تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816148399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني: در اجلاس تروئيكا، با جديت حقوق مردم فلسطين را خواستار شديم ديدگاه‌هاي ما و بشار اسد نسبت به مسائل فلسطين بسيار به هم نزديك است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: لاريجاني: در اجلاس تروئيكا، با جديت حقوق مردم فلسطين را خواستار شديم ديدگاه‌هاي ما و بشار اسد نسبت به مسائل فلسطين بسيار به هم نزديك است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

پس از پايان اجلاس تروئيكا، روساي مجالس ايران، سوريه و اندونزي در يك مصاحبه مطبوعاتي، ضمن تشريح اين اجلاس، به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

به گزارش خبرنگار خبر گزاري دانشجويان ايران(ايسنا) اعزامي به دمشق، علي لاريجاني رييس مجلس كشورمان ضمن به موقع دانستن تشكيل اين اجلاس در شرايط كنوني غزه گفت: ما به دليل حساسيت و شرايطي كه مردم فلسطين دارند يك گام رو به جلو برداشته‌ايم و اين كار خود را ادامه مي‌دهيم و در اجلاس با جديت حقوق مردم فلسطين را خواستار شديم.

رييس مجلس سوريه نيز ضمن مهم دانستن جلسه روز گذشته گفت: روساي بين‌المجالس آسيايي از كشورهاي مهم و داراي اهميت فراوان جهان هستند و مواضع شجاعانه و بشردوستانه‌اي كه رهبران سياسي اين كشورها دارند بار ديگر نشان داد كه آنها مسئوليت‌پذير هستند.

وي گفت: ما امروز سفر جهادي خود را كه يك جهاد كوچك است با سفر به لبنان و اردن آغاز مي‌كنيم و در واقع به جنگ مي‌رويم اما با سخن؛ تا به برادرمان در غزه كمك رساني كنيم.

بنا بر اين گزارش، لاكسانو رييس مجلس اندونزي در پاسخ به سوالي در اين جلسه مطبوعاتي مبني بر اين‌كه چه راهكاري براي عقب‌نشيني اسرائيل از غزه داريد، گفت: درباره اين راهكارها در اجلاسي كه در ايران برگزار خواهد شد تصميم‌گيري و صحبت خواهيم كرد.

هم‌چنين از لاريجاني درباره ديدار امروز روساي مجالس سه كشور ايران، سوريه و اندونزي با بشار اسد سوال شد كه گفت: ديدگاه‌هاي ما و آقاي بشار اسد نسبت به مسائل منطقه‌ و بويژه فلسطين بسيار به هم نزديك است، ما نگاه آقاي بشار اسد را در

برون رفت از اين وضعيت ستايش مي‌كنيم، ايشان هم نسبت به تحرك روساي مجالس كشورهاي آسيايي نگاه مثبت داشتند.

هم‌چنين الابرش رييس مجلس سوريه نيز درباره اين ديدار و اين اجلاس گفت: ما سعي مي‌كنيم با حركتي كه ايجاد كرده‌ايم بر اسرائيل اعمال فشار كنيم تا غزه از اين وضعيت رها شود.

رييس جمهور سوريه به اجلاسي كه چهاردهم ژانويه در تركيه برگزار خواهد شد اشاره كرد و گفت: ما هم‌چنين امروز و فردا به لبنان و اردن خواهيم رفت و هم‌چنين به چين و كشورهاي روسيه نيز سفر خواهيم كرد و در مورد مسئله غزه با آنها سخن مي‌گوييم.

لاريجاني در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين‌كه با توجه به اين‌كه گذرگاه‌هاي مصر بسته است چگونه مي‌خواهيد اين كمك‌ها را به غزه برسانيد، گفت: سوال شما در مورد آن توافق‌نامه سال 2005 است كه زمانش تمام شده، اما قاعدتا نياز است كه مطابق عرف بين‌المللي اين گذرگاه‌ها باز شود و ما طي نامه‌اي كه به مصر خواهيم نوشت و روساي جمهوري‌خواه آن را امضا خواهند كرد از مصر مي‌خواهيم تا گذرگاه‌هاي خود را براي ارسال اين كمك‌ها باز كند.

به گزارش خبرنگار ايسنا، لاريجاني در اين اجلاس پيشنهاد كرد كه از طرف كشورهاي تروئيكا براي حل مشكلات مردم غزه به مجالس كشورهاي اسلامي ديگر اعلام شود كه گروه‌هاي دوستي پارلماني ايران و سوريه ارتباط‌شان قطع شود، هم‌چنين لاريجاني پيشنهاد داد تا طي نامه‌اي روساي مجالس تروئيكا به دولت مصر از او بخواهند تا گذرگاه‌ها را براي ارسال كمك‌ها باز كند.

بنابراين گزارش لاريجاني پس از اين اجلاس، به زيارت حرم حضرت زينب(س) رفت و در ضيافت نهار شركت كرد و پس از آن به لبنان سفر ‌كرد.

انتهاي پيام
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن