تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817283408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار تهران خبر دادارائه طرح شهرداري در حوزه ترافيك در جلسه سران قوا


واضح آرشیو وب فارسی:موج: شهردار تهران خبر دادارائه طرح شهرداري در حوزه ترافيك در جلسه سران قوا
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي قاليباف در مورد جلسه سران سه قوه و موضوع مشكل ترافيك تهران در جلسه كميسيون امنيت ملي گفت : در اين جلسه به اين تصميم رسيدند كه شهرداري تهران طرح خود را براي حل مشكل ترافيك در جلسه سران سه قوه مطرح كند تا مورد بررسي قرار گيرد .


به گزارش موج،دكتر محمد باقر قاليباف ، شهردار تهران صبح امروز در حاشيه مراسم افتتاح بزرگراه آزادگان حدفاصل بزرگراه فتح تا بزرگراه تهران – ساوه در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت:با مطرح شدن اين طرح آمادگي داريم تا هروقت جلسه اي گذاشته شود طرح را ارائه دهيم .
وي با بيان اين كه اين طرحي است كه بر اساس چشم انداز شهر تهران پيش بيني شده است ، گفت : مردم تهران نمي توانند تا 20 سال ديگر براي حل مشكل ترافيك صبر كنند و اين مشكلي است كه بايد در زمان مشخص و معقولي برطرف شود و اين طرح در حين اين كه در چارچوب طرح چشم انداز است و با پشتيباني آن بايد انجام شود ظرف مدت 4 سال ترافيك تهران را به نقطه اي قابل تحمل مي رساند .
قاليباف با تاكيد بر اين كه مشكل ترافيك تهران حل شدني است ، تصريح كرد : در شهرهاي بزرگ دنيا با وجود تمام امكانات مشكل ترافيك نيز وجود دارد اما اين كه بگوييم مشكل ترافيك حل شدني است به اين معني كه هر كس از هر كجا بخواهد برود اين اتفاق نمي افتد ، اما ترافيك قابل قبول و قابل پيش بيني مي شود .
وي در پاسخ به سوالي در مورد اظهارات يكي از اعضاي شورا مبني بر نحوه پاسخگويي شهرداري و مناطق به مسائل و همچنين اظهارات رئيس شورا در مورد سيستم اداري شهرداري كه آن را زنگ زده خوانده بود ، با بيان اين كه شوراي شهر حتما بايد بر كار شهرداري نظارت و انتقاد كند و ما نيز آز آن استقبال مي كنيم ، گفت : با صراحت مي گويم روندي كه در مجموعه مديريت شهري و شهرداري تهران در اصلاح بهبود روش در بخشهاي شهرسازي ، اداري ، آي تي در حوزه عمراني ، مبارزه با مفاسد ، ساده سازي براي حل مشكلات مردم حاكم است در هيچ مقطعي از مديريت گذشته شهرداري رخ نداده و چنين روند رو به بهبودي هيچ وقت وجود نداشته است .
قاليباف اظهار كرد : آمادگي داريم كه اين مسائل را در جلسه علني وشورا به بحث گذاشته و با عدد و رقم نيز توضيح دهيم البته اشكالاتي نيز وجود دارد و اين حق شوراست كه در مورد آن سوال كند مخصوصا وقتي كه سوالشان كتبي است ما هم كتبي پاسخ مي دهيم .
شهردار تهران با تاكيد بر اين كه به هيچ وجه با كمبود بودجه در شهرداري تهران مواجه نيستيم گفت : در بخش عمران نيز نه تنها در هشت ماهه ابتداي سال صد در صد بودجه را گرفتند بلكه در نقدينگي نيز با 115 درصد رشد مواجه بوديم.
وي با بيان اين كه بحران اقتصادي در دنيا وجود دارد كه به دنبال آن در وضعيت اقتصادي كشور اثر نامطلوب خواهد گذاشت و درآمد نفت نيز در وضع اقتصادي كشور به طور حتم اثر نامطلوب مي گذارد، افزود : من به عنوان مدير شهر اينجا هستم كه همه بحران ها را حل و فصل كنم تا بحراني متوجه شهرداري نشود .
شهردار تهران در مورد اهميت تعامل با مطبوعات نيز اظهار كرد : ما تعامل با مطبوعات را قبول داشته ، داريم و خواهيم داشت كه اين هم از سر باور است نه از سر ناعلاجي و هر چه اين ارتباط عميق تر باشد و كار كارشناسي انجام شود حتما براي شهر مي تواند موثر باشد .
وي با بيان اين كه پيشنهادهاي ارائه شده در مركز 1888 نيز در بسياري از مواقع كارساز است گفت : بارها گفته ام ما به عنوان شهرداري و من به عنوان شهردار تهران نه از كسي شكايت كرديم ، نه شكايت مي كنيم و نه خواهيم كرد البته از اين بحث نيز گاهي اوقات اجحاف هاي غير منطقي نيز به ما شده است .
وي افزود : ايجاد مسير بزرگراه هايي در منتهي اليه شمال شهر بر اساس طرح جامع شهري است و در حفظ تراز ممنوعيت ساخت و ساز در شمال تهران نقش دارد .
قاليباف در مورد حضور مديران شهري در جلسه كميسيون امنيت ملي مجلس خاطر نشان كرد : در اين نشست كه با اعضاي كميسيون امنيت ملي در ارتباط با موضوع ترافيك برگزار شد آن ها گزارشي از مجموع روند كارهاي انجام شده دريافت كردند و همچنين با اعداد و ارقام نيز آشنا شدند تا پيگيري هايي در مرود تبصره 13 و حمل و نقل عمومي انجام دهند و همچنين در مورد طرح راهبردي براي حل مشكلات ترافيكي تهران نيز صحبت شد .
وي در ادامه گفت : اميدواريم بر اساس مصوبه مجلس كه اين امكان را براي همه شهرداري ها و از جمله شهرداري تهران فراهم كرده تا از صندوق ذخيره ارزي براي حل مشكلات شهر برداشت كنند اين اتفاق تا پايان سال بيفتد و از اين فرصت قانوني استفاده كنيم .
قاليباف در مورد نورپردازي در بزرگراه آزادگان نيز گفت : وظيفه تامين نور و روشنايي خيابان ها ، معابر و بزرگراه ها به عهده وزارت نيروست و آن ها اين كار را انجام مي دهند .
وي با بيان اين كه دو جلسه نيز با آن ها در اين مورد برگزار كرده ايم ، افزود : گاهي مسئولان مي گويند كسري بودجه داريم و شما در اين زمينه به ما كمك كنيد اما ما واقعا وظيفه نداريم كه از پول شهرداري براي روشنايي هزينه كنيم ، اما گاهي كه مساله سر جان مردم بوده است ، شهرداري در اين حوزه نيز در بخش كابل كشي كمك كرده است ، خوب است كه اين مساله را از وزارت نيرو بخواهيد و خواهش ما نيز از اين عزيزان اين است كه به بحث روشنايي را كه به ايمني و جام مردم مربوط است توجه كنند و اميدواريم كه آن ها بتوانند پا به پاي توسعه عمراني شهر روشنايي معابر را نيز تامين كنند .
قاليباف در ادامه گفت : مطمئن باشيد در زمان مديريت من در شهر تهران به هيچ واحد بدون پاركينگي پايان كار نمي دهيم و يا نبود پاركينگ را تبديل به پول نمي كنيم و صدور پروانه نيز منوط به تامين پاركينگ است حتي در مراكز عمومي به اندازه تعداد كاركنان و هم مراجعيني كه به آن جا آمد و شد مي كنند بايد پاركينگ وجود داشته باشد .
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن