تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816836212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه وخواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه وخواندني
در سال 2008 ميلادي;
توليد خودرو در ايران 10 درصد افزايش يافت

با وجود كاهش توليد خودرو در شركت هاي خودروساز بزرگ جهان، شركت هاي تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در سال 2008 ميلادي توليد انواع خودروي سواري و تجاري را 10 درصد افزايش دادند. به گزارش روابط عمومي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، شركت هاي خودروساز تحت پوشش ايدرو (ايران خودرو و سايپا) در سال 2008 ميلادي حدود يك ميليون و 180 هزار انواع خودرو سواري و تجاري توليد كردند كه بيانگر رشدي معادل 10 درصد در مقايسه با سال 2007 ميلادي است.

قيمت نفت در بودجه سال آينده 37/5 دلار

وزير نفت قيمت نهايي 37/5 دلاري نفت براي بودجه سال آينده را تاييد كرد.
به گزارش فارس، غلامحسين نوذري گفت: قيمت پيشنهادي دولت به مجلس براي بودجه سال آينده براي هر بشكه نفت 37/5 دلار نهايي شده است. وي افزود: ضمن اينكه بايد در كاهش قيمت ها رقابت را حفظ كنيم بايد بازار سنتي و اصلي خود را از دست ندهيم.

اعضاي هيات مديره بانك پارسيان انتخاب شدند

هفت عضو هيات مديره بانك پارسيان انتخاب شدند. به گزارش روابط عمومي بانك پارسيان، در جلسه مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده كه با حضور بيش از 87 درصد از سهامداران بانك برگزار شد، علي سليماني شايسته، علي شيخي، محمد فطانت فرد حقيقي و غلامرضا سليماني اميري، به عنوان اعضاي حقيقي هيات مديره و شركت هاي قالب هاي پيشرفته صنعتي ايران خودرو، سرمايه گذاري تدبير و شركت صندوق هاي بازنشستگي و پس انداز و رفاه كاركنان صنعت نفت، به عنوان اعضاي حقوقي براي مدت دو سال توسط سهامداران انتخاب و معرفي شدند.

تصويب ورود سهام بانك ملت به بورس
براي كشف قيمت

رييس هيئت عامل سازمان خصوصي سازي گفت: تاريخي براي عرضه سهام اعلام نشده و در هيات واگذاري تصويب شده است تا سهام بانك ملت براي كشف قيمت به بورس ارائه شود.
به گزارش شبكه خبر; غلامرضا حيدري كرد زنگنه، رييس هيئت عامل سازمان خصوصي سازي در مصاحبه اختصاصي با شبكه خبر; با تكذيب انتشار خبر يكي از خبرگزاري ها مبني بر به تعويق افتادن عرضه سهام بانك ملت و انتشار آن در خبرگزاري ها گفت: در خصوص عرضه سهام اين بانك; تاريخ مشخصي، اعلام نشده بود. كردزنگنه افزود: در دو هفته گذشته در هيات واگذاري، واگذاري سهام بانك تصويب شد و اكنون نيز روند كاري خود را طي مي كند. وي با تاكيد بر اين كه هيچكس و حتي من به عنوان رييس سازمان تاريخي اعلام نكرده ايم گفت: با همكاري با شركت بورس، سازمان حسابرسي و ثبت اساسنامه كه ممكن است از يك هفته تا 20 روز طول بكشد واگذاري آن آغاز خواهد شد.

كمبود كارت شارژ تاليا در بازار برطرف شد

مشاور مديرعامل تاليا درباره كمبود كارت شارژ تاليا در بازار گفت: از امروز كارت شارژ تاليا به اندازه كافي در بازار موجود است و كمبود كارت شارژ براي مشتركان تاليا وجود ندارد.
ابولفضل شاكري در گفت وگو با مهر گفت: در تمامي ايستگاه هاي تاليا در حال حاضر به اندازه كافي كارت شارژ وجود دارد و مشتركين مي توانند از طريق دستگاه هاي ATM بانك ملي، صادرات و خريد اينترنتي بانك سامان كارت هاي خود را شارژ كنند.

كاهش قيمت طلا در بازار داخلي

نايب رييس اتحاديه طلا و جواهر از كاهش قيمت طلا در بازار داخلي خبر داد.
محمد كشتي آراي در گفت وگو با مهر گفت: با توجه به آغاز سال جديد ميلادي قيمت جهاني طلا به حداكثر خود رسيده، اما قيمت طلا در بازار داخلي كمي كمتر از قيمت جهاني آن شده است.
نايب رييس اتحاديه طلا و جواهر دليل كاهش قيمت طلا در بازار داخلي را تعطيلي بازار به دليل ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني، كاهش تقاضا و كاهش داد و ستد عنوان و تصريح كرد: بازار طلاي داخلي هم اكنون در حالت ركود قرار دارد.وي افزود: تغييرات و نوسانات قيمت هاي جهاني طلا تاحدودي بستگي به سياست ها و بحران هاي مالي دارد، يعني با رفع بحران مالي، قيمت طلاي جهاني كاهش خواهد يافت. كشتي آراي قيمت هر اونس طلاي جهاني را در حال حاضر 875 دلار و 40 سنت اعلام و تصريح كرد: با توجه به تعطيلي بورس هاي جهاني نمي توان پيش بيني در مورد قيمت طلا داشت و بايد منتظر بازشدن بورس ها بود.
 دوشنبه 16 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن