تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821215331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عاشورايان در غرب استان تهران به نداي حسين(ع)لبيك گفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عاشورايان در غرب استان تهران به نداي حسين(ع)لبيك گفتند
فرهنگي. مذهبي. محرم ‪. ۸۷‬
عشق و دلدادگي به حسين (ع) و ياران با وفايش سبب شد تا بار ديگرجمعيت سه ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار نفري غرب استان تهران يكپارچه به خيابانها و معابر بيايند تا در عاشوراي حسيني سيل اشك‌هاي خود را نثارآن امام شهيد و مظلوم تاريخ كنند.

در شهرستانهاي كرج ، شهريار، ساوجبلاغ و نظرآباد كه از آغاز ماه محرم همزمان با سراسر ميهن اسلامي سياه پوش شده‌اند، در عاشورا، نداي يا حسين (ع) به آسمانها رسيد.

مردم اين مناطق در دسته‌هاي منظم زنجير زني ، سينه زني از چند روزپيش تاامروز در خيابانهاي غرب استان تهران به سوگواري و عزاداري مشغول هستند.

بسياري از خانه‌ها در غرب استان تهران به محافل تعزيه و عزاداري و سوگواري حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و ‪ ۷۲‬يار شهيد آن امام تبديل شده است.

همچنين تقارن ماه محرم امسال با حمله جنايتكارانه صهيونيستها به غزه و به خاك و خون كشيدن مسلمانان مظلوم در اين سرزمين سبب شد تا مردم غرب استان تهران در حاشيه برگزاري مراسم سوگواري ايام تاسوعا وعاشوراي حسيني كمكهاي نقدي و غير نقدي خود را براي ستمديدگان فلسطيني اهدا كنند.

در اين آيين‌ها مردم شهرستانهاي غرب‌استان تهران ضمن محكوم كردن جنايات صهيونيستها آمادگي خود را براي حمايت همه جانبه از مسلمانان مظلوم غزه اعلام داشتند.
 چهارشنبه 18 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن