بخشي از مطالب به كاررفته در اين شماره امتداد است.

در بخش از اين ماهنامه آمده است: «فهم مردم جهان از جنگ ما با عراق، دفاع ايران از انقلاب نوپاي خويش در مقابل همه قدرت‌هاي ريز و درشت دنيا بود و ماهيت «نه شرقي نه غربي» انقلاب از همان ابتدا زنگ خطر را براي هر دو قطب به صدا در آورده بود و آنگاه كه كودتا و آشوب و ترور جواب نداد. راهي جز حضور مستقيم نداشتند، اين حضور به حدي بود كه به واقع نيروي نظامي و كمك‌هاي مالي كشورهاي عربي در مقابل كمك‌هاي تسليحاتي، علمي، سياسي، اطلاعاتي و نظامي همه جانبه روسيه و آمريكا و اروپا از عراق ناچيز مي‌نمود.»

در بخشي از مطلب «ظرافت‌ها و ظرفيت‌هاي بسيج» نيز آمده است: «بسيج سرمايه ملي است و هر چه اين سرمايه بيشتر و غني‌تر باشد، اقتدار بيشتري براي ميهن‌اسلامي ما به ارمغان مي‌آورد، زيرا هر ملتي براي رسيدن به آرمان‌هاي خود نياز به سرمايه‌هايي دارد كه اولاً بومي و خودي باشد، ثانياً ريشه در اعماق تاريخي و عقيدتي آنان داشته باشد.»

اين ماهنامه در 46 صفحه به صاحب‌امتيازي «بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس» و مدير‌مسئولي «جواد پارسائيان» به قيمت 400تومان منتشر شده است.
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن