تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812751256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار جليلي با بشار اسد و رهبران فلسطيني


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: ديدار جليلي با بشار اسد و رهبران فلسطيني
سرويس سياسي - اجتماعي: دبير شوراي عالي امنيت ملي با بشار اسد رئيس جمهوري سوريه ، خالد مشعل رئيس دفتر سياسي حماس و رمضان عبدالله شلح دبيركل جنبش جهاداسلامي فلسطين ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش واحد مركزي خبر از دمشق، سعيد جليلي در ديدار رمضان عبدالله شلح آخرين اوضاع غزه و تحولات منطقه را بررسي كرد.

عبدالله شلح در اين ديدار گفت: رژيم صهيونيستي با وجود حملات وحشيانه خود در شش روز گذشته، نتوانسته است حملات موشكي رزمندگان مقاومت را متوقف كند و بيش از هفتصد هزار شهرك‌نشين صهيونيست شب و روز خود را در پناهگاه‌ها سپري مي‌كنند.

دبير شوراي عالي امنيت ملي همچنين با خالد مشعل رئيس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) ديدار كرد.

در اين ديدار كه سفير ايران در سوريه، موسي ابومرزوق نايب رئيس دفتر سياسي حماس و هيات همراه دبير شوراي عالي امنيت ملي حضور داشتند، جليلي و مشعل درباره آخرين اوضاع در نوارغزه و ادامه جنايات اشغالگران اسرائيلي در اين منطقه بحث و تبادل‌نظر كردند.

ديدار با بشار اسد ‌

دبير شوراي عالي امنيت ملي در ادامه ديدارهاي خود در سوريه با رئيس‌جمهوري اين كشور ديدار كرد.‌

به گزارش واحد مركزي خبر از دمشق در اين ديدار جليلي و بشار اسد درباره آخرين تحولات نوار غزه و ادامه جنايات اشغالگران اسرائيلي در اين منطقه بحث و تبادل نظر كردند.

در اين ديدار وليد المعلم وزير امور خارجه بثينه شعبان وزير مشاور رياست‌جمهوري سوريه در امور فرهنگي و محمد نظيف مشاور امنيتي معاون سياسي رئيس‌جمهوري سوريه حضور داشتند. ‌

‌رويدادهاي غزه، محك خوبي براي ارزيابي مدعيان حقوق بشر

براساس گزارشي ديگر دبير شوراي عالي امنيت ملي به هنگام ورود به سوريه گفت: رويدادهاي غزه، محك خوبي براي تمامي كشورهايي است كه ادعاي دفاع از حقوق بشر را دارند.

به گزارش ايرنا، جليلي در فرودگاه دمشق در جمع خبرنگاران افزود: تحولات امروز منطقه به گونه‌اي در جريان است كه تمام كشورهاي عرب و جهان اسلام را متوجه خود ساخته است و ضرورت دارد جامعه عربي، اسلامي و جهاني به ويژه كشورهايي كه آرمان مشترك دارند براي رفع مشكلات مردم غزه با يكديگر رايزني و همكاري داشته باشند.

وي تصريح كرد: اكنون رژيم صهيونيستي در برابر جوامع عربي و اسلامي قرار گرفته و اين موضوع فراتر از يك يا دو كشور عربي است؛ بنابراين ضرورت دارد اين كشورها واكنش مناسبي از خود نشان دهند.

جليلي افزود: آنچه امروز در غزه صورت مي‌گيرد، تروريسم دولتي است و اقتضا مي‌كند جهان به مقابله با رفتار كاملا ضدبشري رژيم اشغالگر قدس كه عواطف بشري را جريحه‌دار كرده است برخيزد.

هيات بلندپايه ايراني به بيروت هم سفر خواهد كرد.

گفتگوي رئيسان مجالس ايران و تركيه‌

علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي و كوكسال توپتان، رئيس مجلس ملي تركيه ، ديشب تلفني گفت‌وگو كردند.‌

به گزارش ايرنا در اين گفتگوي تلفني، دو طرف پيرامون تحولات منطقه و مسايل مورد علاقه دوجانبه گفتگو كردند.

اين منابع ديپلماتيك اشاره‌اي به محتواي گفت‌وگوي تلفني لاريجاني با همتاي تركيه‌اي خود نكردند، اما گفته مي‌شود كه بررسي آخرين تحولات مربوط به باريكه غزه از مهم‌ترين مسائل مورد گفتگوي دو طرف بوده است.

در همين راستا انتظار مي‌رود كه برگزاري نشست سازمان كنفرانس اسلامي و نيز برگزاري نشست رئيسان مجالس كشورهاي اسلامي از مهم‌ترين موضوعاتي باشد كه دو طرف در اين گفتگو به آن پرداخته‌ باشند.

بيدارسازي ملت‌ها

معاون نماينده حزب‌الله لبنان در جمع دانشجويان متحصن فرودگاه مهرآباد گفت: دانشجو و طلبه بايد متناسب با تخصصش در راه بيداري كشورهاي عربي و اروپايي فعاليت كند.

به گزارش ديروز ايرنا، افزود: در شرايط حاضر بحث ما اين نيست كه برويم و به مردم فلسطين در غزه كمك نظامي بكنيم. حماس به لحاظ نظامي موفقيت‌هاي خوبي داشته و موشك‌هايش به عسقلان و نزديكي تل‌آويو رسيده است.

ما دانشجو و طلبه هستيم و بايد متناسب با تخصصمان در راه بيداري كشورهاي عربي و اروپايي فعاليت كنيم.

جمعي از دانشجويان و طلاب از ظهر روز سه‌شنبه 10 دي‌ در حمايت از زنان، كودكان و مردم بي‌دفاع غزه و اعتراض به ادامه حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي، با درخواست اعزام به غزه براي دفاع از مردم مظلوم آن در مقابل ترمينال يك فرودگاه مهرآباد تحصن كرده‌اند و با گذشت 4 روز همچنان بر خواسته خود پافشاري مي‌كنند.

26‌ پيشنهاد دانشجويان‌

بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌اي به هيات دولت، 26 پيشنهاد در زمينه مبارزه با رژيم صهيونيستي و كمك به مردم مظلوم فلسطين ارائه داد.

به گزارش ايرنا برخي از پيشنهادهاي اين دانشجويان عبارتند از: ‌

تدوين طرح جامع مبارزه سياسي - اقتصادي با اسرائيل و تقسيم وظايف هيات دولت و وزارتخانه‌ها و نهادهاي مرتبط، اختصاص فصلي در برنامه پنجم توسعه و برنامه‌ريزي دقيق و عملي‌تر براي مبارزه با اسرائيل و حمايت از انتفاضه در فصل سياست خارجي برنامه پنجم، گنجاندن رديف بودجه ثابت براي حمايت از مبارزات حق‌طلبانه فلسطينيان در برابر اسرائيل در بودجه‌هاي سنواتي دولت در راستاي اصل 154 قانون اساسي، تهيه سريع‌تر آيين‌نامه تحريم اقتصادي اسرائيل و ممنوعيت استفاده از محصولات اسرائيلي در ايران، اختصاص بودجه ويژه به ستاد نيروهاي مسلح براي برگزاري مانور تمريني نظامي آزادسازي غزه و تشكيل دادگاهي مشترك ميان كشورهاي مسلمان آزاده براي رسيدگي به جرايم سران رژيم صهيونيستي.‌

100‌ كفن پوش در فرودگاه‌

حدود 100 نفر از دانشجويان و طلاب استان لرستان با حضور در فرودگاه مهرآباد تهران، آمادگي خود را براي اعزام به غزه اعلام كردند.

به گزارش مهر، اين افراد كه خود را استشهاديون استان لرستان معرفي كرده‌اند، از صبح امروز، با پوشيدن كفن در فرودگاه مهرآباد حضور يافته‌اند تا آمادگي خود را براي كمك به مردم غزه اعلام كنند. در روزهاي اخير و با گسترش حملات رژيم صهيونيستي به غزه و كشته شدن جمعي از زنان و كودكان و مردم بي‌دفاع اين منطقه اقشار مختلف مردم كشورمان با برگزاري تجمعات و تحصن در نقاط مختلف، ضمن اعتراض به سكوت مجامع بين‌المللي خواستار كمك به مردم غزه و رفع محاصره آن شده‌اند.

ورود بخشي از كمك‌هاي دارويي و غذايي ايران به غزه ‌

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: 2 فروند هواپيما شامل كمك‌هاي دارويي و غذايي هلال‌احمر كشورمان به غزه رسيده است.‌

دكتر كامران باقري لنكراني امروز در جمع خبرنگاران افزود: يك فروند كشتي نيز كه شامل كمك‌هاي انسان‌دوستانه ايران است به غزه اعزام شده است، وزير بهداشت همچنين از آمادگي پزشكان، پرستاران و پيراپزشكان براي اعزام به منطقه بحران‌زده غزه خبر داد.

وي افزود: پزشكان و متخصصان براي اعزام به غزه به وزارت بهداشت فشار مي‌آورند، اما متاسفانه به علت ممانعت دولت مصر تاكنون موفق به اعزام آنها نشده‌ايم.

باقري لنكراني گفت: وزارت بهداشت از لحظات ابتدايي محاصره غزه مكاتبات گسترده‌اي با مقامات بهداشت و درمان كشورهاي جهان از جمله كشورهاي اسلامي براي كمك به مردم بي‌دفاع غزه انجام داده است.

‌وي افزود: مسئولان بيمارستان‌هاي دولتي و خصوصي كشورمان تخت‌هاي خالي بيمارستان‌هاي تحت پوشش را آماده كرده‌اند تا در صورت گشايش گذرگاه رفح بيماران و مجروحان غزه هر چه زودتر به اين بيمارستان‌ها انتقال يابند. وزير بهداشت گفت: هلال احمر و وزارت بهداشت همچنان براي ارسال كمك‌هاي مردمي از مسيرهاي مختلف به منطقه غزه آماده هستند.

وي افزود: بيمارستان‌هاي غزه مملو از مجروح است به طوري كه اين مجروحان در راهرو و حياط بيمارستان‌ها بستري شده‌اند و بسياري از آنها به مراقبت‌هاي ويژه نياز دارند.






 دوشنبه 16 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن