تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813053149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك هواپيماي جاسوسي اسرائيل سرنگون شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: يك هواپيماي جاسوسي اسرائيل سرنگون شد
جام جم آنلاين: همزمان با ادامه حملات همه جانبه هوايي، دريايي و زميني ارتش رژيم صهيونيستي به نوار غزه، رزمندگان مقاومت فلسطين موفق شدند علاوه بر سرنگون كردن يك فروند هواپيماي جاسوسي اسرائيل، سه نظامي اين رژيم را به هلاكت برسانند.


به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از شبكه الجزيره و پايگاه خبري فلسطيني"سما"، نظاميان رژيم اشغالگر قدس صبح امروز جنايت جديدي در شهر ديرالبلح در مركز نوار غزه مرتكب شدند.

به گفته منابع پزشكي فلسطيني، قايقها و ناوچه هاي جنگي رژيم صهيونيستي به طور عمدي شماري از شهروندان فلسطيني در خيابان النخيل در غرب شهر ديرالبلح را هدف گلوله هاي خود قرار دادند كه شمار زيادي از مردم بيگناه شهيد و زخمي شدند.

از سوي ديگر، گردانهاي عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش حماس اعلام كرد يك فروند هواپيماي جاسوسي رژيم اسرائيل را در ديرالبح سرنگون كرده و سه نظامي اسرائيلي را با گلوله خمپاره در بيت لاهيا در شمال نوار غزه به هلاكت رسانده است.

اين در حالي است كه رژيم اسرائيل مدعي شده است كشته شدن اين سه نظامي و زخمي شدن 28 نفر ديگر از جمله فرمانده يك گردان بر اثر شليك اشتباه گلوله تانك از شمال نوار غزه رخ داده است.

در حملات توپخانه اي اسرائيل به منطقه السوق در اردوگاه البريج، چهار شهروند فلسطيني شهيد و 16 نفر ديگر زخمي شدند.

خبرگزاري فرانسه نيز از درگيريهاي بسيار شديدي براي اولين بار در شهر غزه ميان نظاميان صهيونيست و رزمندگان فلسطيني خبر داده است.

جنگنده هاي ارتش رژيم اسرائيل شب گذشته نيز مجتمع السرايا را به شدت بمباران كردند كه بر اثر آن چندين فلسطيني ديگر از جمله يك زن باردار به همراه چهار كودكش به شهادت رسيدند.

توپخانه ارتش اسرائيل صبح امروز مناطق متعددي از نوار غزه را گلوله باران كرد.

گردانهاي القدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي از انهدام يك نفر بر اسرائيلي در شرق كوي التفاح در غزه خبر داد.

الجزيره همچنين گزارش داد جنگنده هاي اسرائيلي بازار مركزي در اردوگاه البريج را بمباران و25 منزل را ويران كردند كه در اين بمباران تعداد زيادي از مردم بيگناه از جمله چند زن و كودك شهيد شدند.

به گزارش خبرنگار الجزيره از مرزهاي غزه، رزمندگان فلسطيني با روحيه بالا و آمادگي خوبي به مقابله با متجاوزان صهيونيست مي پردازند.

گردانهاي قدس شاخه نظامي جهاد اسلامي، شهادت دو تن از نيروهاي خود را پس از مشاركت در نصب كميني براي نظاميان صهيونيست اعلام كرد.

بر اساس اين گزارش، رزمندگان فلسطيني با تلاش يك گروه از تفنگداران دريايي رژيم صهيونيستي براي پياده شدن در سواحل غزه مقابله مي كنند.

اين در حالي است كه ايهود اولمرت نخست وزير رژيم صهيونيستي درخواست ساركوزي رئيس جمهوري فرانسه براي توقف تجاوزات به غزه را رد كرد.

ابومازن رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين نيز در ديدار با ساركوزي بر ضرورت توقف فوري و بدون قيد و شرط حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تاكيد كرد.

آمار شهداي فلسطيني در يازدهمين روز حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه به 573 نفر و تعداد مجروحان به بيش از 2700 نفر رسيده است.
 سه شنبه 17 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن