تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817376941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته‌ي پانزدهم ليگ برتر واليبال يك، شنبه متفاوت!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هفته‌ي پانزدهم ليگ برتر واليبال يك، شنبه متفاوت!
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

هفته‌ي پانزدهم مسابقات ليگ برتر واليبال برخلاف تمام هفته‌هاي قبل روز شنبه برگزار مي‌شود. رقابت‌هاي اين هفته به دليل تقارن با ايام سوگواري ماه محرم آغاز يك هفته زمستاني را گرم خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال در هفته‌ي دوم از دور برگشت با برگزاري هفت ديدار پيگيري مي‌شود كه در مهمترين اين ديدارها تيم پتروشيمي بندرامام از تيم فولاد اروميه ميزباني مي‌كند و بانك صادرات ايران در مشهد مقدس ميزبان تيم دانشگاه آزاد خواهد بود. از طرفي مصاف تيم‌هاي سايپا - داماش گيلان، گل‌گهر سيرجان - پيكان نيز در شمار ديدارهاي با ارزش هفته خواهند بود.

اما، يكصدمين ديدار رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال در شهر بندرامام برگزار مي‌شود. پتروشيمي كه در ديدار رفت خود در اروميه نتيجه بازي را در همان شروع ليگ واگذار كرده بود، حالا با محمدرضا دامغاني، سرمربي جديدش سوداي دگرگوني را در سر مي‌پروراند.

نخستين شانس دامغاني و شاگردانش آسيب ديدگي عبدالرضا عليزاده ليبروي تاثيرگذار تيم فولاد اروميه است. او كه از ناحيه‌ي مينيسك پا دچار مصدوميت شده است بايد تا اعلام نظر قطعي پزشكان صبر كند اما، مسلما او كه طي روزهاي اخير در تمرينات تيمش شركت نكرده نمي‌تواند شرايط ايده‌آلي براي ديدارهاي آغازين دور برگشت داشته باشد. البته فولادي‌ها ضعف موجود را با جذب مسعود افتخاريان از تيم داماش برطرف كرده‌اند اما، هماهنگي او با ساير همشهري‌هايش قطعا به زمان بيشتري نياز دارد.

شانس دوم تيم پتروشيمي بازي در بندرامام است. جايي كه همواره ميزبان تماشاگران متعصب و خونگرم شهرك بهشت است. اعضاي كادرفني و بازيكنان تيم ميزبان بي‌شك اميدوارند تا پس از كنترل بهرام فريد و بازيكن قزاقستاني تيم فولاد كه اغلب بار حملات اين تيم را يدك مي‌كشند، يك روز بيادماندني را پس از پايان تعطيلات ماه محرم رقم بزنند.

اما، در سوي ديگر ميدان تيم فولاد اروميه با در اختيار داشتن مهدي مهدوي به عنوان يك پاسور با فكر و ملي‌پوش در تلاش است تا پيروزي ارزشمند دور رفت را تكرار كند. آنها به خوبي مي‌دانند نقطه‌ي قوت تيم پتروشيمي استفاده از تمام نيروهاي در اختيار براي كسب امتياز است و البته به خوبي مي‌دانند اين پيروزي در آغاز دور جديد مسابقات تا چه اندازه براي تيم ميزبان اهميت دارد.

جهانگير سيدعباسي، سرمربي تيم فولاد اروميه درباره اين بازي مي‌گويد: گرچه ستون قابل اعتماد تيم‌مان را در اين بازي در اختيار نداريم اما، بي‌شك اميدوار به كسب پيروزي هستيم. ما مي‌دانيم كه هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. بنابراين به پيروزي دور رفت اكتفا نخواهيم كرد و با تلاش يك روز خوب ديگر را رقم مي‌زنيم.

محمدرضا دامغاني نيز اعتقاد دارد، شكست تيم فولاد در بندرامام دور از دسترس نيست. او مي‌گويد: اين بازي حساسيت‌هاي خاص خودش را براي ما دارد. گرچه بازي رفت در اروميه به كام ما تلخ شد اما، ما اين بار مصمم به كسب پيروزي هستيم تا بواسطه‌ي آن موقعيت‌مان را در جدول رده‌بندي بهبود ببخشيم.

اما، ‌در ديگر ديدار مهم هفته‌ي تيم دانشگاه آزاد در مشهد به مصاف تيم بانك صادرات ايران مي‌رود. تيم دانشجويان كه با استفاده از فرصت تعطيلات توانسته تا بهترين بهره را براي بازيابي قدرت‌هاي از دست رفته ناشي از تشكيل ديرهنگام ببرد در فكر تكرار پيروزي دور رفت است. آنها كه در مرحله‌ي اول مسابقات پيروز يك ديدار پرحاشيه از سوي تيم مشهد بودند بي‌شك در انتظار يك بازي پرسروصدا خواهند بود. بازي در شهر مشهد و آن هم در برابر تيم تقويت شده بانك صادرات و تماشاگران مشتاق اين شهر قطعا براي تيم دانشگاه آزاد آسان نخواهد بود.

اما، در آنسوي تور تيم مشهد قرار دارد. آنها با استخدام "گوران ايووكوويچ" صربستاني ظاهرا خيلي به شرايط اميدوار شده‌اند و از اين انتخاب راضي به نظر مي‌رسند.

گرچه اين تيم در پست سرعتي بازيكني نظير محمد منصوري را از دست داده اما، يكدست شدن تركيب تيمي، موضوعي است كه سرمربي تيم بانك صادرات ايران به آن اذعان دارد.

جبار قوچان‌نژاد مي‌گويد: ما در دور رفت با لطف رييس سازمان ليگ واليبال نتيجه را به تيم دانشگاه آزاد واگذار كرديم اما،‌ اين بار ديگر شرايط متفاوت است. ما از آنها شناخت خوبي داريم و اين بي‌ترديد به لحاظ رواني كمك قابل توجهي به تيم ما خواهد كرد.

اما، در ديگر ديدارهاي هفته؛

شهرداري همدان كه هفته‌ي آغازين دور برگشت را با شكست سه بر صفر مقابل تيم پيكان پشت سر گذاشته است حالا بايد مقابل يك تيم ديگر از جمع مدعيان يعني بيم مازندران صف آرايي كند. آنها شايد خود را به دليل مواجهه با اين قرعه بدشانس بدانند اما، انجام يك بازي كم اشتباه مي‌تواند خلق يك شگفتي را كمي محتمل كند.

گل‌گهر سيرجان تيم غير منتظره دور برگشت پس از جان به سر كردن تيم سايپا حالا به فكر كشيدن ترمز پيكان است آن هم در خانه. پيروزي سه بر دو سايپا پس از انجام يك ماراتن سنگين يك هشدار كاملا جدي را به مدعي اصلي عنوان قهرماني مي‌دهد.

پاديسان گنبد در استان گلستان از تيم سنگ آهن بافق پذيرايي مي‌كند. شوك حاصل از جدايي باي‌محمد دوجي برخلاف ديگر تحولات روبه افول بوده است و اين بهترين فرصت را به تيم يزد مي‌دهد كه حريف سخت كوش در خانه را از پيش‌رو بردارد.

سايپا درتهران به مصاف تيم متحول شده داماش گيلان مي‌رود. تيم نارنجي پوش پايتخت كه قصد ندارد فاصله‌اش را با صدر جدول زياد كند مترصد كسب يك پيروزي ديگر است.

تيم ارتعاشات صنعتي ايران هم در تهران به مصاف تيم برق كرمان مي‌رود. تيم ميزبان هفته‌ي گذشته شكست تلخي را مقابل دانشگاه آزاد تجربه كرد. اما، اين بار مقابل يك تيم بدون سرمربي مي‌رود. به جز فرهاد داخم كه براي قبول پيشنهاد كرماني‌ها شرط گذاشت آنها به دنبال جذب عباس برقي و فرهاد كاظمي هستند اما، شواهد حاكي از هدايت اين تيم توسط سيامك اميرتيموري است.

برنامه كامل مسابقات هفته و اسامي ناظران و داوران آن به شرح زير است؛

- پتروشيمي بندرامام - فولاد اروميه، ساعت 16

داور اول: قاري، داور دوم: آقايي، ناظر: صدري

- بانك صادرات ايران - دانشگاه آزاد، ساعت 16

داور اول: پوركاشيان، داور دوم: ابراهيم‌زاده، ناظر: پورحسن

- شهرداري همدان - بيم مازندران، ساعت 15

داور اول: شاهميري، داور دوم: سليماني، ناظر: حاتمي

- گل‌گهرسيرجان - پيكان، ساعت 16

داور اول: انصاري، داور دوم: سرمست، ناظر: كشفي

- پاديسان گنبد - سنگ آهن بافق، ساعت 18

داور اول: كاظمي، داور دوم: جعفري، ناظر: حداد

- سايپا - داماش گيلان، ساعت 15

داور اول: شفقي، داور دوم: اكرمي، ناظر: نعمتي

- ارتعاشات صنعتي ايران - برق كرمان، ساعت 17

داور اول: فيروزي، داور دوم: دامغاني، ناظر: جلاير

انتهاي پيام
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن