تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816402470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عدم توجه به ورزش مدارس موجب عقب ماندگي ورزش قهرماني مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عدم توجه به ورزش مدارس موجب عقب ماندگي ورزش قهرماني مي شود
اروميه - خبرگزاري مهر: مديركل تربيت بدني آذربايجان غربي با بيان اينكه اهميت زنگ ورزش كمتر از ديگر دروس نيست، گفت: عدم توجه به زنگ ورزش در مدارس، عقب ماندگي ورزش قهرماني كشور را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، علي ملااحمدي ظهر امروز در اولين همايش مشترك انجمن‌هاي ورزشي آموزش و پرورش و هيئت‌هاي ورزشي تربيت بدني آذربايجان ‌غربي با عنوان اهتمام جامع و همه ‌جانبه بر توسعه و پيشبرد ورزش استان در اروميه، با بيان اينكه زنگ مدارس بهترين فرصت براي كشف استعدادهاي دانش آموزان و تربيت اصولي و پايه براي ورزش قهرماني كشور است، افزود: در مدارس بايد به زنگ ورزش اهميت بيشتري داده شود.

به گفته وي، آموزش و پرورش به لحاظ برخورداري از نيروهاي مستعد، فرصت ارزشمندي براي برنامه ريزي در جهت استفاده از امكانات ورزشي موجود در استان و آماده كردن زمينه توسعه ورزش استان است و بايد از پتانسيل و ظرفيت هاي موجود در اين بخش براي توسعه ورزش پايه در كشور استفاده شود.

وي با اشاره به اينكه در زمان پيروزي انقلاب اسلامي در استان تنها 35 سالن ورزشي فعال وجود داشت، اظهار داشت: امروز در سايه تلاشهاي دولت پس از انقلاب اسلامي با احتساب طرح هاي در دست اجرا اين ميزان با 600 درصد رشد به 320 مكان ورزشي افزايش يافته است.

اين مسئول با بيان اينكه هم اكنون بيش از 44 هئيت ورزشي در استان فعال است، اضافه كرد: اين هيئت هاي ورزشي مي توانند با تعامل انجمن هاي ورزشي در توسعه و اعتلاي ورزش قهرماني استان گام هاي اساسي بردارند.

ملا احمدي اضافه كرد: سال گذشته استان آذربايجان غربي در المپياد ورزشي ايرانيان با كسب 14 مدال در رتبه 26 كشوري قرار داشت كه امسال با تلاش كليه هيئت هاي ورزشي با كسب 75 مدال توانست به رتبه 21كشوري دست يابد.

وي در ادامه برگزاري چنين همايشي را فرصتي مناسب براي تعامل آموزش و پرورش و تربيت بدني به عنوان دو نهاد موثر در امر توسعه ورزش استان عنوان كرد و بر واگذاري سالن ها و امكانات ورزشي بر اساس برنامه ريزي در ساعات مشخص به آموزش و پرورش اعلام آمادگي كرد.

مديركل سياسي انتظامي استانداري آذربايجان غربي هم در اين همايش با تاكيد بر همكاري بخش خصوصي براي اعتلاي همه ‌جانبه ورزش استان اظهارداشت: كشورها به وسيله ورزش جايگاه خود را در دنيا برجسته مي‌كنند.

فخرعلي نيكبخت با اشاره به اهميت ورزش در ارتقاي ديپلماسي سياسي هر كشور گفت: در حال حاضر در دنيا هيچ موضوع بيشتر از ورزش نتوانسته پرچم كشورها را برجسته و در دنيا نمايان كند كه اين امر نشان دهنده اهميت ورزش است.ژ

وي عدم هماهنگي و كمبود امكانات را از دغدغه‌هاي اصلي هيئت‌هاي ورزشي آذربايجان ‌غربي عنوان كرد و بيان داشت: تعامل بيش از پيش هيئت‌ها و انجمن‌هاي ورزشي با نهادها و ارگان‌هاي مختلف ضرورتي اجتناب‌ناپذير است.

مديركل سياسي انتظامي استانداري آذربايجان غربي با تاكيد بر نقش آموزش و پرورش در استعداديابي و پرورش ورزشكاران مجرب و توانمند خاطرنشان كرد: روساي هيئت‌هاي ورزشي موظف هستند كه با مديريت نيروهاي تربيت يافته در آموزش و پرورش زمينه كسب قهرماني در رده‌هاي سني بالا را فراهم سازند.

در ادامه اين همايش در خصوص راهكارهاي گسترش تعامل بين دو نهاد براي توسعه ورزش استان بحث و تبادل نظر شد.
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 410]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن