تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815447288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوردر ديدار نخست وزير عراق: وظيفه انساني واسلامي ايجاب مي كند كه همواره در كنار ملت عراق باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: رييس جمهوردر ديدار نخست وزير عراق: وظيفه انساني واسلامي ايجاب مي كند كه همواره در كنار ملت عراق باشيم
خبرگزاري آريا- رييس جمهور با ابراز خرسندي از توسعه روابط ايران و عراق، تأكيد كرد: آنچه براي جمهوري اسلامي ايران مهم است عزت، استقلال، آباداني، امنيت و پيشرفت ملت عراق است.

به گزارش خبرگزاري آريا، دكتر محمود احمدي نژاد بعدازظهر امروز (شنبه) در ديدار نوري المالكي نخست وزير عراق گفت: وظيفه انساني واسلامي ما ايجاب مي كند كه همواره در كنار ملت عراق باشيم.

رييس جمهور با بيان اينكه ملت عراق از شرايط سخت و سنگين خود عبور كرده است، تصريح كرد: مطمئن هستم با تدبير مسوولان بلندپايه عراق، اين كشور به نقطه مطلوب خود خواهد رسيد.

دكتر احمدي نژاد ظرفيت و امكانات دو كشور را براي توسعه روابط دوجانبه فراوان دانست و گفت: دو كشور ايران و عراق با اراده و تدبير رهبران خود مي توانند روابط و حجم مبادلات تجاري را در زمينه هاي مختلف به سرعت ارتقا دهند.

رييس جمهور همچنين همكاري هاي منطقه را در برقراري صلح و ثبات و امنيت منطقه مهم دانست و گفت: جمهوري اسلامي ايران از اينكه عراق گام هايي براي پيشرفت، عمران و آباداني كشورش برمي دارد خرسند است.

نوري المالكي نخست وزير عراق نيز در اين ديدار با قدرداني از كمك هاي انسان دوستانه جمهوري اسلامي ايران به ملت عراق، مذاكرات خود را با مقام هاي بلندپايه كشورمان مفيد و سازنده اعلام كرد.

وي با اشاره به اقدامات سازنده دولت و ملت عراق براي عمران و آباداني كشورش گفت: امروز شرايط ايجاب مي كند كه عراق باب توسعه همكاري هاي اقتصادي و سياسي خود را با كشورهاي همجوار به ويژه جمهوري اسلامي ايران باز كند چرا كه با اين كشورها منافع مشترك زيادي دارد.

نخست وزير عراق گفت: عراق نسبت به آينده روابط خود با جمهوري اسلامي ايران خوش بين است
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن