تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815568856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه دانشگاهي پذيرش مقاله عضو هيات علمي واحد آزادشهر در كنفرانس بين المللي شيمي(IUPAC) تايلند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار كوتاه دانشگاهي پذيرش مقاله عضو هيات علمي واحد آزادشهر در كنفرانس بين المللي شيمي(IUPAC) تايلند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: مقاله دكتر محمد تقي بائي عضو هيات علمي و مدير مجله علمي، پژوهشي شيلات واحد آزادشهر با عنوان "مطلعه (DFT) بر روي اسيدآمينه تيرونئين با يون كادميم و تشكيل كمپلكسهاي آن " در كنفرانس بين المللي كشور تايلند پذيرفته شد.

به گزارش روز يكشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، اين مقاله بيانگر آنست كه در صورت وجود كادميم در خون و تركيب آن با اسيد آمينه ضروري بدن ( تيرونئين) و تشكيل كمپلكسهاي آن ، باعث صدمه زدن به كليه و مجاري ادراري مي شود.

**بازديد دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد استهبان از پارك فناوري يزد
دانشجويان عضو باشگاه پژوهشگران جوان واحد استهبان به منظور آشنايي با مراكز رشد و فناوري و فعاليت هاي اين مركز به استان يزد اعزام شدند.
در اين اردوي علمي دانشجويان به سرپرستي داريوش ايزدي كارشناس پژوهشي واحد از اماكن و آثار تاريخي و ديني زندان اسكندر، ميدان امير چقماق، مسجد جامع و بازار يزد نيز بازديد كردند.

** نگاه دانشجو منتشر شد
ماهنامه نگاه دانشجو با صاحب امتيازي حوزه بسيج دانشجويي شهيد آويني دانشگاه آزاد اسلامي واحد استهبان و مديرمسوول عباس جلالي منتشر شد.
در چهل و هشتمين شماره از اين ماهنامه مطالب و مباحث خواندني و جالب و عكس هاي زيبا و ديدني در زمينه هاي فرهنگي، دانشجويي، اجتماعي و سياسي به چاپ رسيده است.
امام اول آيينه ها، به اوباما؛ از دكتر احمدي نژاد ، برو پيش خودت، يوسف پيامبر. اسمش رو چي بذاريم، قبيله آب، تاكسي! بابا تكنولوژي از جمله موضوعات و مطالب چاپ شده در اين نشريه است.

**پذيرش 187 نفر از فارغ التحصيلان واحد دامغان در آزمون كارشناسي ارشد
تعداد 187 نفر از فارغ التحصيلان واحد دامغان در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1387 دانشگاه هاي سراسر كشور پذيرفته شده اند.
به گزارش "ايسكانيوز" طبق گزارشات مركز آمار و اطلاعات سازمان سنجش آموزش كشور، تعداد 14 نفر از پذيرفته شدگان آزمون، در دانشگاه هاي سراسري كشور و 173 نفر در آزمون دانشگاه آزاد اسلامي پذيرفته شده اند.
پذيرفته شدگان از رشته ها و گرايش هاي مختلف علوم كشاورزي، علوم پايه، زيست شناسي و حقوق بوده و حائز نمره هاي بالا در دروس مورد امتحاني شده اند.
دكتر عباسي رئيس واحد دامغان با اعلام اين مطلب كه قبول شدگان فارغ التحصيلان اين واحد دانشگاهي، جزو افتخارات دانشگاه هستند، تلاش وصف ناپذير آنان را در راه نيل به اهداف عاليه نظام علمي كشور ستود.

**برگزاري كارگاه آموزشي در واحد كازرون
مركز مطالعات نيروي انساني دانشگاه آزاد اسلامي واحد كازرون به منظور بالا بردن توان علمي اعضاي هيات علمي و كاركنان خود، كارگاه هايي با عنوان وبلاگ نويسي، كارگاه Excel و كارگاه آنچه كاربران بايد بدانند را برگزار كرد.
به گزارش "ايسكانيوز" كارگاه هاي فوق در مقاطع مختلف تحصيلي مجموعاً به مدت 32 ساعت ارائه شد، ضمناً كارگاه ها با حضور 50 نفر از استادان و بيش از 150 نفر از كاركنان در سالن كنفرانس و سايت كامپيوتر دانشگاه انجام شد و طبق سرفصل سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي در آينده مجدداً اين كارگاه ها تشكيل خواهد شد.

**كسب مقام برتر توسط دانشگاه آزاد اسلامي شهرضا در هفدهمين اجلاس نماز
در هفدهمين اجلاس سراسري نماز، دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرضا موفق شد مقام نخست مقاله را كسب كند.
به گزارش "ايسكانيوز" عبدالرضا باقي كه از استادان دانشگاه آزاد اسلامي شهرضا است با ارائه مقاله اي با عنوان «آسيب شناسي كاركرد مساجد دانشگاهي از حيث روش و محتوا» توانست مقام برتر اين اجلاس را از آن خود كند.
در اين مقاله ابتدا با تبيين سه رابطه غريبانه، رقيبانه و رفيقانه ميان مساجد و دانشگاه، اين ادعا مورد تاييد و تثبيت قرار گرفته است كه مي توان و بايد رابطه رفيقانه را بيش از پيش ميان اين دو نهاد مقدس دامن زد.
در اين اجلاس، 900 مقاله ارسال شده بود كه توسط راي كميته ارزيابي معاونت فرهنگي و نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري مورد بررسي قرار گرفتند.
هفدهمين اجلاس سراسري نماز در دانشگاه هاي كشور با هدف توسعه و ترويج فرهنگ اقامه نماز، طي دو روز در آبان ماه سال جاري در دانشگاه تهران برگزار شد.
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن