تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820557870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير تيم‌هاي ملي تيرو كمان: امكان اعزام تيم كامل به تايلند وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مدير تيم‌هاي ملي تيرو كمان: امكان اعزام تيم كامل به تايلند وجود دارد
ورزش. تيراندازي. تفنگ
مدير تيم‌هاي ملي تيراندازي با كمان گفت: در صورتي كه كمانداران بتواند ركوردهايي بالاتر از حد نصاب تعيين شده، به ثبت برسانند، با تيم كامل عازم تايلند خواهيم شد.

به گزارش ايرنا، نخستين مسابقات جايزه بزرگ تيراندازي با كمان ‪ ،۲۰۰۹‬از سي ام بهمن ماه تا ششم اسفند ماه در بانكوك تايلند برگزار خواهد شد.

سيد شمس‌الدين حائري روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا، تصريح كرد:
مسابقات در دو بخش ريكرو و كامپوند زنان و مردان برگزار خواهد شد و هم اكنون بيش از ‪ ۲۵‬تيرانداز رشته‌هاي ريكرو و كامپوند در اردو حاضرند.

حائري گفت: البته با توجه به اينكه كامپوند كاران خيلي سريع به آمادگي مورد نظر مي‌رسند، اردوي رسمي تيم ملي كامپوند از اواخر دي ماه و پس انجام آخرين ركوردگيري برگزار خواهد شد.

وي ادمه داد: از اواسط بهمن ماه سرمربي خارجي تيم ملي كامپوند وارد ايران خواهد شد، اما در جلسه امروز با رييس فدراسيون تير اندازي، از وي خواهم خواست تا آمدن اين مربي، براي تيم ملي كامپوند سرپرست انتخاب شود تا وي كار تمرينات را از اوايل دي ماه آغاز كند.

به گفته حائري، تروند آموندسن ‪ ۵۷‬ساله كه قرار است طي روزهاي آتي به مدت يك سال سر مربيگري تيم ملي كامپوند ايران را به عهده گيرد، اهل نروژ است و مدت ‪ ۳۰‬سال در كسوت مربي، بسياري از تيم‌هاي تيراندازي اروپايي را همراهي كرده است.

حائري در مورد حريفان تيم ايران در مسابقات جايزه بزرگ تايلند گفت: در حال حاضر كشورهاي هند، تايلند، اندونزي، كره جنوبي، فيليپين ، ميانمار و ايران براي حضور در اين رقابتها اعلام آمادگي كرده‌اند و احتمال زيادي وجود دارد كه تعداد كشورها بيشتر شود.

مدير تيم‌هاي ملي تير اندازي با كمان در ادامه هدف اصلي فدراسيون از اعزام تيراندازان به رقابتهاي تايلند را كسب مدال عنوان كرد و گفت: تيم كامل شامل ‪ ۱۶‬تيرانداز است و فدراسيون به منظور افزايش انگيزه و رسيدن بازيكنان به آمادگي بيشتر، شرط حضور در اين رقابتها را تلاش بيشتر بازيكنان و كسب حد نصاب لازم در ركوردگيري‌ها عنوان كرده است .

حائري درخصو محل برگزاري دومين و سومين دوره مسابقات جايزه بزرگ تيراندازي آسيا نيز، گفت: ايران خواستار ميزباني سومين دوره اين رقابتها در سال جاري است و به احتمال زياد حق ميزباني سومين دوره اين رقابتها را دريافت خواهد كرد.

به گفته وي،ميزبان يا متقاضيان ميزباني دور دوم اين رقابت‌ها مشخص نشده و به احتمال زياد در جلسه هيات رييسه كنفدراسيون آسيا كه همزمان با مسابقات بزرگ در تايلند برگزار خواهد شد ميزبانان مرحله دوم و سوم رقابتهاي جايزه بزرگ آسيا انتخاب و معرفي خواهند شد.

اسامي نفرات حاضر در اردو :
ريكرو زنان: نجمه آبتين، هومت حيدري، زهرا شمس، زهره ده بزرگي ، زهرا نعمتي، سيما حيدر زاده، حميده ابريشم كار و زينب عليزاده.

ريكرود مردان: كيوان رياضي مهر، حمزه صفايي ،حسن محمدي،ميلاد وزيري ، حجت الله واعظي، نادر منوچهري ، سيد احمد پارسا ، عماد خلج و سعيد كشاورز.

كامپوند زنان : اكرم شعباني، سپيده شعباني، سكينه قاسم پور، محبوبه شهرياري، ليلا سخايي فر، زهرا دهقان و انسيه حاجي انزوهايي.
 دوشنبه 16 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 659]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن