تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819756398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمليات فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي خبر داد:آغاز مرحله جديد اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون عمليات فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي خبر داد:آغاز مرحله جديد اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در آذربايجان شرقي
خبرگزاري فارس: معاون عمليات فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي از آغاز مرحله جديد اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در اين استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، عيسي صباحي ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود:همزمان با هفته امر به معروف و نهي از منكر و با هدف افزايش احساس آرامش و امنيت، رضايتمندي و اعتماد مردم و برخورد قاطع و قانوني با ناهنجاري‌هاي اجتماعي، مرحله جديد اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در آذربايجان شرقي آغاز شد.
وي افزود: اين طرح به منظور برخورد قاطع و قانوني با مزاحمان نواميس مردم، كاهش جرايم در نقاط آلوده و جرم‌خيز، برقراري امنيت در معابر عمومي، مراكز خريد و پارك‌ها و پاكسازي مناطق آلوده سطح شهر تبريز با تجهيز تمام امكانات و بسيج نيروها از امروز در تبريز آغاز شد.
وي افزود: نيروي انتظامي استان به عنوان متولي اصلي استقرار نظم و امنيت در استان و مقابله با ناهنجاري‌هاي اجتماعي، نقش محوري داشته و تشديد اقدامات اطلاعاتي و انتظامي و اتخاذ تدابير مناسب و با به كارگيري نيرو و تجهيزات و ظرفيت‌هاي پليس‌هاي تخصصي نسبت به ارتقاي امنيت در جامعه را در دستور كار خود قرار داده است.
معاون عمليات فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي با اشاره به موفقيت فرماندهي انتظامي استان در اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي در سطح استان اظهار داشت: اين طرح در مرحله جديد خود با يكسري تغييرات و با تدوين برنامه منسجم و تجهيز امكانات و بسيج نيروها براي حذف ناهنجاري‌هاي اجتماعي آغاز و استمرار خواهد داشت.
وي افزود: اين طرح همزمان در فرماندهي انتظامي شهرستان‌هاي تابعه استان نيز آغاز و با تمام قدرت استمرار خواهد داشت.
صباحي تصريح كرد: در اجراي اين طرح، نيروهاي پليس‌هاي تخصصي فرماندهي انتظامي استان شامل از پليس‌هاي آگاهي، مبارزه بامواد مخدر، امنيت عمومي، يگان امداد و يگان ويژه همكاري دارند.
معاون عمليات فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي يادآور شد: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در خرداد ماه سال 85 دركل كشور آغاز و در مرحله‌هاي متفاوت در استان‌هاي كشور نيز اجرا و استمرار داشته است.
انتهاي پيام/ش20
 دوشنبه 16 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن